SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
(verklaring voor TT)quote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik had trouwens net ook een armoured truck die ik NIET open kreeg met kogelsOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik kwam aanrijden bij Clucking Bell farm rond 00:30 en toen kwam er gelijk een gele truck aanrijden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nog een keer dan maar..
Wanneer komen die trucks van Clucking Bell aanrijden, dat ik ze kapot kan maken en kan investeren in de aandelen van Burger Shot, krijg je dikke winst mee.![]()
Ja ik heb er ook twee kapot gemaakt, maar de stocks van Burger Shot gingen juist omlaag in plaats van omhoog, klopt dat aandelen verhaal wel met competitie uitschakelen dat dan je eigen aandelen omhoog gaan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kwam aanrijden bij Clucking Bell farm rond 00:30 en toen kwam er gelijk een gele truck aanrijden.
Want volgens mij klopt het niet
Haha gay!![]()
Die in Rockford Hills is met Michaelquote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je krijgt toch sowieso met elk character een garage? Bv. de garage in Grove street met Franklin.Haha gay!![]()
Kan je met elke charactar een garage kopen? Ik heb mijn kaart er eens bij gepakt, maar ik zie net eens rockford hills staan ergens![]()
![]()
Waarom verdwijnen op een gegeven moment eigenlijk die letters waar normaal missies zijn? Ik zit nu op een stuk waar helemaal geen letters op mijn map staan.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Lol helemaal links op de kaart onder Blain Countryquote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef j95 het volgende:
Kan je met elke charactar een garage kopen? Ik heb mijn kaart er eens bij gepakt, maar ik zie net eens rockford hills staan ergensHaha gay!![]()
Hoe langer ik speel hoe meer de matige graphics gaan opvallen en het spelplezier weg lijken te nemen. Denk dat het verstandig is hem maar op te bergen en wachten op een nextgen versie
Ik ga (met name in berggebieden) al niet meer van de weg af want wat je daar af en toe ziet op grafisch gebied wordt je niet bepaald vrolijk van.![]()
Het gebied waar hij woont? Ja, bij zijn huis staat een garage, maar ik zie geen mogelijkheden om er een bij te kopen?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol helemaal links op de kaart onder Blain Country![]()
die garages hoef je ook niet te kopen...die krijg je gewoon (iig was dat zo bij Franklin)mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Vreemd, ik verbaas me juist steeds weer hoe tof ik het wel niet vind.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef IMVHI het volgende:
Hoe langer ik speel hoe meer de matige graphics gaan opvallen en het spelplezier weg lijken te nemen. Denk dat het verstandig is hem maar op te bergen en wachten op een nextgen versie
Ik ga (met name in berggebieden) al niet meer van de weg af want wat je daar af en toe ziet op grafisch gebied wordt je niet bepaald vrolijk van.
Speel je op xbox of ps3?![]()
Xboxquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vreemd, ik verbaas me juist steeds weer hoe tof ik het wel niet vind.
Speel je op xbox of ps3?![]()
![]()
Welke console speel je op? Ik hier op PS3 totaal geen onscherpe randen of slechte graphics of wat dan ook?quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef IMVHI het volgende:
Ik ga (met name in berggebieden) al niet meer van de weg af want wat je daar af en toe ziet op grafisch gebied wordt je niet bepaald vrolijk van.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ok, niet om het een of ander, maar de meeste grafische klachten komen van xbox spelers.quote:
Kan er niet over oordelen, want speel hem op ps3. En vind het er erg tof uit zien.
Zoals met regen en zo, die licht effecten op wegdek en kleding is echt tof![]()
![]()
Nee, schijnt idd. niet zo te werken. Blijkbaar is het volstrekte willekeur en heeft rockstar zich er wat gemakkelijk vanaf gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook twee kapot gemaakt, maar de stocks van Burger Shot gingen juist omlaag in plaats van omhoog, klopt dat aandelen verhaal wel met competitie uitschakelen dat dan je eigen aandelen omhoog gaan?
Want volgens mij klopt het nietNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Succesvol een straaljager gejat in freem roamstaat nu opgeslagen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb ook nergens last vanquote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Welke console speel je op? Ik hier op PS3 totaal geen onscherpe randen of slechte graphics of wat dan ook?heb nog een PS3 fat
![]()
![]()
Kut, ben net bezig een aantal trucks te slopen na 1 miljoen in BurgerShot gepompt te hebben..quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, schijnt idd. niet zo te werken. Blijkbaar is het volstrekte willekeur en heeft rockstar zich er wat gemakkelijk vanaf gemaakt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kut, ben net bezig een aantal trucks te slopen na 1 miljoen in BurgerShot gepompt te hebben..
Haha gay!![]()
Goldcoast
Beste om geld in te stoppen
Maar ik ga het helemaal niet meer doen, ik spaar geld voor pay n spray en klaar. Retired
Haha gay!![]()
![]()
Atomic Blimp opgeblazen met een raket
Maakt dat nou echt veel verschil ?quote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kut, ben net bezig een aantal trucks te slopen na 1 miljoen in BurgerShot gepompt te hebben..
En waar vind je die trucks ?
Want bij die vliegtuigen maatschappijen veranderd er niks
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
is allemaal onzin buiten lesters missies om lun je GEEN invloed hebben op de aandelen marktquote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook twee kapot gemaakt, maar de stocks van Burger Shot gingen juist omlaag in plaats van omhoog, klopt dat aandelen verhaal wel met competitie uitschakelen dat dan je eigen aandelen omhoog gaan?
Want volgens mij klopt het niet![]()
Hier ook ps3 en vindt de graphics echt geweldig (behalve de AA dan maar dat is niet zo storend).quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok, niet om het een of ander, maar de meeste grafische klachten komen van xbox spelers.
Kan er niet over oordelen, want speel hem op ps3. En vind het er erg tof uit zien.
Zoals met regen en zo, die licht effecten op wegdek en kleding is echt tof
Vreemd dat er nu duidelijke verschillen zijn tussen beide consolegames. Dat is vrijwel nooit eerder gebeurt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
4 zag er op de xbox juist beter uit vond ikquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Hier ook ps3 en vindt de graphics echt geweldig (behalve de AA dan maar dat is niet zo storend).
Vreemd dat er nu duidelijke verschillen zijn tussen beide consolegames. Dat is vrijwel nooit eerder gebeurt.![]()
![]()
Die social Club is ook pure zooi. stats kloppen voor geen hol.
Ik voorspel dikke problemen 1 oktober als iedereen online gaat![]()
![]()
Toch zag ik dat in zo'n grijs infoblokje toen ik naar Michael wisselde nadat ik Trevor vrij had gespeeld.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef tonic1 het volgende:
[..]
is allemaal onzin buiten lesters missies om lun je GEEN invloed hebben op de aandelen markt![]()
Daar was ik al bang voor. En wat Lester zegt kan alleen op Bawsaq en dat werkt niet. Ik verkoop al mijn shares en laat het lekker voor wat het is.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef tonic1 het volgende:
[..]
is allemaal onzin buiten lesters missies om lun je GEEN invloed hebben op de aandelen markt![]()
Bioscoop is net zo duurquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik snap niet hoe iemand die Golf Club kan kopen..
30,000,000 wtf![]()
![]()
150M toch?quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
30,000,000 wtf![]()
150 bedoel je. Vind het ook een gigantisch bedrag, zeker als het geld verdienen niet zo soepel verloopt na je kansen met Lester.quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
30,000,000 wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Alleen als je als een autist, het spel helemaal speelt zonder wat uit te geven, en de lester missions op het eind doet, kun je op 1miljard per char uitkomen.
Speel je het gewoon, koop je wel eens wat, mag je blij zijn met 30-40mil/each.![]()
Ik heb er ruim 3 miljoen in gepomptquote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kut, ben net bezig een aantal trucks te slopen na 1 miljoen in BurgerShot gepompt te hebben..![]()
Maar dat is ook mede omdat de zorgkosten inkomensafhankelijk zijn. aangezien ik noga regelmatig in het ziekenhuis belandt. door dat ik mn geld in aandelen heb gepompt blijven mn zorgkosten beperkt![]()
![]()
inderdaad en de golfbaan heeft verder ook 0,0 meerwaardequote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef Pap89 het volgende:
Alleen als je als een autist, het spel helemaal speelt zonder wat uit te geven, en de lester missions op het eind doet, kun je op 1miljard per char uitkomen.
Speel je het gewoon, koop je wel eens wat, mag je blij zijn met 30-40mil/each.![]()
Ik heb geen eens 1 miljoen met alledrie totaalquote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Pap89 het volgende:
De bioscoopjes kun je beter kopen. 150ton per week.
Golfclub is 250k/pw (grof weg)
Haha gay!![]()
Fok chopquote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat mis ik als ik iFruit niet heb? Of beter gezegd, hoe doe ik anders dingen met Chop?Haha gay!![]()
auto's customizenquote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat mis ik als ik iFruit niet heb? Of beter gezegd, hoe doe ik anders dingen met Chop?Dit is gewoon raar :l![]()
Enorme heisa gemaakt en vervolgens 7 minuten lang 5 sterren en de politie weten af te schudden
Dat is de echte oldskoolquote:Op zondag 22 september 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
Enorme heisa gemaakt en vervolgens 7 minuten lang 5 sterren en de politie weten af te schudden![]()
Heb nu Cluckinbell, had het idee wat hierboven staat voor ik het las, ben benieuwd of het een beetje werkt ..quote:![]()
Oke, doe ze weg, ik had ze ook brengt alleen maar verlies.quote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Heb nu Cluckinbell, had het idee wat hierboven staat voor ik het las, ben benieuwd of het een beetje werkt ..
Het lijkt wel hoe kleiner de aandelen zoals GoldCoast hoe groter de opbrengstHaha gay!![]()
Klinkt bedroevend.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef IMVHI het volgende:
Ik ga (met name in berggebieden) al niet meer van de weg af want wat je daar af en toe ziet op grafisch gebied wordt je niet bepaald vrolijk van.
Digo![]()
Ik ga ze ook weg doen denk, zodra ik een beetje winst heb, zit nu net onder de koers, ff wachten op betere tijdenquote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oke, doe ze weg, ik had ze ook brengt alleen maar verlies.
Het lijkt wel hoe kleiner de aandelen zoals GoldCoast hoe groter de opbrengst![]()
![]()
5,985 aandelen in AirEmu gekocht,quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Ik ga ze ook weg doen denk, zodra ik een beetje winst heb, zit nu net onder de koers, ff wachten op betere tijden
High $91.52
Low $68.06
Value $68.58
Dus vond wel mooie prijs
Hoop dat dit dan winst gaat oplevere..
Heb ze net 1 minuut pas 1,5kHaha gay!![]()
Kijk, dat heb je netjes gedaan en zo hoort het ook. Wat ze hier roepen heeft geen zin aangezien het per game verschilt. 1,5k binnen een minuut is hoopgevend, nou is het gewoon zaak het continue in de gaten te houden.quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
5,985 aandelen in AirEmu gekocht,
High $91.52
Low $68.06
Value $68.58
Dus vond wel mooie prijs
Hoop dat dit dan winst gaat oplevere..
Heb ze net 1 minuut pas 1,5k![]()
Ja je moet ook altijd daar naar kijken, en naar die grafieken, of ze beetje hoog en laag gaan heletijd.quote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je netjes gedaan en zo hoort het ook. Wat ze hier roepen heeft geen zin aangezien het per game verschilt. 1,5k binnen een minuut is hoopgevend, nou is het gewoon zaak het continue in de gaten te houden.
Dan weet je dat het wel goed komt
Heb er ook 500 in LifeInvader, dat brengt alleen maar verlies
Maar wil het spel helemaal uitspelen dus ook alle properties kunnen kopen.Haha gay!![]()
Volgens mij wel. Ik had het eens geprobeerd door twee e-cola busjes op te blazen en het ging met 0.25 omhoog. Op zich niet zoveel, maar als je er een miljoen op knalt dan is het toch makkelijk verdienen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Want volgens mij klopt het niet
Ik vind het alleen teveel moeite aangezien ik toch niet de ambitie heb al die shit te kopen![]()
Volgens mij was het toevalquote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik had het eens geprobeerd door twee e-cola busjes op te blazen en het ging met 0.25 omhoog. Op zich niet zoveel, maar als je er een miljoen op knalt dan is het toch makkelijk verdienen.
Ik vind het alleen teveel moeite aangezien ik toch niet de ambitie heb al die shit te kopenHaha gay!![]()
Bel Tonyaquote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef Typisch het volgende:
Ik zou met Franklin nog een missie moeten hebben, maar zie hem nergens staan op de map.![]()
??quote:Op zondag 22 september 2013 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lukt het iemand om een benzinespoor te krijgen bij een auto?Haha gay!![]()
Denk het niet. Ik stopte mijn auto voor de twee busjes, zette mijn geld op het andere bedrijf, blies ze beide op en daarna gingen de aandelen omhoog. Maar goed, het kan. Ik heb het ook niet uitvoerig getest, maar ik ben er vrijwel zeker van dat je het kan veranderen.quote:![]()
Dat je op een benzinetank van een autoschiet en er dan benzine uit komt?quote:Dit is gewoon raar :l![]()
Je hebt ook een plek in de zee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik stopte mijn auto voor de twee busjes, zette mijn geld op het andere bedrijf, blies ze beide op en daarna gingen de aandelen omhoog. Maar goed, het kan. Ik heb het ook niet uitvoerig getest, maar ik ben er vrijwel zeker van dat je het kan veranderen.
Daar kun je $25,000 pakkenHaha gay!![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat je op een benzinetank van een autoschiet en er dan benzine uit komt?Kan nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat je op een benzinetank van een autoschiet en er dan benzine uit komt?Haha gay!![]()
Weet ik, maar moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Je hebt ook een plek in de zee.
Daar kun je $25,000 pakken![]()
Ait, thanx.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, heb je die gast bij die pier al gehad die zwarte?quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja maar staat wel aangegeven bij je character switch-panel als missie
Die een heel verhaal gaat vertelle
Haha gay!![]()
Je hebt ze toch ook nodig voor 100%? En het zijn er meerderequote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Precies, doe het zelf ook niet.
Hoe moeilijker een spel is hoe leuker![]()
![]()
Nee. Kan ik hem dood maken?quote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ja, heb je die gast bij die pier al gehad die zwarte?
Die een heel verhaal gaat vertelle![]()
Een keer, maar niet switchen switchen voor adem en dan weer opnieuw pakken als die respawntquote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt ze toch ook nodig voor 100%? En het zijn er meerdereHaha gay!![]()
Dat is een junk, deed me denken aan de Ufo pilootquote:
Ik wou een betere zoom in hebben, dus klikte op rondje, sloeg ik hem perongeluk in 1 keer knock out
Heb niet het hele verhaal gehoord
Haha gay!![]()
Na die missies van Lester loont het volgens mij wel om in de aandelen te gaan zitten, hij geeft je namelijk ook advies daarin. Alleen, hoe werkt dat, dan niet hoe je het moet kopen maar welke en hoeveel je er moet kopen?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Boeing opgeblazen boven zeeding viel echt eng naar beneden
Oh het is er eentje? Maar een glitch dus? Had hem zelf nog niet gedaan ookquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Een keer, maar niet switchen switchen voor adem en dan weer opnieuw pakken als die respawnt![]()
![]()
Ik heb hem ook nog niet gedaan, maar je hebt 3 interessest points volgens mijquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh het is er eentje? Maar een glitch dus? Had hem zelf nog niet gedaan ookHaha gay!![]()
Het is niet gewoon advies he, je vermoordt de baas van een bedrijf waardoor de aandelen van het concurrerende bedrijf stijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:23 schreef Woods het volgende:
Na die missies van Lester loont het volgens mij wel om in de aandelen te gaan zitten, hij geeft je namelijk ook advies daarin. Alleen, hoe werkt dat, dan niet hoe je het moet kopen maar welke en hoeveel je er moet kopen?![]()
![]()
Maar hier zeggen ze dat het niet zo is met Cluckinbell & Burgershot?quote:Op zondag 22 september 2013 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het is niet gewoon advies he, je vermoordt de baas van een bedrijf waardoor de aandelen van het concurrerende bedrijf stijgen.![]()
Het is volgens mij ook alleen maar met de Franklinh huurmoord missies ( Goldcoast )quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Maar hier zeggen ze dat het niet zo is met Cluckinbell & Burgershot?Haha gay!![]()
Is het dan verder niet geintegreerd in GTA, dat het bij geen enkele rivalen zo is?quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook alleen maar met de Franklinh huurmoord missies ( Goldcoast )![]()
Denk het nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Is het dan verder niet geintegreerd in GTA, dat het bij geen enkele rivalen zo is?Haha gay!![]()
Dus zoveel mogelijk money maken, dan alles aan aandelen uitgeven bij de moordmissies? Seems legit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Wat is er niet legit aan dan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus zoveel mogelijk money maken, dan alles aan aandelen uitgeven bij de moordmissies? Seems legit![]()
![]()
Ik zeg toch dat het legit isquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ok maar vind het vreemd dat jij altijd dom moet reageren.quote:Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het legit is![]()
Fijn, ik heb nu dus $5000 aan aandelen in het bedrijf GoldcoastOmdat Lester daar ook aandelen in had, snap er geen kut van.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Hoezo, "altijd"quote:Op zondag 22 september 2013 21:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok maar vind het vreemd dat jij altijd dom moet reageren.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
5000 maar, dan maak je toch nauwelijks winst?quote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Woods het volgende:
Fijn, ik heb nu dus $5000 aan aandelen in het bedrijf GoldcoastOmdat Lester daar ook aandelen in had, snap er geen kut van.
![]()
Ik kan maar niet aan nieuwe missies komen behalve de random stranger missies. Bel me suf maar krijg overal voicemail. Heb nu Michael en Franklin maar zit helemaal vast. Hoe verder?Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
Moet ik juist in dat bedrijf investeren?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Vinnow het volgende:
[..]
5000 maar, dan maak je toch nauwelijks winst?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Meestal is het ook kwestie van rondrijden totdat je wordt gebeld. Staat er ergens niet nog een letter verstopt daar waar Trevor woont ofzo? Ook al geswitched tussen spelers?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Mgolovic het volgende:
Ik kan maar niet aan nieuwe missies komen behalve de random stranger missies. Bel me suf maar krijg overal voicemail. Heb nu Michael en Franklin maar zit helemaal vast. Hoe verder?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Paar keer geswitched idd maar dat helpt niet. Trevor heb ik nog niet.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal is het ook kwestie van rondrijden totdat je wordt gebeld. Staat er ergens niet nog een letter verstopt daar waar Trevor woont ofzo? Ook al geswitched tussen spelers?Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: