quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ah, logisch wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Beach had in zijn broek gepoept en raakte in paniek
Valt wel mee, want m'n laptop kan al die gifjes tegenwoordig niet zo goed meer aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je teveel in die rare topics in KPD.
Als je het waagt iets te spoilen ik zoek je op en laat je in je eigen mix van bloed urine sperma en ontsteking stikken...quote:
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je het waagt iets te spoilen ik zoek je op en laat je in je eigen mix van bloed urine sperma en ontsteking stikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat chocomelk van boni huismerk of?quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt wel mee, want m'n laptop kan al die gifjes tegenwoordig niet zo goed meer aanslechte internetverbinding
Tijd voor Bonomel.
Ahh, zit je hier.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat chocomelk van boni huismerk of?
Hey schatje.quote:
Niet per se van Boni, maar Bonomel is een merk drinkyoghurt en chocolademelk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat chocomelk van boni huismerk of?
Ohja kakkie die dronk ik vroeger ook.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet per se van Boni, maar Bonomel is een merk drinkyoghurt en chocolademelk.
Maar drinkyoghurt perzik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent wel een echte mooie meisje op de forum he?quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
Godver klojo
ONZ / Voor alle mooie meisjes op het FOK! forum.
jwz.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte mooie meisje op de forum he?
Ik heb FL's nummer hihahoquote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef Beach het volgende:
fl wanneer weer biertjes doen met wp en pz?
Dat was zo vet, ik weet niet zo veel meer van de meet maar wat ik wel nog weet is dat ik helemaal waus was en jij zoiets zei van. 'Yo hier is mijn nummer want we wonen niet zo ver van elkaar en dan kunnen we een keer chillen' EN DAT MOET ER NOG VAN KOMEN HEquote:
Wedje machen, zodra ik 18 ben is niemand in dit topic thuis meer veilig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
en dan komt het er vervolgens nooit meer van
Als een halvegare voor je uit staren met rode ogen en je mond halfopen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Klojo120 het volgende:
ik weet niet zo veel meer van de meet
altijd.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
en dan komt het er vervolgens nooit meer van
App wel, mein freund. Fok niet. TROUWENS IK HEB EEN NIEUW NUMMERquote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
klojo je was ook een hele tijd niet meer op app en fok te vinden trouwens.
Zo zijn mijn ervaringen met FL. Altijd een teleurstelling.quote:
Dat waren mijn röntgenlenzen ik kon je tippels zienquote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als een halvegare voor je uit staren met rode ogen en je mond halfopen.
Welk cijfer geef je? :$quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat waren mijn röntgenlenzen ik kon je tippels zien
Uit de schaal pannenkoek/flensjes/poffertjes/tuinbonen krijg jij een floffertje/10quote:
me jellyquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
klojo die mij gelijk naakt foto's van zichzelf appt
quote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
legaal blowen
Check je topic eens dan ik heb een goed idee
JAJAJAJAJJAquote:
Oke gelukkig lolquote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou ja met jong bedoel ik dus 18-21/22 of zo. Niet 13 of zo
< 8quote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou ja met jong bedoel ik dus 18-21/22 of zo. Niet 13 of zo
Kleiner dan 8, als ze niet instemt wordt ze toch wel verkracht.quote:
Oh hemel.quote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Kleiner dan 8, als ze niet instemt wordt ze toch wel verkracht.
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
Veel plezier met een kleuter van vier.
Alles boven de elf rekt vanzelf.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
[/Pedo-partij-leuzen]
Niet wazigquote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeahhh.alleen nogal wazig.
en met jou?
Gaat wel okee met mijquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan beachje? Voelde je je achtergesteld dat ie jou niks vroeg?
quote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Kleiner dan 8, als ze niet instemt wordt ze toch wel verkracht.
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
Veel plezier met een kleuter van vier.
Alles boven de elf rekt vanzelf.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
[/Pedo-partij-leuzen]
Kut FL </3quote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat wel okee met mij![]()
Nee hoor ik ben het wel gewend van hem![]()
![]()
Wauwquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Had hij maar een kut, dan zou ik hem geven.
quote:
Hè?quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
Klojo gaat een FOK beroemdheid worden zo
You're welcomequote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
Klojo gaat een FOK beroemdheid worden zo
quote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het erg dat ik direct weet welke aflevering van Friends dit is?
Fijn dat je het leuk vindt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hallo Ama leuk dat jij stoned bent
Ik niet
efelfriekquote:
zullen we het hebben over de illuminatiequote:Op zondag 22 september 2013 23:45 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik ben niet stoned. Fucking flikker zou me appen als ie zijn pitoe had, is ie gewoon in slaap geflikkerd
Tevens half in de filosofeer-mood en veel te veel zin om te socializen
nee, dat vind ik saaiquote:Op zondag 22 september 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zullen we het hebben over de illuminatie
JONGE AL DIE HOGE HERUH IN DEN HAAG EN AMERIKAANSE SCHADUWREGERING EN ROCKAFELLA EN OLIE MAATSCHAPPIJEN EN INSIDE JOBSquote:Op zondag 22 september 2013 23:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nee, dat vind ik saaije kan nooit tot een echte conclusie komen, allemaal gebaseerd op .. tja..
okeokequote:Op zondag 22 september 2013 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
JONGE AL DIE HOGE HERUH IN DEN HAAG EN AMERIKAANSE SCHADUWREGERING EN ROCKAFELLA EN OLIE MAATSCHAPPIJEN EN INSIDE JOBS
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.quote:
Oke.quote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOI UNSquote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.
Ben je op je achterhoofd gevallen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn soms echt een fok koppel
quote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen?
Ja, en die meid in dat plaatje heeft een zo'n lange neus, dat ze een vergunning moest aanvragen omdat het anders een illegale landingsbaan was voor vliegtuigen.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke.Ah, je bent wel lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep van binnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 23-09-2013 00:07:40 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
YO STUquote:Op zondag 22 september 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI UNSAlles goed??
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gereageerd.quote:
Jij bent zelf nep.quote:
Oh. Nouja, je hebt dit:quote:Op maandag 23 september 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Waar is bij Stu? Heb begin Oktober nog geen OV-kaart en zit wel krap met geld![]()
Als Stu het goed vind ben jij ook uitgenodigdquote:
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.quote:Op maandag 23 september 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Nouja, je hebt dit:
http://www.treinkaartkorting.nl/ns-dagkaart.php
Kunnen we misschien zelfs samen treinen
Ik DM je wel
Beterquote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.
Heb je zin in je verjaardag?quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.
Ja ik hoop genoeg te krijgen zodat ik een keer wel uitkom. Krijg morgen vet veel geld en kan héél véél daarvan meteen inleveren (sta hier ook paar maand achter met 'huur'.. betaal ik morgen ook meteen in 1x)quote:Op maandag 23 september 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beter
Hoop het, ik leen geld van mijn zus:')
Haha ik vier het op jouw verjaardagquote:Op maandag 23 september 2013 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ik ook komen? Ik ben het cadeau
Oh hahaquote:Op maandag 23 september 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vier het op jouw verjaardag
quote:Op maandag 23 september 2013 01:08 schreef Viro het volgende:
Fuck, heb op lege maag space-cake gegeten. En dat ging per ongelukDacht dat space-cake van mijn broertje cake van mijn stiefmoeders bday was
Was leuk aan het kletsen met familie en vrienden, vanuit het niets voel ik me high worden. Had een DAFUQ-IS-WRONG-WITH-ME- momentquote:
wtfquote:Op maandag 23 september 2013 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Was leuk aan het kletsen met familie en vrienden, vanuit het niets voel ik me high worden. Had een DAFUQ-IS-WRONG-WITH-ME- momentHet kwam best hard aan, was opeens net een garnaal
Okequote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben druk bezig met pokemon op de DSi
Ik vond het raar waarom ik opeens high werd, had niet gesmoked vandaar mijn dafuq momentjequote:
Wacht maar tot het jou een keer overkomt dan piep je wel andersquote:
Welke pokémon? Ik ben op de ds bezig met Soulsilverquote:Op maandag 23 september 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben druk bezig met pokemon op de DSi
ik wil ook jouw warme bed niet uit.quote:Op maandag 23 september 2013 07:06 schreef Murdera het volgende:
Ik wil echt nietttt mn warme bed uit
Kutjequote:Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik wil ook jouw warme bed niet uit.
WACHT WAT DOE IK HIER
quote:Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik wil ook jouw warme bed niet uit.
WACHT WAT DOE IK HIER
Je zou haast zeggen dat ie een stalker isquote:Op maandag 23 september 2013 08:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je zo in je MyAt in de 3 bovenste topics Mur als laatste poster ziet staan
Heartgoldquote:Op maandag 23 september 2013 04:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke pokémon? Ik ben op de ds bezig met Soulsilver![]()
JA HE HIER DIE LOKQUOTE VOOR JOU GA JE SCHAMENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
No means yes?quote:
Je zaak kan ook naar worden als je die blijft vergeten.quote:Op maandag 23 september 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Maar even gas en stroom geregeld.Bedacht me vanmorgen dat het anders best een nare zaak kon worden als ik het zou blijven vergeten.
Hehehe, good jobquote:Op maandag 23 september 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Maar even gas en stroom geregeld.Bedacht me vanmorgen dat het anders best een nare zaak kon worden als ik het zou blijven vergeten.
Maar je hoeft er geen rente of boete over te betalen dan?quote:Op maandag 23 september 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, good job
Ik ook maar ff DUO gebeld dus, maar ze konden helaas niet voorkomen dat ik morgen mijn stufi gestort krijg
Had afgelopen vrijdagavond met m'n stonede hoofd (toen ik erachter kwam) alleen mijn stufi stopgezet, niet de hele studie stopgezet (wel via studielink, maar niet via duo dus).
Ik kon dus pas vanaf 1 oktober de stufi opzetten, terwijl ik mijn einddatum van de studie had moeten veranderen naar 1 septemberNiet naar gekeken
Maargoed, nu krijg ik morgen dus geld wat ik moet wegzetten tot er een accept giro binnenkomt met gegevens waarnaar ik het terug moet sturenKak
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je hoeft er geen rente of boete over te betalen dan?
Ah, net op tijd gefixed dus.quote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet![]()
Sowieso geef ik het verder wel 'op tijd' aan, en ik heb mijn studentenreisproduct niet geactiveerd, dus niet gebruikt. Elke keer papieren kaartje voor 100% kopen terwijl er gewoon al vanaf 16 augustus gratis reizen op m'n chipkaart staatMja, anders had ik dus wél een boete gekregen
Nja, stel nou dat ik er alsnog 2 tientjes van uit geef omdat ik blut ben, vul ik dat weer aan met m'n eigen loon de 26equote:Op maandag 23 september 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, net op tijd gefixed dus.
Nu alleen nog zorgen dat je het niet toch uitgeeft.
Baarmoederkrampen zijn thug life ik weetquote:Op maandag 23 september 2013 12:22 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn maag doet echt lomp veel pijn. Al 5 dagen.. Ik ben niet iemand die gauw zeurt maar dit hangt me de keel uit.
kreeg net bericht dat de rente bij mijn bank weer omlaag gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, stel nou dat ik er alsnog 2 tientjes van uit geef omdat ik blut ben, vul ik dat weer aan met m'n eigen loon de 26e
Moet toch nog ff wachten op die accept giro
En meestal ben ik wel vrij goed in het niet uitgeven van geld wat niet van mij is
Zet het wel op m'n spaarrekening, krijg ik daar ook weer 's wat rente over
5 dagen is wel lang.quote:Op maandag 23 september 2013 12:22 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn maag doet echt lomp veel pijn. Al 5 dagen.. Ik ben niet iemand die gauw zeurt maar dit hangt me de keel uit.
Oh gay, vorig jaar hadden wij juist een stijginkje (volgens mij).quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
kreeg net bericht dat de rente bij mijn bank weer omlaag gaat.
[..]
5 dagen is wel lang.stress? voeding?
1,35 nog maar.quote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh gay, vorig jaar hadden wij juist een stijginkje (volgens mij).
Iig kreeg ik elke keer een paar cent zonder dat er uberhaupt iets op stond![]()
Duitsers, wss.quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 dagen is wel lang.stress? voeding?
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaanquote:Op maandag 23 september 2013 12:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Duitsers, wss.
Nee ik heb geen flauw idee.
5 GROENE ANDROIDS EN ALLES IS OKEEE YOLOOOOquote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaan
Ben al twee keer geweest en heb ook al pilletjes (omeprazol 40 mg ofzo) maar ik merk er weinig van.quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaan
IK HEB ER NOG ÉÉNTJE HIHIHIquote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 GROENE ANDROIDS EN ALLES IS OKEEE YOLOOOO
Omeprazol is toch een maagbeschermer?quote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben al twee keer geweest en heb ook al pilletjes (omeprazol 40 mg ofzo) maar ik merk er weinig van.
Doc belt me elk moment terug. (vaak he)quote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omeprazol is toch een maagbeschermer?
Ik moest dat nemen omdat zware pijnstillers anders mijn maag zouden verneuken
Ff bellen dat het niet werkt en dat het misschien iets anders is?
HIHAHOHUHEHYquote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Klojo120 het volgende:
Hee waar ga je naartoe?
Ik ga naar ome prazol.
Harharharhuehuehue
nice nicequote:Op maandag 23 september 2013 12:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doc belt me elk moment terug. (vaak he)
succes en sterktequote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef Klojo120 het volgende:
Nou ik moet direct naar de dokter tot zo schatjes
succesquote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef Klojo120 het volgende:
Nou ik moet direct naar de dokter tot zo schatjes
vlgns mij niet, ik spreek niet af met dikke chicksquote:
als dat zo is ren ik wegquote:
Alsof mensen met een piemel niet kunnen pijpen.quote:
Alsof ik gepijpt wil worden door mensen met een piemel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alsof mensen met een piemel niet kunnen pijpen.
Waarom niet? Pijpen doe je met je mond.quote:Op maandag 23 september 2013 13:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alsof ik gepijpt wil worden door mensen met een piemel.
Hij is in de war met docking.quote:Op maandag 23 september 2013 13:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Pijpen doe je met je mond.
Is ook niet verkeerd.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
wtf ik heb blijkbaar om 3u met een chick afgesproken die ik niet eens ken...
Wat.
Jaloers?quote:
Onbesneden piemel ftw.quote:
Ik ook niet. Ik heb juist geen date met iemand die ik wel ken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik begrijp screw z'n acties 9 van de 10 keer niet. Hoe ie dat voor elkaar krijgt.
Hoeveel moet je drinken om dat te vergeten en toch nog een date te kunnen hosselen?quote:Op maandag 23 september 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
vlgns mij niet, ik spreek niet af met dikke chicks
had alleen zaterdag veel gedronken en wist niet dat er nog een ander meisje bij betrokken was
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 23 september 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb juist geen date met iemand die ik wel ken.
die heb je dan al op voor hij er is.quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
Ipv 09:00 's ochtends is Mono er nu pas om 15:30 ofzo
Dan maar alvast een jointje voor ons draaien
Heb wel gezegd dat ik alvast een paar hijsjes ga nemen om de tijd te doden. Maar misschien dat ik ook alvast wel een 2e draaiquote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
die heb je dan al op voor hij er is.
Succesquote:Op maandag 23 september 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
wtf ik heb blijkbaar om 3u met een chick afgesproken die ik niet eens ken...
Wat.
verbazend.quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel gezegd dat ik alvast een paar hijsjes ga nemen om de tijd te doden. Maar misschien dat ik ook alvast wel een 2e draai
mono kan eindelijk weer blowen voor het eerst sinds wekenquote:
Hard geworden.quote:Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
mono kan eindelijk weer blowen voor het eerst sinds weken
kan niet wachten om hem onderuitgezakt te zien zitten kwijlen terwijl hij schaapachtig voor zich uit staart![]()
van een random iemand?quote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Net al 50 euro gekregen van iemand voor mn verjaardagEcht wtf ook.. 50 euro
Nee gewoon een vriend. Niet eens een super goeie vriend ofzoquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
, 'cuz they're raping errbody out here.
sick.quote:Op maandag 23 september 2013 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon een vriend. Niet eens een super goeie vriend ofzo
Hij had 300 euro meer deze maand dus hij ging net alles er als een gek doorheen jagen psp vita gekocht enz). Die jongen is zo weer blutquote:
Mehquote:Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
mono kan eindelijk weer blowen voor het eerst sinds weken
kan niet wachten om hem onderuitgezakt te zien zitten kwijlen terwijl hij schaapachtig voor zich uit staart![]()
Tering.quote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had 300 euro meer deze maand dus hij ging net alles er als een gek doorheen jagen psp vita gekocht enz). Die jongen is zo weer blutVroeg nog 'kun je die 50 euro zelf niet goed gebruiken?' maar nee. Nou prima
Klinkt als Monoquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had 300 euro meer deze maand dus hij ging net alles er als een gek doorheen jagen psp vita gekocht enz). Die jongen is zo weer blutVroeg nog 'kun je die 50 euro zelf niet goed gebruiken?' maar nee. Nou prima
En als het goed is neemt hij nog wiet mee uit Groningen of Zwolle. Maar dat weet ik niet zekerquote:
weer een maandje blowenquote:Op maandag 23 september 2013 14:17 schreef Studeur het volgende:
er is echt iets met mij aan de hand de laatste week.
uit bed komen is weer net zo moeilijk als de tijd waarin ik elke avond blowde.
Hoe gaat t met jouw en die chick dan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:17 schreef Studeur het volgende:
Verder wel gewoon gezond ritme?quote:Op maandag 23 september 2013 14:17 schreef Studeur het volgende:
Of dit.quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
weer een maandje blowen
stoppen
????
profit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |