Sport1 hield z'n bek dus je kon goed luisterenquote:
Webber had water problemen, en dat ging de laatste 5 ronden steeds minder.quote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hou je kop kutDuutser praat niet door de coureurs heen.
Éenstoppers waren niet gebeurd.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Eerste helft was heel saai, gelukkig kreeg je verschillende strategieen op het eind dankzij de SC waardoor er nog leuke gevechten waren. Er moet iets gebeuren zodat dat vaker gebeurd. Saaie eenstoppers worden nu meer de norm waardoor er weinig variatie mogelijk is.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echt ik wil die Duitser die er doorheenlult wurgen.
Mee eens, daar stoor ik mee echt aan hierquote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echt ik wil die Duitser die er doorheenlult wurgen.
RTL kijken, Stream luisteren en tijdens reclames de stream kijken, best of both worlds.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Je moet ook geen RTL kijken... enkel als het echt niet anders kan.
Het kan echt niet anders. Ik ben in Duitsland met alleen analoge tv en een internetverbinding via mijn telefoon met GPRS-snelheid.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Je moet ook geen RTL kijken... enkel als het echt niet anders kan.
Dat jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
RTL kijken, Stream luisteren en tijdens reclames de stream kijken, best of both worlds.
Voor mij ook helaas niet, TV geeft alleen ruis vandaag (ook analoog)quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ja
Helaas was dat voor mij niet echt een optie vandaag.
Massa had meer slijtage. Het oorspronkelijke plan was voor hem ook geen extra stop.quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom Massa een prutstrategie kreeg en Alonso een perfecte...
Mijn analoge TV heeft dus geen RTL heb ik net ondektquote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor mij ook helaas niet, TV geeft alleen ruis vandaag (ook analoog)
Had Massa niet een nieuwe vleugel die nog even voor Alonso getest moest worden of was dat alleen in de FP?quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom Massa een prutstrategie kreeg en Alonso een perfecte...
Ja, meer acties zoals gisteren. Rosberg voorbij laten bij de start bijv.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat boe geroep bij Vettel is belachelijk
De rest is gewoon te langzaam, wat moet Vettel doen? Wachten?
Dat Rosberg in de race maar gewoon wat sneller gaat rijden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, meer acties zoals gisteren. Rosberg voorbij laten bij de start bijv.
Ik haat die saaie races die er nu zijn sinds de oude banden terug zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat Rosberg in de race maar gewoon wat sneller gaat rijden.en dan nog is dat geen reden om Vettel te haten
Alonso heeft achter Hamilton slim zijn banden gespaard en had daarna op de ver weg gelopen Vettel niemand meer voor zich, waardoor hij zonder zijn rubbers te veel te forceren naar de finish kon rijden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Massa had meer slijtage. Het oorspronkelijke plan was voor hem ook geen extra stop.
Oude banden? Onzin. Het is exact hetzelfde als vorig jaar. Op een gegeven moment hebben alle teams door hoe de banden werken en dan kun je dus qua strategiequote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat die saaie races die er nu zijn sinds de oude banden terug zijn.
Die banden van de eerste paar races, dat maakte het spannend. Sinds die oude banden terug zijn is het enkel Vettel, Vettel, Vettel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oude banden? Onzin. Het is exact hetzelfde als vorig jaar. Op een gegeven moment hebben alle teams door hoe de banden werken en dan kun je dus qua strategie
weinig variëren.
Zijn exact dezelfde banden. Welke 'oude' banden heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die banden van de eerste paar races, dat maakte het spannend. Sinds die oude banden terug zijn is het enkel Vettel, Vettel, Vettel.
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zijn exact dezelfde banden. Welke 'oude' banden heb je het in vredesnaam over?
Ja ik snap het ook niet. Hun gedachtegang gaat ongeveer zo: "Mijn favoriet wint niet. Mijn favoriet wint steeds niet omdat Vettel steeds wint. Ik heb de intelligentie van een koe. Boeeee!"quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat boe geroep bij Vettel is belachelijk
De rest is gewoon te langzaam, wat moet Vettel doen? Wachten?
Wat Vettel doet is erg knap, alleen maakt hij het hierdoor saai. Dat is niet zijn probleem maar van de rest van de teams die dan maar beter hun best moeten doen om het beste pakket te krijgenquote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Hun gedachtegang gaat ongeveer zo: "Mijn favoriet wint niet. Mijn favoriet wint steeds niet omdat Vettel steeds wint. Ik heb de intelligentie van een koe. Boeeee!"
Vorig jaar reden ze op singapore op medium en hard, nu op soft en medium.quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?
Nee hoor. Ze gebruiken de compounds van 2013 met een constructie gebaseerd op de banden van vorig jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?
Dit zijn 2012 banden met enkele 2013 eigenschappen. Aan het begin van het seizoen was de rangorde compleet anders, toen deze banden terugkwamen was het gewoon weer Red Bull.quote:Op zondag 22 september 2013 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gebruiken de compounds van 2013 met een constructie gebaseerd op de banden van vorig jaar.
En Lotus het enige team wat beiden weet te managen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zijn 2012 banden met enkele 2013 eigenschappen. Aan het begin van het seizoen was de rangorde compleet anders, toen deze banden terugkwamen was het gewoon weer Red Bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |