SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een gek dan, diegene die jou Li Jao noemde.
Mwaquote:
Strootgodquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat JR-Style een carričre als cabaretier moet overwegen.
Z'n grapjes over Strootman zijn ook altijd zo leuk.
Ik maak nooit grapjes.quote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat JR-Style een carričre als cabaretier moet overwegen.
Z'n grapjes over Strootman zijn ook altijd zo leuk.
Feyenoord-Utrecht in dat rijtje zettenquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef donroyco het volgende:
Nog mooie wedstrijden vanmiddag:
Feyenoord - Utrecht
PSV - Ajax
City - United
Ik heb vijf minuten geleden nog een grap gemaakt waarin iemand hakken en hacken verwart.quote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ronald Koeman zit niet zo heel vaak achter de computer.
Hij is bang dat hij gehakt wordt.
Oh, die heb ik gemist.quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten geleden nog een grap gemaakt waarin iemand hakken en hacken verward.
Je hebt wel goede humor.
Stief blaast ff drie keer Mathijsen omver.quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Utrecht in dat rijtje zetten
Ik kijk vooral uit naar Ethnikos Anas - Neo Salamisquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef donroyco het volgende:
Nog mooie wedstrijden vanmiddag:
Feyenoord - Utrecht
PSV - Ajax
City - United
Mooi verhaal opa.quote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het oude Utrecht wel met Stijn Vreeven. Schenentrapper, kaartenpakker, kaartennaaier.
Het Utrecht waar je gewoon met knikkende knieën heen ging in de oude Galgenwaard.
Vreven, wat een vent was datquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het oude Utrecht wel met Stijn Vreeven. Schenentrapper, kaartenpakker, kaartennaaier.
Het Utrecht waar je gewoon met knikkende knieën heen ging in de oude Galgenwaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |