quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Loserkid het volgende:
Het is gewoon geen argument om te zeggen dat de kijkers het niet leuk zouden vinden.. niemand wilde volgens mij ook in the sopranos (niet lezen als je de the sopranos nooit gekeken hebt)Het is wel een argument. Hierna komen de dvd's op de markt en ook die moeten verkocht worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms moeten dingen gebeuren ook als ze niet leuk zijn, in dit geval misschien wel juist omdat ze niet leuk zijn.
Vince Gilligan geeft ons een bordje met wat hij zelf lekker vind en we kunnen zelf kiezen of we t eten of niet.
Ik kan me niet voor stellen dat de verwachtingen van de kopers geen rol spelen.
Ik had hier een Scrat van Ice Age met zijn eikel gevoel bijquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Walt rolt langs z'n broek van de allereerste keer
In hoeverre spelen de verwachtingen van de kopers er in mee dan. Ze komen er pas achter of hun verwachtingen uit komen nadat ze de dvd's gekocht hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef Rmie het volgende:
[..]
Het is wel een argument. Hierna komen de dvd's op de markt en ook die moeten verkocht worden.
Ik kan me niet voor stellen dat de verwachtingen van de kopers geen rol spelen.
Die moeten het laatste seizoen gewoon skippen. Dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Platina het volgende:
[..]
..
Mensen die vragen om een vrolijk einde van deze serie kunnen maar beter gelijk stoppen, want die hebben er dus niks van begrepen.
Ik vind het nu fantastisch, want een serie die niet die standaard voorspelbare dingen doet en lekker depressief kan doen vind ik lovenswaardig. Ik snap echter ook wel wat jij bedoelt, denk ik. Ik vond het knullige en geinige van de eerste seizoenen ook erg leuk. Walt en Jesse koken en lachen om de domheid van Jesse, het praatkussen van Skyler, Tuco, etc. Dat was wat meer een avontuurtje dan waar ze nu zijn en daar hield ik ook wel van.quote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef W.Heisenberg het volgende:
Pff.. vind het eigenlijk niet zo erg dat de serie bijna afgelopen is. Wat een extreem deprimerende aflevering...
Waarom maken de schrijvers er zo'n gitzwart einde van? Alles kapot, iedereen haat elkaar...
Had van mij allemaal wel net iets positiever gemogen. Zonde.
Nee! Verder : Holy shit...quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Trouwens.. Toen Skyler dat mes pakte, stond mijn hart echt 1 seconde stil. Ik dacht dat ze Walter Jr. ging neersteken. Was ik de enige?
Ik moet zeggen dat ik het einde van seizoen 5.1 toch ook wel bevredigend vond. Liet een hoop zaken open. Nu stort alles in elkaar en is het een grote bak ellende aan het worden.quote:Op maandag 16 september 2013 22:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Die moeten het laatste seizoen gewoon skippen. Dan is er niets aan de hand.
Mooi was dat idd. Van het toch wel onschuldige begin, naar de totale ontsporing/ontreddering.quote:Op maandag 16 september 2013 16:41 schreef Vatta het volgende:
[..]
Geweldig he. Die overgang ook, het verdwijnen van Jesse, Walt en de Camper en vervolgens de shoot out of dezelfde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |