quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ah, logisch wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Beach had in zijn broek gepoept en raakte in paniek
Valt wel mee, want m'n laptop kan al die gifjes tegenwoordig niet zo goed meer aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je teveel in die rare topics in KPD.
Als je het waagt iets te spoilen ik zoek je op en laat je in je eigen mix van bloed urine sperma en ontsteking stikken...quote:
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je het waagt iets te spoilen ik zoek je op en laat je in je eigen mix van bloed urine sperma en ontsteking stikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat chocomelk van boni huismerk of?quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt wel mee, want m'n laptop kan al die gifjes tegenwoordig niet zo goed meer aanslechte internetverbinding
Tijd voor Bonomel.
Ahh, zit je hier.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat chocomelk van boni huismerk of?
Hey schatje.quote:
Niet per se van Boni, maar Bonomel is een merk drinkyoghurt en chocolademelk.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat chocomelk van boni huismerk of?
Ohja kakkie die dronk ik vroeger ook.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet per se van Boni, maar Bonomel is een merk drinkyoghurt en chocolademelk.
Maar drinkyoghurt perzik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent wel een echte mooie meisje op de forum he?quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
Godver klojo
ONZ / Voor alle mooie meisjes op het FOK! forum.
jwz.quote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte mooie meisje op de forum he?
Ik heb FL's nummer hihahoquote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef Beach het volgende:
fl wanneer weer biertjes doen met wp en pz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |