Je alinea na de quote geeft een visie die niet volgt uit de quote. Ik geef Rutte de schuld gezien ik schreef, en ik citeer, `Wat Rutte hier doet [..]'. Het enige waar ik jou van `beschuldig' is het lezen van een bepaalde visie waar die niet staat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik citeer letterlijk uit de troonrede.
[..]
Prima als je het niet met z'n visie eens bent, maar ga mij niet de schuld daarvan zitten geven, dat slaat echt nergens op.
Het is absoluut niet mijn intentie om een Delft-Eindhoven strijdje te starten maar ik wil wel even opmerken (voor anderen, jij zal dat vast wel weten) dat ook Eindhoven heel wat meer heeft dan de 3 bedrijven (niet 1, Igen) die ik noemde. Bovendien heeft Eindhoven mooie kansen dankzij de nabije ligging van Leuven (IMEC) en Aachen. Mogelijkheden genoeg dus. Ook in Amsterdam zijn ze aan de weg aan het timmeren met hun wetenschapspark, ASML heeft onlangs besloten om daar een onderzoeksafdeling te vestigen. De overheid zou er vestandig aan doen om meer te investeren in deze sector, je verdient het geld terug met een fors rendement.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 bedrijf?? Ben je serieus?
Delft heeft ook een hele zwik bedrijven opgeleverd, de Nederlandse waterbouw-, bagger- en anderszins technische/ingenieurs-industrie is erg hoogstaand. De grootste oliemaatschappij ter wereld (afhankelijk van de meetmethode) is (half)Nederlands. En op dat technologische vlak kunnen we concurreren, het is een sleutelindustrie om in te zitten.
Oh?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Igen het volgende:
Zo zie je maar weer hoe je de mist in kan gaan met een niet goed gedefinieerd begrip als "kenniseconomie".
De landbouw in Nederland is ook heel innovatief, de Universiteit Wageningen hoort ook bij de betere universiteiten wereldwijd op dat vlak. Toch is dat volgens mij ook niet waar je bij het woord "kenniseconomie" meteen aan denkt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
... jij zal dat vast wel weten...
Tuurlijk is het een faal, maar het dan verkopen als modern is wel weer knap, veel mensen geloven daar dan weer in, het klinkt positief hè... een mens wil niet achterblijven...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Jij geeft een visie die niet direct volgt uit de beschrijving uit de troonrede. Je haalt voorbeelden aan die beter als een gevolg van een aftakelende zorgstaat benoemd kunnen worden dan als het resultaat van zo'n hypothetische visie.
Wat Rutte hier doet is het samenpakken van veel crap (falende zorgverzekeringen, falende pensionen, of meer overkoepelend het steeds meer falen van wat voorheen zeker was), het als een verlies nemen, en dit aan de Nederlandse burgers verkopen onder het motto `participatie' danwel zelfverantwoordelijkheid.
Ik geef hem de vinger.
Mwah, dat dit een spin is ligt er nogal dik bovenop; beetje onhandig gedaan mijns inziens.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een faal, maar het dan verkopen als modern is wel weer knap, veel mensen geloven daar dan weer in, het klinkt positief hè... een mens wil niet achterblijven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |