Een keer, maar niet switchen switchen voor adem en dan weer opnieuw pakken als die respawntquote:Op zondag 22 september 2013 21:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt ze toch ook nodig voor 100%? En het zijn er meerdere
Dat is een junk, deed me denken aan de Ufo pilootquote:
Oh het is er eentje? Maar een glitch dus? Had hem zelf nog niet gedaan ookquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Een keer, maar niet switchen switchen voor adem en dan weer opnieuw pakken als die respawnt
Ik heb hem ook nog niet gedaan, maar je hebt 3 interessest points volgens mijquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh het is er eentje? Maar een glitch dus? Had hem zelf nog niet gedaan ook
Het is niet gewoon advies he, je vermoordt de baas van een bedrijf waardoor de aandelen van het concurrerende bedrijf stijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:23 schreef Woods het volgende:
Na die missies van Lester loont het volgens mij wel om in de aandelen te gaan zitten, hij geeft je namelijk ook advies daarin. Alleen, hoe werkt dat, dan niet hoe je het moet kopen maar welke en hoeveel je er moet kopen?
Maar hier zeggen ze dat het niet zo is met Cluckinbell & Burgershot?quote:Op zondag 22 september 2013 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het is niet gewoon advies he, je vermoordt de baas van een bedrijf waardoor de aandelen van het concurrerende bedrijf stijgen.
Het is volgens mij ook alleen maar met de Franklinh huurmoord missies ( Goldcoast )quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Maar hier zeggen ze dat het niet zo is met Cluckinbell & Burgershot?
Is het dan verder niet geintegreerd in GTA, dat het bij geen enkele rivalen zo is?quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook alleen maar met de Franklinh huurmoord missies ( Goldcoast )
Denk het nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:31 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Is het dan verder niet geintegreerd in GTA, dat het bij geen enkele rivalen zo is?
Wat is er niet legit aan dan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus zoveel mogelijk money maken, dan alles aan aandelen uitgeven bij de moordmissies? Seems legit
Ik zeg toch dat het legit isquote:
Ok maar vind het vreemd dat jij altijd dom moet reageren.quote:Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het legit is
Hoezo, "altijd"quote:Op zondag 22 september 2013 21:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok maar vind het vreemd dat jij altijd dom moet reageren.
5000 maar, dan maak je toch nauwelijks winst?quote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef Woods het volgende:
Fijn, ik heb nu dus $5000 aan aandelen in het bedrijf GoldcoastOmdat Lester daar ook aandelen in had, snap er geen kut van.
Moet ik juist in dat bedrijf investeren?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Vinnow het volgende:
[..]
5000 maar, dan maak je toch nauwelijks winst?
?quote:
Meestal is het ook kwestie van rondrijden totdat je wordt gebeld. Staat er ergens niet nog een letter verstopt daar waar Trevor woont ofzo? Ook al geswitched tussen spelers?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Mgolovic het volgende:
Ik kan maar niet aan nieuwe missies komen behalve de random stranger missies. Bel me suf maar krijg overal voicemail. Heb nu Michael en Franklin maar zit helemaal vast. Hoe verder?
Paar keer geswitched idd maar dat helpt niet. Trevor heb ik nog niet.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal is het ook kwestie van rondrijden totdat je wordt gebeld. Staat er ergens niet nog een letter verstopt daar waar Trevor woont ofzo? Ook al geswitched tussen spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |