Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar omstandigheden wel goed. Ik lees af en toe mee hier maar vind het nog wat confronterend, dus ik hou me een beetje op de achtergrond
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik aan jullie denk, dus maar gewoon even eenquote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar omstandigheden wel goed. Ik lees af en toe mee hier maar vind het nog wat confronterend, dus ik hou me een beetje op de achtergrond
Logisch lijkt mequote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk klote he, die onzekerheid. Mijn duimen draaien volop voor je!quote:Op maandag 23 september 2013 12:45 schreef marel88 het volgende:
Oeps, ik moest even pannenkoeken eten na het openen van het topic, en nu zijn we al weer bijna 30 reacties verdermaar mijn update is niet zo enorm. Vandaag niet zo veel bloedverlies en weer even met vk gebeld, maar geen tijd voor een spoedplekje om vandaag al te checken hoe het er voor staat. Ik ben ook niet de persoon om de situatie nog wat aan te dikken zodat ik misschien wel eerder terecht kan. Daarbij ben ik ook heel rustig, gewoon aan het werk (wel thuis). Alleen m'n man trekt het niet zo goed
die spanning. Spanning blijft dus tot morgenochtend, een uur of 10, bah!
Lief dat jullie aan me denken. Ik volg jouw verhaal in "En dan gaat het mis..." SQ, en ik denk ook regelmatig aan jou. Superstoer dat je daar onder je echte naam je hart lucht!
Verkeerd onthouden dan, sorry!quote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet geen datum hoor kan nog wel een paar weken duren dus.
Als er niks raars gebeurd hoef ik deze week niet eens naar het ziekenhuis.
Sorry, late meldt...quote:Op maandag 23 september 2013 13:31 schreef marel88 het volgende:
Wel lekker, Jips, nu even iets minder controles.
En bubs, jij weet je datum al toch? Leef je er erg naar toe?
Ymme heeft zich nog niet gemeld, zou het? Of gewoon weer een late meld, dat kan ook...
indalen inderdaad volgens mijn vkquote:Op maandag 23 september 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
MarelKnap dat je er zo rustig onder bent, lijkt me vreselijk om in de onzekerheid te zitten.
Succes morgen, ik duim voor je!
Jips, fijn van je goede ctg!
Hier ineens flinke steken 'down under' toen ik naar huis liep. Moest gewoon even stilstaan. Iemand enig idee wat dat kon zijn? Ik gokte op indalen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No sorries, dit is een forumquote:
Ik weet al wie ik bedoelde, het was Ymme:quote:
Voor jou is het dus misschien al dichtbij Ymme, ben je er rustig onder?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor jullie een vraag voor mij een weet ;-)
Stiekem hoop ik dat het ervoor zelf begint wachten duurt lang !
Helemaal nu ik steeds zo moe en misselijk ben.
Ben er helemaal aan toe! Nog een paar dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |