Precies.Mijn vriendin is nu fan van die zaak en ik heb dus de opdracht gekregen als we zo meteen naar de stad gaan om weer even een pitsstop te maken bij The Bakery voor een doosje met die mini-cupcakes. Haar kennende zal ze daar ter plekke 1 willen nuttigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Het is dan ook niet voor jou als je normale cupcakes kunt eten.
Het is ook niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:19 schreef sieske het volgende:
nou, 't is niet echt mijn smaak maar ik vind 'm wel ontzettend mooi hoor. Mooie technieken gebruikt. Die strikken zijn echt wel tof, en die bloemen zijn ook leuk.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja!Eet dan gewoon geen cupcake, zou ik zeggen.
Ja, jum!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef Audreyoot het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een schuimlaag tussen de biscuit gebruikt? Ik wilde een christoffeltaart maken maar niet geschakeld dat dat helemaal niet met biscuit gemaakt wordtDus nu heb ik een taart van biscuit staan, wilde proberen er een laag merengue met chocomouse tussen maken. Heb geen idee of het lekker is.
Ja, is lekker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef Audreyoot het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een schuimlaag tussen de biscuit gebruikt? Ik wilde een christoffeltaart maken maar niet geschakeld dat dat helemaal niet met biscuit gemaakt wordtDus nu heb ik een taart van biscuit staan, wilde proberen er een laag merengue met chocomouse tussen maken. Heb geen idee of het lekker is.
Dat klinkt dan wel weer heftig... Zou ik niet nog chocolademousse bij doen ofzo. Sowieso vind ik meringue lekkerder met fruit. Ik zou eens op het forum van deleukstetaarten kijken, daar staan veel meringuerecepten bij de vullingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is lekker.
Heb mijn laag merengue toen wel helemaal bedekt met een dun laagje witte chocolade omdat ik bang was dat het anders niet krokant zou blijven.
www.bouwhuis.com foto naar toe mailen en je kunt het in alle verschillende soorten en maten weer terug krijgen per post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan geen melk/pure chocolade eten maar hier zou ik wel een migraine voor over hebben...![]()
Dames, ik zoek een website waar ik een foto op een edible sheet kan laten printen.. Wie heeft er een goede site?
Oh wat ziet die er heerlijk uit zeg!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Echt mega machtig; chocobiscuit met een vulling van chocomouse en meringue, afgesmeerd met ganache.
Was eigenlijk een test want ik had nooit meringue, ganache en chocomouse gemaakt
Niet mijn ding, ik laat mijn vriend hem wel opeten hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |