Het is lastig om goede tips te geven. Misschien moet je een sportschoolavond vervangen door een vriendenavond.quote:Op maandag 23 september 2013 00:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet naar jou gericht.
[..]
Zie post #34.
Burn-out in the making.
Dat lijkt me verstandig als je toch een keuze hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 03:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crappier, mijn huidige dame vertrekt morgen, eindelijk, elke dag ruzie, elke dag gezeik, god wat een drama. Spuugziek. Zit nu met maagklachten achter FOK wat thee weg te drinken. Slapen? Ho maar, je snapt soms mensen echt niet hoe ze zich zo kunnen klampen aan iets. En je zou zeggen dat ik juist moet weten hoe het zit qua het klampen aan iets wat niet goed is...
Been spuugziek van deze dame. Echt spuug en spuugziek. Je denkt het 1 binnen te halen, krijg je het ander er voor terug, zit je er plots aan vast. Ik blijf hierna lekker een poos single.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook al een ding. Zo snel zal het niet gaan. Maar uiteindelijk helemaal crashen lost ook niets op.quote:Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Hoe snel denk je een andere baan te kunnen vinden dan?
In eerste instantie dien je natuurlijk aan jezelf te denken. Simple as that. Maar evt stress etc die je zou krijgen omdat je zonder werk zit is ook niet echt aan te raden natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef Detroit het volgende:
Dat is ook al een ding. Zo snel zal het niet gaan. Maar uiteindelijk helemaal crashen lost ook niets op..
Even aankijken, stoppen kan altijd nog.quote:Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef Detroit het volgende:
Ik baal! Ik zit sinds augustus dit jaar bij een nieuwe werkgever (meer salaris, weer vooruit kunnen) en ik heb er nu alweer zo genoeg van.
Ik zit er echt aan te denken om in mijn proeftijd (daar zit ik nu nog in) de handdoek in de ring te gooien en met deze baan te stoppen. Ik voel lichamelijke klachten die mij enigszins aan paniek-/angstaanvallen doen denken. De meditatie/medicatie is er eigenlijk nu de reden van dat ik niet helemaal crash.
Echt aan het twijfelen wat ik moet doen... Er moet toch brood op de plank komen e.d...
Is het 'twerken'?quote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Detroit het volgende:
Zo, mijn lichaam is echt aan het flippen nu..
Je kunt misschien heel snel nieuwe mensen leren kennen door je aan te melden bij clubs. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om eerst wat aan je sociale problematiek te gaan doen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Pfff.. net even rondgekeken naar woningen. Hoezo allemaal fucking duur en ken der niets qua buurt, dus weet ook niet wat handig/verstandig/leuk is![]()
Zo gaat de lol er wel vanaf
Het gaat niet om het sociaal zijn/mensen leren kennen. Het gaat om een plekje te vinden waar ik wil/kan wonenquote:Op maandag 23 september 2013 13:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Je kunt misschien heel snel nieuwe mensen leren kennen door je aan te melden bij clubs. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om eerst wat aan je sociale problematiek te gaan doen.
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nlquote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Pfff.. net even rondgekeken naar woningen. Hoezo allemaal fucking duur en ken der niets qua buurt, dus weet ook niet wat handig/verstandig/leuk is![]()
Hier in enschede valt het allemaal wel mee, qua prijs, qua mogelijkheden, qua ruimte.. maarja, dat is het oostenquote:Op maandag 23 september 2013 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nl. Via een particuliere huurder. Dat scheelde bemiddelingskosten, contractkosten, etc, al die bullshit.
Dude!quote:Op maandag 23 september 2013 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nl. Via een particuliere huurder. Dat scheelde bemiddelingskosten, contractkosten, etc, al die bullshit.
Ik ben ook aan het rondkijken maar er is inderdaad geen lol aan.quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben die prijzen ook niet gewend joh. Dat is denk ik het ergste eraan. Ja ik wist altijd wel dat het er duur is, maar nu komt het wel heel dichtbij en vraag ik me af waar ik het allemaal van moet gaan betalenquote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het rondkijken maar er is inderdaad geen lol aan.
De markt is echt fucked up qua prijzen.
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier in enschede valt het allemaal wel mee, qua prijs, qua mogelijkheden, qua ruimte.. maarja, dat is het oosten
Oequote:
Wil het liefst naar Utrecht toe, dus dan weet je het welquote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?
Ik heb mazzel gehad. Ik ben maar gaan zoeken via kamernet op particuliere huur. Kwam daar een leuke studio tegen 40m2 voor een maand of 4 moet dat lukken. Mocht zelf het contract in elkaar zetten
Via al die huisjesmelkers, domica, nederwoon etc. wordt je echt kotsmisselijk. Je betaald zoveel vies geld.
Afhankelijk van je leeftijd en opleiding, zoiezo wegwezen uit NL. Wordt alleen maar erger en Nederlanders zijn te dom om er tegenin te gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?
Ik heb mazzel gehad. Ik ben maar gaan zoeken via kamernet op particuliere huur. Kwam daar een leuke studio tegen 40m2 voor een maand of 4 moet dat lukken. Mocht zelf het contract in elkaar zetten
Via al die huisjesmelkers, domica, nederwoon etc. wordt je echt kotsmisselijk. Je betaald zoveel vies geld.
whehe. Was het maar zo. Nee, zweterige klamme handen, hartkloppingen, het gevoel een station voor blinde paniek te zijn.quote:
Ik heb 1 jaar op 23m2 gewoond, dat was prima. Nu heb ik 40m2 en dat is net te doen. Wel alles nieuw dus das wel lekker.quote:Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil het liefst naar Utrecht toe, dus dan weet je het wel
Zit ook al op diverse sites te kijken, maar het is gewoon prijzig allemaal. En daarbij lijkt alles zo klein.. heb zelf nu zo'n 60m2. Dus dan klinkt 30 al gewoon zo klein. Tis kleiner dan m'n woonkamer momenteel.
Dus moet daar gewoon even aan wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |