SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een gek dan, diegene die jou Li Jao noemde.
Mwaquote:
Strootgodquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat JR-Style een carrière als cabaretier moet overwegen.
Z'n grapjes over Strootman zijn ook altijd zo leuk.
Ik maak nooit grapjes.quote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat JR-Style een carrière als cabaretier moet overwegen.
Z'n grapjes over Strootman zijn ook altijd zo leuk.
Feyenoord-Utrecht in dat rijtje zettenquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef donroyco het volgende:
Nog mooie wedstrijden vanmiddag:
Feyenoord - Utrecht
PSV - Ajax
City - United
Ik heb vijf minuten geleden nog een grap gemaakt waarin iemand hakken en hacken verwart.quote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ronald Koeman zit niet zo heel vaak achter de computer.
Hij is bang dat hij gehakt wordt.
Oh, die heb ik gemist.quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten geleden nog een grap gemaakt waarin iemand hakken en hacken verward.
Je hebt wel goede humor.
Stief blaast ff drie keer Mathijsen omver.quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Utrecht in dat rijtje zetten
Ik kijk vooral uit naar Ethnikos Anas - Neo Salamisquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef donroyco het volgende:
Nog mooie wedstrijden vanmiddag:
Feyenoord - Utrecht
PSV - Ajax
City - United
Mooi verhaal opa.quote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het oude Utrecht wel met Stijn Vreeven. Schenentrapper, kaartenpakker, kaartennaaier.
Het Utrecht waar je gewoon met knikkende knieën heen ging in de oude Galgenwaard.
Vreven, wat een vent was datquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het oude Utrecht wel met Stijn Vreeven. Schenentrapper, kaartenpakker, kaartennaaier.
Het Utrecht waar je gewoon met knikkende knieën heen ging in de oude Galgenwaard.
Deze anekdote is niet compleet zonder "indiaan" in die opsomming.quote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Op het veld een beest, en daarbuiten gewoon een hele rustige man die iets van indianenpoppetjes verzamelde ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vreven, wat een vent was dat
De mensen vonden waarschijnlijk dat je van de hak op de tak ging.quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist.Ik vroeg me al af waarom niemand moest lachen.
Ghehehe, ik ken hem inderdaad nog van de overtredingen met 2 benen in de rug enzoquote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het veld een beest, en daarbuiten gewoon een hele rustige man die iets van indianenpoppetjes verzamelde ofzo
Dat hield hem kalm buiten het veld
Dat is toch die met een wigwam in zijn woonkamer?quote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die met een wigwam in zijn woonkamer?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze anekdote is niet compleet zonder "indiaan" in die opsomming.
Dit. Was een keer een interview bij hem thuis en het stond er vol met indianenspullenquote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze anekdote is niet compleet zonder "indiaan" in die opsomming.
Nog bij Vitesse gespeeld daarnaquote:Op zondag 22 september 2013 13:35 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij ging 'ie toen weg bij Utrecht en naar Kaislautern en later weer terug naar België meen ik
Gregga von Dijkquote:
Wacht op L voor we naar een verjaardag kunnen ;iquote:Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D, wat ben je hier trouwens ineens actief?
In sommige topics was deze post een note waardquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In sommige topics was deze post een note waard
In sommige topics... nee, als ik deze zin af maak krijg ik weer een "geen gezeik" om m'n oren.quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In sommige topics was deze post een note waard
Ik snap niet waarom Vitesse niet in het klassiek geel zwart speelt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shirts zijn trouwens best lastig uit elkaar te halen.
Eens. Waarom speelt Vitesse niet in hun geel-zwart thuis shirt eigenlijk ?quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slag om arnhemquote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Vitesse niet in het klassiek geel zwart speelt.
Airborne.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Vitesse niet in het klassiek geel zwart speelt.
eens helaas. Hopen dat Vitesse een fout maakt achterin dat de aansluitingtreffer gemaakt kan worden.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mokotje beste bij Zwolle, de rest is matig.
Helaas verwacht ik eerder de 2-0 dan de 1-1.
Zeker met die aidsstream.quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kloptquote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mokotje beste bij Zwolle, de rest is matig.
Helaas verwacht ik eerder de 2-0 dan de 1-1.
Het is maar goed dat Leco van Zadelhoff daar niet in de jury zat.quote:
Is hij verloren dan?quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
En de slag om Arnhem is natuurlijk verloren vanwege geel-zwarte shirtjes.
Ik niet.quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Vitesse volgende week verliest van NEC.
Ja.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Mijn manager is gebaseerd op overwinningen van Vitesse.
Ku'j lang wachten ;iquote:Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wacht op L voor we naar een verjaardag kunnen ;i
Ik heb 2 verdedigers van Vitesse.quote:
Operation Market Garden he.quote:
Ik heb broodje Piet op goalquote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Mijn manager is gebaseerd op overwinningen van Vitesse.
Nogal jaquote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, was nogal een drama destijds schijnt 't.
Ik 3 van PEC...quote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 2 verdedigers van Vitesse.
Een half jaar lang bloembollen eten is an sich wel te herdenken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet elk jaar herdenken dat je iets hebt verloren
Haha.quote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 2 verdedigers van Vitesse.
Ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb broodje Piet op goal
Die doden merken er toch geen reet van.quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een half jaar lang bloembollen eten is an sich wel te herdenken.
En een paar extra doden ook.
Vitesse, Heerenveen, Twente, Zwolle en Kolder/Martins.quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha.
Ik van GAE, Groningen en Heerenveen.
Dit was mijn bijdrage.
4 mei ook maar afschaffen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doden merken er toch geen reet van.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doden merken er toch geen reet van.
Ik overweeg hevig om de gifbeker leeg te drinken en mijn team wat ik in week 3 heb uitgekozen voor de rest van het jaar te laten staan.quote:
Ja dat is toch een depressief gedoe.quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 mei ook maar afschaffen.
Een Ton Bootschap?quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet het idee dat PEC ballen de diepte instuurt met een zinnig idee.
Spelers zoals Marcel Ritzmaier geven volgens FOX aan iedere bal een bootschap mee.
Dat mag.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder geen zin om inhoudelijk in te gaan op je rare gebral.
Dat zou ik ook niet meer doen voor de rest van je leven.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad = Aad etc.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Herdenken is goed. Stilstaan bij het voorrecht dat we hebben om in vrijheid te leven
Dan kan je altijd wel wat zoeken om bij stil te staan.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Herdenken is goed. Stilstaan bij het voorrecht dat we hebben om in vrijheid te leven
Oftewel:quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo mal mattiequote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf hij een wereldpass op Van Rhijn?
1 goede pass in een stuk of vijf wedstrijden, dat is niet slecht. Er zijn diverse Eredivisiespelers die dit moyenne niet halen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf hij een wereldpass op Van Rhijn?
De poging van Castaignos tot schieten vind ik ook wel een enorme misser.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de misser van de week?
A. Rosales
B. Havenaar
C. Fledderus/Hupperts
*wereldpassquote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 goede pass in een stuk of vijf wedstrijden, dat is niet slecht. Er zijn diverse Eredivisiespelers die dit moyenne niet halen.
Dit snap ik niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
A.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de misser van de week?
A. Rosales
B. Havenaar
C. Fledderus/Hupperts
Bingo spelen met één vakjequote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die bingo niet snappen
Dit.quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh.quote:Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen dat vakje is toch toepassing joh.
Oh, ik dacht dat hij over mij ging.quote:Op zondag 22 september 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft nog nooit Uh, oké gezegd.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begint met een M en rijmt op Teringtwentohktar
Ik kan me niet herinneren dat jij notes geeft omwille 'Topshow'.quote:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 22-09-2013 om 13:53:44Zoek de verschillen...? #mijnBraziliaansebroer http://t.co/MLPPzP834c reageer retweet
quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Huisgenoot die nu al dronken is en geeneens voetbal kijkt
Ook nog eens mee bleren op fucking Robbie Williams. Ga dan gewoon dood.
Ipv jouw reactie had je ookquote:Op zondag 22 september 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
Waarom streept Pino dan dingen af als ik een reactie geef?
En dan tegen mij zeggen dat ik bingo niet snap
quote:Op zondag 22 september 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
Waarom streept Pino dan dingen af als ik een reactie geef?
En dan tegen mij zeggen dat ik bingo niet snap
quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou ''Zout eens op'' naar hem schreeuwen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Hm, het gaat mij iets te ver om zoveel moeite in een fokker te steken.quote:
Ik zou "Je bent geen schoolmeester" naar hem schreeuwen. Omdat het kan.quote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Je bent zelf een fokker.quote:Op zondag 22 september 2013 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, het gaat mij iets te ver om zoveel moeite in een fokker te steken.
Maar ik ben blij dat jullie er plezier aan beleven.
Ik koop nog eens iemand in mijn manager die goedkoop is.quote:
Lief dagboek.quote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die gozer heb ik geloof ik. Wat een bokkenlul.
Tegen Utrecht kwam dicht in de buurtquote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Het hing helaas in de lucht, maar zo matig heb ik PEC al lang niet meer zien spelen
Ik ben tevreden hiermee.quote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ze geven de goal aan Leerdam.
Goed voor mijn manager trouwens.
Soms denken ze dat ik 14 ben hé.quote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok. Kappen met je kinderachtige gedoe uit VBL.
Hier zijn genoeg topics voor.quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms denken ze dat ik 14 ben hé.
Dat zou niet goed zijn voor de manager.quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord verliest.
Niet omdat ik ze als concurrent zie, maar ik vind het gewoon grappig.
Ik denk dat Vettel wint.quote:Op zondag 22 september 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even naar dat saaie F1 kijken. Oftewel: zappen.
Doei.quote:Op zondag 22 september 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even naar dat saaie F1 kijken. Oftewel: zappen.
Mij pesten, leuk hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zijn genoeg topics voor.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
Dat heb ik tegenwoordig ook weer, een paar jaar geleden verloren ze zo veel dat het niet leuk meer was, maar nu is het altijd wel weer leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef GGMM het volgende:
Godver, wat slecht. Gelukkig is het wel ongeveer het niveau / IQ van Feyenoord(-supporters).quote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Deze kwam ik net tegen op een niet nader te noemen Feyenoord-website : 'Een vorkheftruck reed gister Verhoeven aan. 3x raden wie Total loss was. De vorkheftruck.' Even lachen mensen.
Ja, vooral door die "wij leiden echt hele grote talenten op!!"-fans.quote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook weer, een paar jaar geleden verloren ze zo veel dat het niet leuk meer was, maar nu is het altijd wel weer leuk.
Caland probeert er altijd weer een leuk verhaaltje over te verzinenquote:Op zondag 22 september 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vooral door die "wij leiden echt hele grote talenten op!!"-fans.
25quote:Op zondag 22 september 2013 14:03 schreef Cavaliers het volgende:
- Hoeveel lange ballen gaat Mathijsen in de richting van Pelle schoppen?
Winnaar krijgt 50 punten in de eredivisie toto.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 22 september 2013 14:03 schreef Cavaliers het volgende:
- Hoeveel lange ballen gaat Mathijsen in de richting van Pelle schoppen?
Winnaar krijgt 50 punten in de eredivisie toto.
Op mijn verzoek.quote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef donroyco het volgende:
Ik smeer ook altijd vaseline op mijn wenkbrauwen.
Ja.quote:
Sowieso... pizza eten om 2u 's middagsquote:
Lekker ontbijt jwzquote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso... pizza eten om 2u 's middags
Pizza met melk, niet haten.quote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso... pizza eten om 2u 's middags
Da's wel gay, waar werk je? En is er geen magnetron aanwezig om troep op te warmen?quote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker ontbijt jwz
Moet vanavond werken van 17.00 tot 02.00
Dan kan ik niet warm eten.
Wat een uitstekend excuus.quote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker ontbijt jwz
Moet vanavond werken van 17.00 tot 02.00
Dan kan ik niet warm eten.
12:30quote:Op zondag 22 september 2013 14:12 schreef hafcfan het volgende:
Hoe laat begint de eerste topwedstrijd?
Heeft hij geleerd van Grueter.quote:
Op het spoor. En in de kantine is wel een magnetron maar heb niet zoveel zin om zo moeilijk te doen als ik uberhaupt in de kantine kom om dan nog in zo'n smerige magnetron mijn eten op te warmen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel gay, waar werk je? En is er geen magnetron aanwezig om troep op te warmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
KOEKOEK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Life 4 You om 17.00 uur.quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Uitgezet. Is er nog iets anders op TV ?
Voorbeschouwing NAC - AZ.quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Uitgezet. Is er nog iets anders op TV ?
quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle in de media nu echt terug op aarde.
De Formule 1.quote:
Dual screen.quote:
TTT is geen onderdeel, aangluren niet waard. Quick - Step wint.quote:Op zondag 22 september 2013 14:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WK Wielrennen, want we gaan bingospelen.
Wat is er dan?quote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
Half uurtje Feyenoord kijken en dan gaan Davy en ik over naar FOX2.
Oh, thanks. Ik ga zeker City - United kijkenquote:
quote:
Hij doet het toch goed daar.quote:
Bedankt, naar deze informatie was ik al de hele dag op zoek.quote:
Hhehehehehequote:
Dat zou jij nooit toegevenquote:Op zondag 22 september 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik ga kijken en zeg het als hij iets goeds doet.
Daar zaten we echt op te wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke ik ga kijken en zeg het als hij iets goeds doet.
Ik vroeg mij al af waarom ik een paar posts niet gequote wordt door jou.quote:Op zondag 22 september 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou je ongelijk ook nooit toegeven, dus wat dat betreft zijn jullie even volwassen.
Ja.quote:Op zondag 22 september 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Ruiter back in de business?
Dat was ik net aan het kijkenquote:
Terwijl je toch zoveel onzin had uitgekraamd. Maar ik ga je er niet constant op wijzen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom ik een paar posts niet gequote wordt door jou.
Je bedoelt Aad-kapselsquote:Op zondag 22 september 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch zoveel onzin had uitgekraamd. Maar ik ga je er niet constant op wijzen natuurlijk.
Die Pellé-kapsels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |