Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards! Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)
En nog een kleine voor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden!
Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Levitas het volgende: Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards! Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)
Ja bizar hè? Nog gefeliciteerd met je HM prestatie! Top! Hier nog ongeveer 2 a 3 weekjes max, gaat goed Lekker relaxed!
Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Brighteyes het volgende: En nog een kleine voor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden!
Bekertjes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op maandag 23 september 2013 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende: heerlijke dag gehad gisteren. eerst als vrijwilliger de organisatie geholpen. heb bij vrachtwagen 3 en vrachtwagen 16 geholpen met inladen van de tassen. toen in de middag gestart in startvak rood. was weer heerlijk cobie.
gisteravond de beelden teruggekeken. het viel mij al op dat er behoorlijk wat agressie was.
Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen. @Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen. @Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.
je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet mee
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik ben echt wel blij met m'n 10km van afgelopen zaterdag, gemiddel 5:25, 5:31 was het doel. Volgens mij had ik echt geen seconde harder moeten lopen (per km) want anders had ik mezelf opgeblazen, maar dit was mooi op het randje balanceren. Ik ben erg benieuwd naar de foto. Op het einde ging het moeilijk, zwaar ademhalen, zo lekker.
SPOILER: statistieken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet mee
Ik vind het stom en aangezien ik RK/Endo/Garmin heb mis ik het ook niet echt.
Nee, volgens mij kreeg alleen de 10EM eerste binnenkomer dame die. Bij de Ronde van Waalre was ik dan wél in de prijzen gevallen
De organisatie was goed geregeld, vond ik. Ze hadden het evenement een beetje verspreid opgesteld in het centrum van Geldrop. Startnummer ophalen bij een cultureel centrum, start daar niet ver vandaan. Het enige wat ontbrak was een garderobe, dus ben ik wat keren terug naar huis gefietst om spullen weg te brengen. Run2day was erbij en had een mooie start- en finishboog geregeld en na afloop een goodybag. Oh en er stond een hele tafel met fruit, drinken, ontbijtkoek etc. erg tof
Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is gemaakt!
Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58 Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.
Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef Littlecreep het volgende: Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58 Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.
Nog vier weken en dan mijn eerste halve marathon
tof! Succes!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Waar ik een paar maand terug nog zei dat je prima schoenen bij de Intersport kunt kopen, moet ik er nu toch op terugkomen Sinds ik die schoenen heb gekocht(a 150 euro) heb ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunnen lopen, kleine pijntjes in de knieën en voeten die ik eerst nooit had, en ontzettend veel blaren op de voeten.... Sinds een maand weer op mijn oude schoenen gaan lopen(voor 40 euro op internet gekocht 2 jaar terug) en het gaat perfect, baal er echt van want ik heb nu ontzettend dure schoenen waar 10x op is gelopen thuis staan.