Bambix is ook lekkerder.quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoiets moet ik inderdaad eens aan beginnen, maar brood is zo makkelijk.
[..]
Al jaren niet meer op.
Waarom eet je dan ook dat?quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, van dat smerige supermarktbrood met van die kleffe kaas. Nee bedankt.
Daar had jij toch ruzie mee?quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij moeten dat van onze gymleraar
Nooit tijd voor, als ik 8 uur de trein moet hebben ben ik half 8 wakker. Tanden poetsen, kleren aan en gassen richting het station.quote:
Klein beetje pure hageslag erin. Lekker man.quote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mocht ik vroeger niet eten van mijn dokter. Dikmakend.![]()
Moet je ook zuigen van hem?quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij moeten dat van onze gymleraar
Dan koop je beter brood. Ik bezuinig liever op wat anders.quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, van dat smerige supermarktbrood met van die kleffe kaas. Nee bedankt.
M'n moeder vroeger. Die ging niet elke dag naar de bakker, moesten overdag gewoon werken he. Sowieso kan ik boterhammen 's ochtends echt niet waarderen, ook niet van de bakker.quote:
Als je het fout doet is het vaak minder inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Happel het volgende:
's ochtends gewoon roerei maken. Doe je het goed dan is het kanjerlekker.
Nee.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muesli.
Kapi![]()
Hoe is het met je baard? Staat hij nog steeds?
Wtf. Ik sta een uur op voordat ik naar de bushalte loop.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nooit tijd voor, als ik 8 uur de trein moet hebben ben ik half 8 wakker. Tanden poetsen, kleren aan en gassen richting het station.
Alsof elk supermarktbrood slecht is... Al komt de AH wel in de buurt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder vroeger. Die ging niet elke dag naar de bakker, moesten overdag gewoon werken he. Sowieso kan ik boterhammen 's ochtends echt niet waarderen, ook niet van de bakker.
Ok LR.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan koop je beter brood. Ik bezuinig liever op wat anders.
Sterker nog. Ik koop met regelmaat brood bij de bakker. Zoveel meer ben je dan geeneens kwijt.
Ditquote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nooit tijd voor, als ik 8 uur de trein moet hebben ben ik half 8 wakker. Tanden poetsen, kleren aan en gassen richting het station.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik kan niet tegen mensen die fanatiek tegen me doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |