Maakt niet uit, de overgang van olvarit naar vast voedsel is een van de mooiste aspecten van het ouder worden.quote:
Verschrikkelijke strip hete gesmolten kaas over je kin heen...quote:Op maandag 23 september 2013 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
Ben ik de enige die niet met hete vloeistoffen binnen tosti's om kan gaan?
quote:Op maandag 23 september 2013 17:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de overgang van olvarit naar vast voedsel is een van de mooiste aspecten van het ouder worden.
Nee, ik brand ook altijd mijn smoelquote:Op maandag 23 september 2013 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
Nee ik doel meer op cherrytomaatjes die met sappen op het kookpunt je tong verminken.quote:Op maandag 23 september 2013 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke strip hete gesmolten kaas over je kin heen...
Zn moeder doet nog steeds dat met het vliegtuigje voor mquote:Op maandag 23 september 2013 17:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de overgang van olvarit naar vast voedsel is een van de mooiste aspecten van het ouder worden.
Nee, ook ik brand m'n gvd smoel altijdquote:Op maandag 23 september 2013 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
Alles wat 'in' de tosti zit blijft op een hele vage manier altijd 1000graden celcius...quote:Op maandag 23 september 2013 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik doel meer op cherrytomaatjes die met sappen op het kookpunt je tong verminken.
Musschien omdat het 1) fucking heet is en 2) er geen luchtstromen langskomen om de warmte op te nemen?quote:Op maandag 23 september 2013 17:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alles wat 'in' de tosti zit blijft op een hele vage manier altijd 1000graden celcius...
Voornamelijk ananas eigenlijk... Net zoals een stuk pizza tegen je gehemelte drukken en er dan rap achter komen dat de temperatuur er van toch niet binnen het bereik lag dat je verwachtte..quote:Op maandag 23 september 2013 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik doel meer op cherrytomaatjes die met sappen op het kookpunt je tong verminken.
Daarom: altijd eerst voorzichtig proberen!quote:Op maandag 23 september 2013 18:00 schreef hcwp het volgende:
[..]
Voornamelijk ananas eigenlijk... Net zoals een stuk pizza tegen je gehemelte drukken en er dan rap achter komen dat de temperatuur er van toch niet binnen het bereik lag dat je verwachtte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |