abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 september 2013 @ 11:46:27 #1
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131473672

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 23-09-2013 20:52:28 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131474432
Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards!
Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)
  maandag 23 september 2013 @ 12:19:13 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131474511
Het leuke van kleine loopjes is dat je nog eens -bijna- kunt winnen :+

quote:
DA10K, 10 KM TRIMLOOP
Plts Naam GJ Woonplaats/Vereniging Tijd
1 Heidy Verschuren Helmond LGM 53:12
2 Mariska ********* 1980 Eindhoven 53:24
3 Bernadien Zwitserloot Geldrop LOGO 53:25
4 Suzanne Schol Eindhoven 53:41
*O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131474563
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*O*
Wat goed _O_
Ja doei.
  maandag 23 september 2013 @ 12:25:06 #5
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131474649
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*O*
:D ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 23 september 2013 @ 12:31:34 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131474813
Gaaf! :Y

En nog een kleine *O* voor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden! *O*
pi_131474883
^O^ Well done ladies *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 23 september 2013 @ 12:36:38 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131474913
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Levitas het volgende:
Jeeeeeetje, wat een tempo's en snelheden in dat verslag van GotC, zeg! Dat is - wat zeiden we in het vorig topic? - buitenaards!
Hoe is het verder GotC? Het loopt allemaal richting het einde, geloof ik? Volgens mij heb ik je al een tijdje niet meer zien posten (kan ook aan mij liggen hoor)
Ja bizar hè? :o Nog gefeliciteerd met je HM prestatie! Top! *O*
Hier nog ongeveer 2 a 3 weekjes max, gaat goed :) Lekker relaxed!

Semtex, hoe tof! :D en BE, een PR _O_ *O*
pi_131474992
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:35 schreef Guard het volgende:
^O^ Well done ladies *O*
Wat deze snelle meneer zegt :P
  maandag 23 september 2013 @ 12:43:58 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131475048
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
En nog een kleine *O* voor mezelf. Gisteren gaf endomondo nog niks aan, maar nu zie ik toch een bekertje staan voor een verbetering van mijn 10km PR met 26 seconden! *O*
Bekertjes *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 23 september 2013 @ 12:44:22 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131475057
Zitten er hier ook mensen op looptijden.nl? :@
pi_131475093
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijke dag gehad gisteren.
eerst als vrijwilliger de organisatie geholpen. heb bij vrachtwagen 3 en vrachtwagen 16 geholpen met inladen van de tassen. toen in de middag gestart in startvak rood. was weer heerlijk cobie.

gisteravond de beelden teruggekeken. het viel mij al op dat er behoorlijk wat agressie was.

[..]

Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen.
@Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 23 september 2013 @ 12:52:41 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131475250
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:46 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik heb de tassen die jij hebt ingeladen uitgeladen.
@Sem ja, maar ik doe daar echt niks mee omdat de importfunctionaliteit daar echt ruk is. Elk loopje heeft een naam en route nodig. Boeeeee.
je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet mee :D
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 12:54:40 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_131475293
Wauw SEMTEX! _O_ heb je nou ook een echte prijs gekregen...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_131475449
SEMTEX ^O^

Is het een beetje een leuke loop/goed georganiseerd? Zo ja, hoop ik volgend jaar wel mee te doen, tenzij PSV weer moet spelen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_131475518
Ik ben echt wel blij met m'n 10km van afgelopen zaterdag, gemiddel 5:25, 5:31 was het doel. Volgens mij had ik echt geen seconde harder moeten lopen (per km) want anders had ik mezelf opgeblazen, maar dit was mooi op het randje balanceren. Ik ben erg benieuwd naar de foto. Op het einde ging het moeilijk, zwaar ademhalen, zo lekker.

SPOILER: statistieken
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_131475552
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

je kunt ook alleen je gelopen tijd invoeren na een wedstrijd. of plannen hoeveel je gaat lopen binnen welke tijd. meer doe ik er ook eigenlijk niet mee :D
Ik vind het stom en aangezien ik RK/Endo/Garmin heb mis ik het ook niet echt.
pi_131475932
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 12:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja bizar hè? :o Nog gefeliciteerd met je HM prestatie! Top! *O*
Hier nog ongeveer 2 a 3 weekjes max, gaat goed :) Lekker relaxed!

Semtex, hoe tof! :D en BE, een PR _O_ *O*
Dankjewel! :) Het gaat eigenlijk veel te goed de laatste tijd..

Super om te horen dat het zo goed gaat! :) Het begint nu dus echt spannend te worden, binnenkort kun je dat kleine hummeltje al lekker vasthouden! :o
  maandag 23 september 2013 @ 13:49:10 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131476969
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw SEMTEX! _O_ heb je nou ook een echte prijs gekregen...?
Nee, volgens mij kreeg alleen de 10EM eerste binnenkomer dame die. Bij de Ronde van Waalre was ik dan wél in de prijzen gevallen :+

De organisatie was goed geregeld, vond ik. Ze hadden het evenement een beetje verspreid opgesteld in het centrum van Geldrop. Startnummer ophalen bij een cultureel centrum, start daar niet ver vandaan. Het enige wat ontbrak was een garderobe, dus ben ik wat keren terug naar huis gefietst om spullen weg te brengen. Run2day was erbij en had een mooie start- en finishboog geregeld en na afloop een goodybag. Oh en er stond een hele tafel met fruit, drinken, ontbijtkoek etc. erg tof :)
  maandag 23 september 2013 @ 13:58:13 #20
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131477318
* Yuki gluurt om een hoekje :@

Ik heb vandaag, voor het eerst in bijna een jaar, weer hardgelopen. Volgens m'n fysio (bedankt GotC!) ben ik er klaar voor.

SPOILER
Het begin is gemaakt! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131477372
Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58 :') Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.

Nog vier weken en dan mijn eerste halve marathon *O*
  maandag 23 september 2013 @ 14:01:50 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131477440
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef Littlecreep het volgende:
Om de hectische start van elke grote loop te oefenen, ben ik vandaag op mijn 12km maar even als een gek van start gegaan. Volgens Strava een eerste kilometer van 3:58 :') Maar even gas terug genomen en uiteindelijk in 1h02 weer rond.

Nog vier weken en dan mijn eerste halve marathon *O*
tof! Succes!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_131477473
Hé Yuki! :W
Ja doei.
  maandag 23 september 2013 @ 14:04:03 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131477524
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hé Yuki! :W
MoBlo! :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131477681
Waar ik een paar maand terug nog zei dat je prima schoenen bij de Intersport kunt kopen, moet ik er nu toch op terugkomen :@ Sinds ik die schoenen heb gekocht(a 150 euro) heb ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunnen lopen, kleine pijntjes in de knieën en voeten die ik eerst nooit had, en ontzettend veel blaren op de voeten.... Sinds een maand weer op mijn oude schoenen gaan lopen(voor 40 euro op internet gekocht 2 jaar terug) en het gaat perfect, baal er echt van want ik heb nu ontzettend dure schoenen waar 10x op is gelopen thuis staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')