Hank is familie :p Nu hij dood is is zijn leven ook voorbijquote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een serie!! Puntje van mijn stoel weer!
Walt blijft me keer op keer verbazen. Had niet verwacht dat ie Jesse zou verraden en hem alsnog zou willen laten executeren. Zeker niet nadat ie wilde voorkomen dat ze Hank af zouden schieten.
Walt krijgt een kogel door zijn kop, zoals subtiel en symbolisch werd afgebeeld in de reflectie van de lak van zijn auto.quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef wiskundenoob het volgende:
Als Walt niet overlijdt dan voelt het niet als einde!
Ja, maar hij lulde ook altijd dat Jesse (als) familie voor hem wasquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hank is familie :p Nu hij dood is is zijn leven ook voorbij
Daarbij was hij zichtbaar aangeslagen toen hij de Todd belde om hem te vertellen dat ie waarschijnlijk een nieuwe opdracht voor hem had. Jessie moest dood, maar het deed hem wel wat. Hij had het liever anders gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, maar hij lulde ook altijd dat Jesse (als) familie voor hem was
Ja, familie wanneer het hem uitkwam. ;pquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, maar hij lulde ook altijd dat Jesse (als) familie voor hem was
Weerhield hem er niet van om Jesse te verraden (aan te geven dat hij onder die auto lag), te laten executeren (wat dankzij Todd niet doorging) en hem op een walgelijke manier na te trappen met dat Jane-verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarbij was hij zichtbaar aangeslagen toen hij de Todd belde om hem te vertellen dat ie waarschijnlijk een nieuwe opdracht voor hem had. Jessie moest dood, maar het deed hem wel wat.
Yup... Walt is pure evil.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weerhield hem er niet van om Jesse te verraden (aan te geven dat hij onder die auto lag), te laten executeren (wat dankzij Todd niet doorging) en hem op een walgelijke manier na te trappen met dat Jane-verhaal![]()
![]()
Misschien omdat het een beetje anders is dan andere series?quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe kan deze serie steeds elke aflevering weer overtreffen?
Ik zag het net (niet tijdens het kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Walt krijgt een kogel door zijn kop, zoals subtiel en symbolisch werd afgebeeld in de reflectie van de lak van zijn auto.
Tjah, door Jesse is Hank dood gegaan en familie was altijd off limits.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weerhield hem er niet van om Jesse te verraden (aan te geven dat hij onder die auto lag), te laten executeren (wat dankzij Todd niet doorging) en hem op een walgelijke manier na te trappen met dat Jane-verhaal![]()
![]()
Bullshit natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Tjah, door Jesse is Hank dood gegaan en familie was altijd off limits.
Hij heeft niet zichzelf opgeofferd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef Levolution het volgende:
Wat een intense episode.
Zou Hank Walt vergeven hebben voordat hij dood ging? Toen hij zag dat Walt al zijn kapitaal wou inleveren voor Hank's leven, terwijl Hank de zijne zuur wilde maken?
Walt is weer teruggegaan naar held in deze aflevering. Door zichzelf op te offeren.
Zoals hij zich gedroeg op het einde, leek het er in mijn ogen toch echt op van niet (maar misschien is dat ook deels "wishful thinking" van mijn kantquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef Levolution het volgende:
Wat een intense episode.
Zou Hank Walt vergeven hebben voordat hij dood ging? Toen hij zag dat Walt al zijn kapitaal wou inleveren voor Hank's leven, terwijl Hank de zijne zuur wilde maken?
Walt is weer teruggegaan naar held in deze aflevering. Door zichzelf op te offeren.
Hank zijn blik richting Walt sprak boekdelen. Pure haat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals hij zich gedroeg op het einde, leek het er in mijn ogen toch echt op van niet (maar misschien is dat ook deels "wishful thinking" van mijn kant).
Dit was echt zo mooiquote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef mr-green het volgende:
You're the smartest man I've ever met, but you're too stupid to see that he made up his mind 10 minutes ago
Die scène is hun huis, dat vond ik echt gruwelijk goed geacteerd door haar (ook door Cranston trouwens, daar niet van).quote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Skyler (Anna Gunn) is trouwens wel echt een goede actrice, vind ik. Damn.. die kan echt geloofwaardig dramatisch doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |