Vroeger wel mattie. Ik praat over een jaar of 10 geleden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof elk supermarktbrood slecht is... Al komt de AH wel in de buurt.
Geen idee waarom deze post wat toevoegt, maar zolang je je er maar goed onder voeltquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger wel mattie. Ik praat over een jaar of 10 geleden.
Dat sla ik vandaag over, ik heb genoeg geleden vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Co Adriaanse denkt dat PSV een prijs gaat pakken komend jaar.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alles is meestal al helemaal schoon in de gymzaal.
Das dat was #Yoloquote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee.Wou 'm trimmen en ik schoot uit. Toen kon ik alles gaan nivelleren.
Nee hoor. Vroeger had je bij de AH al die 'bijzondere' afgebakken broden nog niet. En in de kleinere dorpssupermarkten al helemaal niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waarom deze post wat toevoegt, maar zolang je je er maar goed onder voelt
[..]Dit kan onder het kopje "Bruin brood bevriest moeilijk"
Die zat er toch net?quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Paulo di Canio is ontslagen bij Sunderland.
Stelletje nazi's.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet echt een verrassing.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik niet, tijdens het kleren aantrekken nog even snel het nieuws kijken en dan ben ik weg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf. Ik sta een uur op voordat ik naar de bushalte loop.
Hij zwaaide nog wel zo vriendelijk naar de supporters.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hartstikke slecht. Wanneer Hiljemark een gol maakt, weet je genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Was Ajax echt zo slecht? Niks van gezien.
Ik douche nog een kwartier, moet rustig eten met krantje erbij, tanden poetsen en haar doen enzo en rustig aan doen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik niet, tijdens het kleren aantrekken nog even snel het nieuws kijken en dan ben ik weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |