Ik had het stukje van tvgids.nl geen idee waar zij het verder weer vandaan halen. Al klopt dat laatste met dat hij een goede baan had in de ICT-sector wel, alleen doen ze het zo net lijken alsof hij die baan ook heeft opgegeven en dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op de TROS-site staat dit:
"300 dagen zon, dat is de reden voor Daan (59) en Clasien (60) van Driel om naar Frankrijk te vertrekken. Daan heeft jarenlang een goede baan in de ICT gehad en Clasien runde een winstgevend bedrijf in zonnebrillen. Als Daan met een oprotpremie op straat wordt gezet besluiten ze van het geld een grote stadsvilla in het Zuid-Franse nougatstadje Montélimar te kopen.
De 19e eeuwse villa moet worden omgetoverd tot een luxe en exclusieve chambres d’hotes , maar..het moet allemaal niet teveel op werk gaan lijken! Samen met hun hondje Tiamo verlaten ze het Brabantse Andel en vertrekken ze richting de zon.
Daan heeft een strakke planning gemaakt waarin hij vooral zelf niet teveel wil gaan doen. Maar dan lijkt de planning in gevaar te komen en het geld vliegt er met bakken tegelijk uit. Dus besluit hij zelf ook maar de handen uit de mouwen te steken en hij werkt zeven dagen per week keihard door. Terwijl Clasien zich grote zorgen maakt over de gezondheid van haar man, zet Daan alles op alles om het hele huis voor de opening af te krijgen."
Dat wringt een beetje met "Het verhaal van de familie Van Driel toont aan dat emigreren de nodige voeten in aarde heeft. Daan en Clasien geven veel op voor hun verhuizing. Daan had een goede baan in de ICT-sector." Als hij al met een oprotpremie op straat is gezet, heeft hij niet zijn baan opgegeven, maar was hij hem al kwijt.
Terecht, maar dan moet je wel echt naar het zuiden gaan, ik weet niet waar zij gaan zitten.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, maar dan moet je wel echt naar het zuiden gaan, ik weet niet waar zij gaan zitten.
Het is gewoon werken wat je moet doen, alsof je heel de dag in de zon kan zitten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, maar dan moet je wel echt naar het zuiden gaan, ik weet niet waar zij gaan zitten.
hij hoopt van wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is gewoon werken wat je moet doen, alsof je heel de dag in de zon kan zitten.
Maar wel lekker eten met een wijntje erbij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:19 schreef alors het volgende:
Hahah dit gaat heerlijk worden, mensen die weinig écht gewerkt hebben, zichzelf overschatten en zo weinig mogelijk willen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |