Duh, dat is het meest voorspelbare.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef golfer het volgende:
Denk wel dat broerlief Chucky heeft verraden in ruil voor de vrijheid van z'n zoon.
Laat Chalky nu ook maar die dr. Narcisse afmake.
Ik denk dat ze off camera iets verzonnen hebben, wat ze in de finale uit de hoge hoed trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
Mooie aflevering vond ik. Als ik Eli was en slim was, wat hij niet is anders dan was de serie niet interessant, dan zou ik het Nucky gewoon vertellen en Nucky verzint dan toch wel iets.
Toen Maitland op haar knieen dat lied over The Old Ship of Sion voor hem zong dacht ik dat ook. Toen Purnsley hem wurgde dacht ik het nog steeds. Gelukkig stond Maitland toch aan de kant van Chalky en niet aan de kant van Narcisse.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dit.
Dacht serieus dat het afgelopen was.
Ben erg benieuwd... Ik denk toch echt dat de Bureau iets sterkers moet hebben dan 'Nucky heeft wellicht de Officier van Justitie omgepraat'... Het gaat gewoon erg snel. Zo'n zaak bouwen tegen een gangster duurt gewoon langer. In de Sopranos deed de FBI er ook jaren over, daar had je ook een FBI agent die vele seizoenen meespeelde. Dat had ik van Knox ook gehoopt, maar nu lijkt de showdown tussen Nucky en Knox al op het einde van dit seizoen te komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef golfer het volgende:
Denk wel dat broerlief Chucky heeft verraden in ruil voor de vrijheid van z'n zoon.
Ik zou het wel tof vinden als Narcisse toch de (aan heroine verslaafde) zwarte buurt weet over te nemen en volgend seizoen gaat rellen met Nucky. Een enemy die langer dan één seizoen blijft leven is ook wel eens interessant. Chalky is toch meer de knecht van Nucky, dat zou Narcisse nooit zijn. Opent weer een nieuwe verhaallijnmogelijkeid in Atlantic City.quote:
Eerder de opkomst van Bugsy Moran. Die gast was echt bad-ass en de reden dat Capone zei: "Was ik maar in Brooklyn gebleven"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]serieus, no offence, maar ik vraag me af of je wel op zit te letten als je deze serie bekijkt...
Al Capone en Torrio's opdracht om O'Bannion om te leggen? De hele opkomst van Al Capone staat op het punt van beginnen.
Welke spoilers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef RedFever007 het volgende:
Nielsch flikker eens op met die spoilers de hele tijd![]()
Onzin. En hij heet Rothstein.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Elke aflevering zonder Goldstein is een flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |