Het was net zo slecht als Feyenoord bij de 10-0.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Was Ajax echt zo slecht? Niks van gezien.
Fijn manquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Goede dag vandaagPSV 4-0 winst en het probleem bij mijn pa is gevonden en aangepakt, voelt zich al heel veel beter
, nog wel wat dagen nodig in het ziekenhuis om te herstellen maar toch.
Zeker, ja.quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Happie, ik heb vandaag een Cornish pasty op. Dat zou jij ook echt lekker vinden denk ik.
Guinnessquote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou echt fenomenaal goed combineren met een Guinness.
Balotelli is een gevaarlijke gek.quote:Op zondag 22 september 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
De wedstrijd was al afgelopen maar Balobaas ging zo tekeer dat hij alsnog rood kreeg![]()
0-2 gebleven?quote:Op zondag 22 september 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
De wedstrijd was al afgelopen maar Balobaas ging zo tekeer dat hij alsnog rood kreeg![]()
Word.quote:Op zondag 22 september 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balotelli is een gevaarlijke gek.
Ik heb het eigenlijk met een grote berusting ondergaan.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Alle ajacieden hier wel afgekoeld na vanmiddag?
Nog wel.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk met een grote berusting ondergaan.
De afgelopen dagen veel trollende Ajacieden in het PSV topic gezien, maar die waren nu nergens meer te bekennen. Zelfde geldt voor de Ajacieden met enorm veel vertrouwen in een goede afloop.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hij had het over Ajacieden.quote:
Valt wel mee. Ik vind Guinness gewoon lekker, ik zie het niet als een competitie voor het beste bier. Het smaakt ook totaal anders.quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Guinness
Dat is weer jammer. Zijn zoveel betere bieren te krijgen in Engeland.
Ik noem jou ook niet. Die Kurk jongen, Gwai dinges, Filius dinges, eight. Dat soort gasten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |