Wat is er dan in Chicago?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef Funzel het volgende:
Ik vond deze ep vrij saai eigenlijk, maar ik verwacht erg veel van alles in Chicago. Toch de interessantste verhaallijn momenteel.
quote:
Ja, en Gyp Rosetti die daar aan het revalideren is. Gaan we ook nog meer van horen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]serieus, no offence, maar ik vraag me af of je wel op zit te letten als je deze serie bekijkt...
Al Capone en Torrio's opdracht om O'Bannion om te leggen? De hele opkomst van Al Capone staat op het punt van beginnen.
Geil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:18 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een baas hoor. Ik heb nog nooit iemand zo vies maar toch lekker Italiaans horen praten
'Finn' de vriend van Meadow zit er ook in sinds kort.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef ems. het volgende:
Die agent zat trouwens ook al in sopranos
[ afbeelding ]
Masseria komt terug in ep 6, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef RedFever007 het volgende:
Tot aflevering 5 gekeken, arme Eddieen Frank Capone. Epische shooting, dat wel
Tot op heden goed sezoen, sfeer is echt geweldig, de aktie is ook in orde. Probleem is alleen iets teveel verhaallijnen zoals Dr. Narciseen het neefje
Je zag al van ver aankomen dat die andere vage dude de fallguy ging worden natuurlijk
![]()
Meer Lansky, meer Luciano, meer Maseria zou welkom zijn trouwens
quote:
Finn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
'Finn' de vriend van Meadow zit er ook in sinds kort.
[ afbeelding ]
Viel me gisteren pas op.
Verrek, was me nog helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
http://boardwalkempire.wikia.com/wiki/Hymie_Weiss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Revalideren van wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, en Gyp Rosetti die daar aan het revalideren is. Gaan we ook nog meer van horen.
Duh, dat is het meest voorspelbare.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef golfer het volgende:
Denk wel dat broerlief Chucky heeft verraden in ruil voor de vrijheid van z'n zoon.
Laat Chalky nu ook maar die dr. Narcisse afmake.
Ik denk dat ze off camera iets verzonnen hebben, wat ze in de finale uit de hoge hoed trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
Mooie aflevering vond ik. Als ik Eli was en slim was, wat hij niet is anders dan was de serie niet interessant, dan zou ik het Nucky gewoon vertellen en Nucky verzint dan toch wel iets.
Toen Maitland op haar knieen dat lied over The Old Ship of Sion voor hem zong dacht ik dat ook. Toen Purnsley hem wurgde dacht ik het nog steeds. Gelukkig stond Maitland toch aan de kant van Chalky en niet aan de kant van Narcisse.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dit.
Dacht serieus dat het afgelopen was.
Ben erg benieuwd... Ik denk toch echt dat de Bureau iets sterkers moet hebben dan 'Nucky heeft wellicht de Officier van Justitie omgepraat'... Het gaat gewoon erg snel. Zo'n zaak bouwen tegen een gangster duurt gewoon langer. In de Sopranos deed de FBI er ook jaren over, daar had je ook een FBI agent die vele seizoenen meespeelde. Dat had ik van Knox ook gehoopt, maar nu lijkt de showdown tussen Nucky en Knox al op het einde van dit seizoen te komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef golfer het volgende:
Denk wel dat broerlief Chucky heeft verraden in ruil voor de vrijheid van z'n zoon.
Ik zou het wel tof vinden als Narcisse toch de (aan heroine verslaafde) zwarte buurt weet over te nemen en volgend seizoen gaat rellen met Nucky. Een enemy die langer dan één seizoen blijft leven is ook wel eens interessant. Chalky is toch meer de knecht van Nucky, dat zou Narcisse nooit zijn. Opent weer een nieuwe verhaallijnmogelijkeid in Atlantic City.quote:
Eerder de opkomst van Bugsy Moran. Die gast was echt bad-ass en de reden dat Capone zei: "Was ik maar in Brooklyn gebleven"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]serieus, no offence, maar ik vraag me af of je wel op zit te letten als je deze serie bekijkt...
Al Capone en Torrio's opdracht om O'Bannion om te leggen? De hele opkomst van Al Capone staat op het punt van beginnen.
Welke spoilers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef RedFever007 het volgende:
Nielsch flikker eens op met die spoilers de hele tijd![]()
Onzin. En hij heet Rothstein.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Elke aflevering zonder Goldstein is een flopshow.
Gewoon, alles wat volgens de tijdlijn van de serie nog niet gebeurd is, even in spoilertags plaatsen.quote:
Altijd even zeiken om wat er in zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof de hele serie daar om draait
Damn dat gaat goed wordenquote:
Mooi he. Ergens had ik het wel tof gevonden als hij samen met Purnsley de hele zwarte wijk van Atlantic City had overgenomen en dan in het volgende seizoen tegenstander van Nucky was geworden. Maar nu Purnsley dood is denk ik dat Chalky ook wel gaat afrekenen met Narcisse. Die voorspelbaarheid van elke seizoen een nieuwe villain vind ik wel jammer; bij de Sopranos was dat ook al zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Heerlijke aflevering.
Narcisse is nu toch echt een van mijn favoriete karakters. Wat een acteur.
Ja sowieso de smerigste grijns ooit inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook een prima car-salesman kunnen zijn. Zo'n eerlijke smile.
Die derde is NICEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef Funzel het volgende:
Paar coole personage posters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannetjes van Al Capone,volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef BasvB het volgende:
Nucky & Harrow![]()
Van Alden ging wel los deze episode. Maar wie heeft uiteindelijk O'Banion vermoord? Die zelfde gasten wie verantwoordelijk zijn voor Frank Capone?
quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef BasvB het volgende:
http://hbowatch.com/boardwalk-empire-season-5-is-official/
S5 bevestigd
Haha moest hier ook om lachen jaquote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Buster91 het volgende:
"Really, this is true? No. This is sarcasm"Erg goede ep!
Wat valt er niet te snappen aan 500.000 dollar verdienen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:39 schreef Mirel het volgende:
Waarom moet Doyle dood? Snap dat sowieso niet met die life insurance.
Dat is niet ineens, ik herinner me uit seizoen 1 of 2 dat er op verschillende mensen levensverzekeringen werden afgesloten, ik herinner me vaag iets van Luciano (?) die bij Rothstein zat om dit te regelen (correct me if I'm wrong)quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:53 schreef Mirel het volgende:
Waar komt dat ineens vandaan? Die life insurance, hoe komt Rothstein eraan? Ik weet sowieso niets van dat soort documenten en wat ze inhouden
Klopt, Doyle en Luciano moesten bij Rothstein komen en een dergelijk document ondertekenen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat is niet ineens, ik herinner me uit seizoen 1 of 2 dat er op verschillende mensen levensverzekeringen werden afgesloten, ik herinner me vaag iets van Luciano (?) die bij Rothstein zat om dit te regelen (correct me if I'm wrong)
Dit seizoen 12 eps ja?quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha moest hier ook om lachen ja.
Van Aldenhij is los, wat een baas.
Nog drie episodes te gaan dit seizoen. Ben toch nog wel benieuwd naar een aantal zaken. Bijv:
-Die dude van Gillian voert dus iets anders in zijn schild dan dat hij haar laat merken, wat?
-Wat gaat Harrow precies doen voor Nucky? Nieuwe Eddie?
-Wat gaat Eli doen? Lijkt erop dat hij Nucky weer gaat verraden..
-Chalky vs Narcisse the final showndown... Mijn gevoel zegt dat ze allebei gaan verliezen hier.
-Micky Doyle, waar kwam dat ineens vandaan...
-Denk dat Van Alden wel nog meer zal groeien in zijn "nieuwe" rol.
In voorgaande afleveringen was al een beetje naar voren gekomen dat AR veel geld had verloren met gokken/wedden.quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef neilpad het volgende:
-Micky Doyle, waar kwam dat ineens vandaan...
Ja, dat had ik wel in de gaten alleen die levensverzekering kwam een beetje uit de lucht vallen voor mijn gevoel. Maar heb al gelezen dat hij en Luciano dat idd hebben ondertekend in een eerder seizoen. Kan het me nu weer herinneren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
In voorgaande afleveringen was al een beetje naar voren gekomen dat AR veel geld had verloren met gokken/wedden.
Was seizoen 1, bij die biljarttafel. D'Alessio-broers tekenden toen ook, Rothstein vond het toen helemaal niet erg dat Harrow die toen 1 voor 1 afknalde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel in de gaten alleen die levensverzekering kwam een beetje uit de lucht vallen voor mijn gevoel. Maar heb al gelezen dat hij en Luciano dat idd hebben ondertekend in een eerder seizoen. Kan het me nu weer herinneren.
Vond het seizoen wat traag op gang komen inderdaad, maar de laatste paar eps waren als vanouds.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:01 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahahha ja en dat al bij aflevering 9!
Mag ook wel met nog maar drie te gaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vond het seizoen wat traag op gang komen inderdaad, maar de laatste paar eps waren als vanouds.
Frankie Yale, zat laatst in een aflevering bij Masseria aan tafel. Gangster uit Brooklyn waar hij werkt voor Massria. Toen Capone nog in New York woonde, werkte Capone voor Yale.quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef BasvB het volgende:
Nucky & Harrow![]()
Van Alden ging wel los deze episode. Maar wie heeft uiteindelijk O'Banion vermoord? Die zelfde gasten wie verantwoordelijk zijn voor Frank Capone?
http://en.wikipedia.org/wiki/Frankie_Yalequote:Using the Merlo funeral as a cover story, over the next few days Brooklyn gangster Frankie Yale and others visited Schofield's, O'Banion's flower shop, to discuss floral arrangements. However, the real purpose of these visits was to memorize the store layout for the hit on O'Banion.
On the morning of November 10, 1924, O'Banion was clipping chrysanthemums in Schofield's back room. Yale entered the shop with Genna gunmen John Scalise and Albert Anselmi. When O'Banion and Yale shook hands, Yale grasped O'Banion's hand in a tight grip. At the same time, Scalise and Anselmi stepped aside and fired two bullets into O'Banion's chest and two into his throat. One of the killers fired a final shot into the back of his head as he lay face down on the floor.
Gast dit komt uit de laatste aflevering... En was een antwoord op een vraag die in het topic werd gesteld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Kap nou eens met die bullshit openbaar te plaatsen.. gebruik spoiler tags!
Sommige mensen willen helemaal niet weten dat het Frankie Yale was. Denk eens een keer na voordat je dit soort info post.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gast dit komt uit de laatste aflevering...
Je kon gewoon zien dat het Yale was. Het was dezelfde gast die een paar afleveringen geleden bij Masseria aan tafel zat en door Luciano werd aangesproken met... Frankie Yale. Geen spoiler, moet je maar beter opletten. Bovendien is al eerder genoemd dat het Yale was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sommige mensen willen helemaal niet weten dat het Frankie Yale was. Denk eens een keer na voordat je dit soort info post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |