Sport1 hield z'n bek dus je kon goed luisterenquote:
Webber had water problemen, en dat ging de laatste 5 ronden steeds minder.quote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hou je kop kutDuutser praat niet door de coureurs heen.
Éenstoppers waren niet gebeurd.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Eerste helft was heel saai, gelukkig kreeg je verschillende strategieen op het eind dankzij de SC waardoor er nog leuke gevechten waren. Er moet iets gebeuren zodat dat vaker gebeurd. Saaie eenstoppers worden nu meer de norm waardoor er weinig variatie mogelijk is.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echt ik wil die Duitser die er doorheenlult wurgen.
Mee eens, daar stoor ik mee echt aan hierquote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echt ik wil die Duitser die er doorheenlult wurgen.
RTL kijken, Stream luisteren en tijdens reclames de stream kijken, best of both worlds.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Je moet ook geen RTL kijken... enkel als het echt niet anders kan.
Het kan echt niet anders. Ik ben in Duitsland met alleen analoge tv en een internetverbinding via mijn telefoon met GPRS-snelheid.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Je moet ook geen RTL kijken... enkel als het echt niet anders kan.
Dat jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
RTL kijken, Stream luisteren en tijdens reclames de stream kijken, best of both worlds.
Voor mij ook helaas niet, TV geeft alleen ruis vandaag (ook analoog)quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ja
Helaas was dat voor mij niet echt een optie vandaag.
Massa had meer slijtage. Het oorspronkelijke plan was voor hem ook geen extra stop.quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom Massa een prutstrategie kreeg en Alonso een perfecte...
Mijn analoge TV heeft dus geen RTL heb ik net ondektquote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor mij ook helaas niet, TV geeft alleen ruis vandaag (ook analoog)
Had Massa niet een nieuwe vleugel die nog even voor Alonso getest moest worden of was dat alleen in de FP?quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd waarom Massa een prutstrategie kreeg en Alonso een perfecte...
Ja, meer acties zoals gisteren. Rosberg voorbij laten bij de start bijv.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat boe geroep bij Vettel is belachelijk
De rest is gewoon te langzaam, wat moet Vettel doen? Wachten?
Dat Rosberg in de race maar gewoon wat sneller gaat rijden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, meer acties zoals gisteren. Rosberg voorbij laten bij de start bijv.
Ik haat die saaie races die er nu zijn sinds de oude banden terug zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat Rosberg in de race maar gewoon wat sneller gaat rijden.en dan nog is dat geen reden om Vettel te haten
Alonso heeft achter Hamilton slim zijn banden gespaard en had daarna op de ver weg gelopen Vettel niemand meer voor zich, waardoor hij zonder zijn rubbers te veel te forceren naar de finish kon rijden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Massa had meer slijtage. Het oorspronkelijke plan was voor hem ook geen extra stop.
Oude banden? Onzin. Het is exact hetzelfde als vorig jaar. Op een gegeven moment hebben alle teams door hoe de banden werken en dan kun je dus qua strategiequote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat die saaie races die er nu zijn sinds de oude banden terug zijn.
Die banden van de eerste paar races, dat maakte het spannend. Sinds die oude banden terug zijn is het enkel Vettel, Vettel, Vettel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oude banden? Onzin. Het is exact hetzelfde als vorig jaar. Op een gegeven moment hebben alle teams door hoe de banden werken en dan kun je dus qua strategie
weinig variëren.
Zijn exact dezelfde banden. Welke 'oude' banden heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die banden van de eerste paar races, dat maakte het spannend. Sinds die oude banden terug zijn is het enkel Vettel, Vettel, Vettel.
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zijn exact dezelfde banden. Welke 'oude' banden heb je het in vredesnaam over?
Ja ik snap het ook niet. Hun gedachtegang gaat ongeveer zo: "Mijn favoriet wint niet. Mijn favoriet wint steeds niet omdat Vettel steeds wint. Ik heb de intelligentie van een koe. Boeeee!"quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat boe geroep bij Vettel is belachelijk
De rest is gewoon te langzaam, wat moet Vettel doen? Wachten?
Wat Vettel doet is erg knap, alleen maakt hij het hierdoor saai. Dat is niet zijn probleem maar van de rest van de teams die dan maar beter hun best moeten doen om het beste pakket te krijgenquote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Hun gedachtegang gaat ongeveer zo: "Mijn favoriet wint niet. Mijn favoriet wint steeds niet omdat Vettel steeds wint. Ik heb de intelligentie van een koe. Boeeee!"
Vorig jaar reden ze op singapore op medium en hard, nu op soft en medium.quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?
Nee hoor. Ze gebruiken de compounds van 2013 met een constructie gebaseerd op de banden van vorig jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu rijden ze met de banden van vorig jaar, niet op de hoogte?
Dit zijn 2012 banden met enkele 2013 eigenschappen. Aan het begin van het seizoen was de rangorde compleet anders, toen deze banden terugkwamen was het gewoon weer Red Bull.quote:Op zondag 22 september 2013 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gebruiken de compounds van 2013 met een constructie gebaseerd op de banden van vorig jaar.
En Lotus het enige team wat beiden weet te managen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zijn 2012 banden met enkele 2013 eigenschappen. Aan het begin van het seizoen was de rangorde compleet anders, toen deze banden terugkwamen was het gewoon weer Red Bull.
Andersom.quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zijn 2012 banden met enkele 2013 eigenschappen.
Schumacher die Häkkinen een lift gaf in Spanje in ik geloof 1999quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Geralt het volgende:
Schumi Fisico weet ik nog. Is dat daarna nog een keer gebeurd? Volgens mij wel, maar ik weet niet meer wie met wie.
Iemand?
Toch Hakkinen? Ik twijfelde welke eerder was.quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher die Häkkinen een lift gaf in Spanje in ik geloof 1999
moet mij corrigeren. Was 2001quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher die Häkkinen een lift gaf in Spanje in ik geloof 1999
Volgens mij heb ik die race compleet gemist!? Staat me niets van bij. Ik wist met Fisico en met Mika nog.quote:Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de laatste, Alonso en Webber maar dan andersom.
Dit is veel te vaak gebeurdquote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Geralt het volgende:
Schumi Fisico weet ik nog. Is dat daarna nog een keer gebeurd? Volgens mij wel, maar ik weet niet meer wie met wie.
Iemand?
Ah, daarom stond Alonso met de rug naar hem toe.quote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vettel en Alonso lijken tegenwoordig ook vriendelijker tegenover elkaar dan vroeger. Waarschijnlijk omdat Vettel toch zo ver voorligt dat het allemaal weinig meer uitmaakt.
Vroeger ja, maar ik heb het de laatste 10 jaar niet meer gezien. Ja die ene keer dan wat ik kennelijk gemist heb.quote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dit is veel te vaak gebeurd
Dat is een paar keer vorig jaar gebeurd hoor. 1x op Silverstone volgens mij. Barcelona ook denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vroeger ja, maar ik heb het de laatste 10 jaar niet meer gezien. Ja die ene keer dan wat ik kennelijk gemist heb.
Op het podium schudden ze tussendoor nog eens handen terwijl dat niet verplicht of gewenst was op dit moment. Dat doe je niet als je een hekel aan elkaar hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom stond Alonso met de rug naar hem toe.
zo mooi was datquote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher die Häkkinen een lift gaf in Spanje in ik geloof 1999
dan let je misschien niet goed op Alonso z'n houding tov van Vettel, althans als de camera erbij isquote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vettel en Alonso lijken tegenwoordig ook vriendelijker tegenover elkaar dan vroeger. Waarschijnlijk omdat Vettel toch zo ver voorligt dat het allemaal weinig meer uitmaakt.
Whehe.quote:Op zondag 22 september 2013 16:23 schreef WEST het volgende:
Ik ga maar eens kijken hoe Ajax hopelijk gehakt maakt van die ledlampen.
Tot de volgende keer maar weer.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 22-09-2013 om 18:10:36Reprimands for Alonso and Webber after Alonso gave him lift back to pits. Means 10-place grid penalty for Webber as third reprimand of year reageer retweet
Beetje klein is het wel. Vorig jaar wilde hij zich er ook zo graag op voor laten staan dat die Ferrari van hem zo kut was en dat het allemaal zijn verdienste was, iets wat de pers ook maar wat graag vertelde. Maar voor het team is het natuurlijk niet leuk. Dan kan Vettel ook weer flauw doen en zeggen dat Massa liet zien dat die Ferrari behoorlijk snel was. Dan wordt het zo'n kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan let je misschien niet goed op Alonso z'n houding tov van Vettel, althans als de camera erbij isAlonso is een van de weinige die zijn directe tegenstanders ook langs de baan probeert te verslaan. In dat ene kamertje na de race gewoon Vettel mijden oa. en zeggen dat ie tegen Newey racet ipv tegen Vettel.
belachelijk om daar een waarschuwing voor te gevenquote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef OEM het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 22-09-2013 om 18:10:36Reprimands for Alonso and Webber after Alonso gave him lift back to pits. Means 10-place grid penalty for Webber as third reprimand of year reageer retweet
Pfffft.quote:Mark Webber will receive a ten-place grid penalty for the next race after being given a lift to the pits by Fernando Alonso after today’s Singapore Grand Prix.
Alonso stopped to pick up his rival after his car broke down on the final lap of the race. Webber rode back to the pits on Alonso’s sidepod.
The stewards ruled Webber had “entered the track without the marshal’s permission between the commencement of the formation lap and the time when the last car enters parc ferme” and handed him a reprimand.
As this is Webber’s third reprimand of the year he will automatically receive a ten-place grid penalty for the next race. His previous reprimands came in Bahrain, for contact with Nico Rosberg, and in Canada, for going too quickly while yellow flags were displayed.
It is the second time a driver has received a grid penalty for collecting three reprimands – Pastor Maldonado also did at the Brazilian Grand Prix last year.
Alonso was also given a reprimand for driving “in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person”. The stewards added “two cars had to take avoiding action” when Alonso stopped to pick Webber up. This is Alonso’s first reprimand of the year.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:02 schreef Zorro het volgende:
WEER Webber die de problemen heeft, het zal ook eens een keer Vettel zijn zeker
Fabeltje. Laatst op Autosport-forum nog uitgezocht.quote:
Omdat Vettel altijf voorop rijdt, en Webber niet. 1x25 is even veel als 5x5.quote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Fabeltje. Laatst op Autosport-forum nog uitgezocht.
http://forums.autosport.c(...)ability-at-red-bull/
Het verschil in verloren punten door mechanische problemen is zelfs zeer duidelijk in het nadeel (!) van Vettel.
Welja. Waarom ook de moeite nemen de link te lezen als je ook gewoon meteen dom kunt blaten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Vettel altijf voorop rijdt, en Webber niet. 1x25 is even veel als 5x5.
Volgens dat artikel heeft Webber ook de meeste pech gehad dit jaar, teamorders qorden ook meegenomen.
quote:4.5 year score card
Sebastian Vettel: 39 issues (32 mechanical issues, 3 team order, 2 team-mate clashes, 2 significant pit stop issue), 8 leading to a DNF
Mark Webber: 45 issues (33 mechanical issues, 3 team orders, 2 team-mate clashes, 7 significant pit stop issues), 3 leading to a DNF
Ik heb het gelezen, en daaruit de resultaten van dit jaar alleen genomen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Welja. Waarom ook de moeite nemen de link te lezen als je ook gewoon meteen dom kunt blaten.
[..]
Duur ritjequote:Op zondag 22 september 2013 18:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://www.f1fanatic.co.u(...)er-lift-from-alonso/
[..]
Pfffft.
die waarschuwing niet, wel die 10 plaatsen terug op de grid, wat een blunderquote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
belachelijk om daar een waarschuwing voor te geven
Nee hoor. Dat hebben ze juist ingevoerd omdat voorheen waarschuwingen niet bestraft werden en iedereen vrolijk die waarschuwingen negeerden. Nu worden ze wel bestraft en zien we er opeens een flink stuk minder (in mijn beleving).quote:Op zondag 22 september 2013 19:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die waarschuwing niet, wel die 10 plaatsen terug op de grid, wat een blunder
F1 is een baby klasse geworden, als je elkaar al bijna raakt krijg je al een waarschuwing of andere straf, in andere klassen is dat niet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat hebben ze juist ingevoerd omdat voorheen waarschuwingen niet bestraft werden en iedereen vrolijk die waarschuwingen negeerden. Nu worden ze wel bestraft en zien we er opeens een flink stuk minder (in mijn beleving).
Tuurlijk is het vervelend dat je hiervoor bestraft wordt, maar als de waarschuwing terecht is, is de straf dat ook.
In andere klassen is het nog erger. Daar krijg je al een waarschuwing als je je lijn verdedigt (zoals in de IndyCar). Als je daar later dan diegene die achter je rijdt van je lijn afgaat wordt het gezien als blokken en krijg je een waarschuwing. Als het meerdere keren gebeurt moet je je plek opgeven of je krijgt een drive through. Dat is in de F1 toch beter (al is het niet meer zoals vroeger).quote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
F1 is een baby klasse geworden, als je elkaar al bijna raakt krijg je al een waarschuwing of andere straf, in andere klassen is dat niet.
Eens, maar een grid penalty van 10 plaatsen is wel erg streng.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Die lift geven mag volgens mij al jaren niet meer. Het is ook nergens goed voor, het ziet er leuk uit maar als er een keer iets misgaat ziet het er ineens heel onsmakelijk uit. Dan vind ik het wel logisch dat het verboden is en er dus ook een sanctie op staat.
Na Duitsland 2011 zijn er ook geen waarschuwingen gegeven, zo oud is die regel nog niet.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Die lift geven mag volgens mij al jaren niet meer. Het is ook nergens goed voor, het ziet er leuk uit maar als er een keer iets misgaat ziet het er ineens heel onsmakelijk uit. Dan vind ik het wel logisch dat het verboden is en er dus ook een sanctie op staat.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, 10 plaatsen winnen is niet meer zo bijzonder als een aantal jaar geleden, de kwalificatie is gewoon minder bepalend geworden. Bovendien is het voor meerdere incidenten, en zijn dit van die dingen waarvan je weet dat het niet mag en alle rust besluit om toch te doen. Dan heb ik meer moeite met gridpenalties omdat een coureur zich verremt en iemand raakt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eens, maar een grid penalty van 10 plaatsen is wel erg streng.
Webber zijn laatste jaar, he doesn't give a fuck, RB wel vanwege het kampioenschapquote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, 10 plaatsen winnen is niet meer zo bijzonder als een aantal jaar geleden, de kwalificatie is gewoon minder bepalend geworden. Bovendien is het voor meerdere incidenten, en zijn dit van die dingen waarvan je weet dat het niet mag en alle rust besluit om toch te doen. Dan heb ik meer moeite met gridpenalties omdat een coureur zich verremt en iemand raakt.
Een teamplayer is het nooit geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Webber zijn laatste jaar, he doesn't give a fuck, RB wel vanwege het kampioenschap
moet je ook niet zijn als coureurquote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een teamplayer is het nooit geweest.
Het is een lastige spagaat als je de mindere van je teamgenoot bent, maar de meesten gaan daar toch een heel stuk beter mee om dan onze onsympathieke Australiër.quote:
hij is nooit onsympathiek geweest, maar als je hem naait pakt die je ook terug.quote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een lastige spagaat als je de mindere van je teamgenoot bent, maar de meesten gaan daar toch een heel stuk beter mee om dan onze onsympathieke Australiër.
yeah, right.quote:Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is nooit onsympathiek geweest, maar als je hem naait pakt die je ook terug.
Ze kregen beiden een waarschuwing, omdat dit de 3e van Webber was krijgt hij die straf.quote:Op zondag 22 september 2013 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Vreemd dat Alonso geen grote straf kreeg, hij was degene die voor Webber stopte en zo een "gevaarlijke" situatie creëerde.
En echt veilig is het natuurlijk ook niet, er hoeft maar een klein iets te gebeuren en Webber ligt op het asfalt maar da's niet echt 10 plaatsen gridstraf waard.
En ok, het is de 3e overtreding van Webber maar dat is ook geen 10 plaatsen gridstraf waard.
10 plaatsen is een te zware straf, doe dan 5 plaatsen of een drive-throughquote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kregen beiden een waarschuwing, omdat dit de 3e van Webber was krijgt hij die straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |