okeokequote:Op zondag 22 september 2013 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
JONGE AL DIE HOGE HERUH IN DEN HAAG EN AMERIKAANSE SCHADUWREGERING EN ROCKAFELLA EN OLIE MAATSCHAPPIJEN EN INSIDE JOBS
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.quote:
Oke.quote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOI UNSquote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lekker enthousiast, ik dacht jij gaat wel een dik gesprek beginnen ofzo, maar nee hoor. Ik krijg een smileyloze "Hey" terug. Zonder iets. En bedankt, hou ook van jou.
Ben je op je achterhoofd gevallen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn soms echt een fok koppel
quote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen?
Ja, en die meid in dat plaatje heeft een zo'n lange neus, dat ze een vergunning moest aanvragen omdat het anders een illegale landingsbaan was voor vliegtuigen.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke.Ah, je bent wel lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep van binnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 23-09-2013 00:07:40 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
YO STUquote:Op zondag 22 september 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI UNSAlles goed??
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gereageerd.quote:
Jij bent zelf nep.quote:
Oh. Nouja, je hebt dit:quote:Op maandag 23 september 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Waar is bij Stu? Heb begin Oktober nog geen OV-kaart en zit wel krap met geld![]()
Als Stu het goed vind ben jij ook uitgenodigdquote:
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.quote:Op maandag 23 september 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Nouja, je hebt dit:
http://www.treinkaartkorting.nl/ns-dagkaart.php
Kunnen we misschien zelfs samen treinen
Ik DM je wel
Beterquote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.
Heb je zin in je verjaardag?quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoeveel geld ik met mijn verjaardag krijg.. Als ik het kan missen koop ik na Vrijdag meteen een kaartje en dan kom ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |