quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja met die assasination missies van franklin heb ik liever dat ik ca. 25 mil kan investeren, en bij de eerste keerJa, kan ook. Maar uiteindelijk moet er met slim beleggen ook wel behaald kunnen worden laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit kan trekken.
Anders kan je volgens mij niet die golfbaan kopen
Hoeveel assassination missions zijn er?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja met die assasination missies van franklin heb ik liever dat ik ca. 25 mil kan investeren, en bij de eerste keerHoe weet je waar je in moet investeren dan bij die missies? Ik heb er 1 gedaan en kan nu de volgende doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit kan trekken.
Hoe weet je waar je in moet investeren dan bij die missies? Ik heb er 1 gedaan en kan nu de volgende doen..quote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
eruit kan trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er is gewoon zoveel te doen dat ik niet echt veel missies doe.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben volgens mij op de helft met de missies, heb als laatste de missie gehadDat is ook juist beter, de main houdt je aandacht hoog, wanneer je daarmee klaar bent krijg je direct het gevoel: ''Waar doe ik het nog voor?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er is gewoon zoveel te doen dat ik niet echt veel missies doe.
Dit is pas de eerste GTA waar ik niet gelijk alle missies doe omdat het gewoon zo groot is.quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook juist beter, de main houdt je aandacht hoog, wanneer je daarmee klaar bent krijg je direct het gevoel: ''Waar doe ik het nog voor?''
Top. Ik doe meestal eerst de side-missions voordat ik verder ga met de main, niet altijd, maar wissel zoveel mogelijk af en ben best zuinig op de main-story missions.quote:Op zondag 22 september 2013 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste GTA waar ik niet gelijk alle missies doe omdat het gewoon zo groot is.
Als Lester belt voor een assassination geeft hij op het einde af en toe een stock tip. Zo moest ik iemand vermoorden en kreeg ik daarna de tip: "Don't by Vapid shares until they drop"quote:Hoe weet je waar je in moet investeren dan bij die missies? Ik heb er 1 gedaan en kan nu de volgende doen..
Bij mij doet dat het gewoon?quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het verstandig om de Lester-missies te doen als BAWSAQ werkt?
3 dacht ik zo snel uit m'n hoofdquote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar uiteindelijk moet er met slim beleggen ook wel behaald kunnen worden later
Hoeveel assassination missions zijn er?
Lester zegt meestal "If i was you I would take a look at ... for some shares" aan het einde van z'n telefoontjesquote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe weet je waar je in moet investeren dan bij die missies? Ik heb er 1 gedaan en kan nu de volgende doen..
Hoe kwam je ooit aan 250m ?quote:Op zondag 22 september 2013 14:16 schreef TJV het volgende:
Had een Veyron gevonden en gepimpt, rijd ik met 300 km/u tegen een boom, ik dood en Veyron weg. Toppie.
Me nog helemaal niet met aandelen bezig gehouden. Heeft het iets van toegevoegde waarde?quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aandelen gaat nog steeds slecht bij mij
Dat is die social club bs, zelfde met snapmatic.quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef RobertNL het volgende:
Hoe krijg is BAWSAQ up? Krijg ik een random event voor aandelen is dat ding nog steeds down
Aandelen en Lester missies.quote:
Same. Ik wacht totdat Bawsaq actief is. Daar kun je prima geld verdienen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aandelen gaat nog steeds slecht bij mij
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same. Ik wacht totdat Bawsaq actief is. Daar kun je prima geld verdienen.
Dan nog. De koersen doen niks.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.
lesters missie tot het einde bewaren. heb je dat niet gedaan ? dan haal je dat nooit. zo simpel is het.quote:
Bij mij wel?quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. De koersen doen niks.
Ze stijgen of dalen niet hoor. Op LCN wel, maar op Bawsaq niet, ook al lijkt dat zo.quote:
Komt omdat GTA Online niet uit is, of je moet die lester missies nog niet hebben gedaan, die beïnvloeden dat ook.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. De koersen doen niks.
ik had die dus wel al gedaan, maar daar waren er ook maar 3 van tochquote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef tonic1 het volgende:
[..]
lesters missie tot het einde bewaren. heb je dat niet gedaan ? dan haal je dat nooit. zo simpel is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ikquote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:37 schreef fotostarter het volgende:
Tering,Heb ik ook gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bawsaq werkt bij mij wel, maar alles staat op 100% profit en groene pijl omhoog. Alle bedragen (low, current, high) staan ook hetzelfde.quote:Op zondag 22 september 2013 14:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die heb ikAlleen toch werkt het niet
!
Alles rood hierquote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bawsaq werkt bij mij wel, maar alles staat op 100% profit en groene pijl omhoog. Alle bedragen (low, current, high) staan ook hetzelfde.
quote:
Zo dom kan niemand zijnquote:
vierkantje volgens mij. of rondje.quote:Op zondag 22 september 2013 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
![]()
Epic fail. Fail of all the fails.
Vraagje: hoe sneak je ook alweer naar een tegenstander om hem van achter stilletjes te vermoorden? (PS3) Het sneaken met L3 heb ik, maar nu sta ik achter hem en ik moet alles heel stilletjes doen![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
Wow ik dacht dat het wel simpel was om die spaceship parts te pakken, maar in het gebiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Gewoon de sla knop, rondje, MAAR de schiet knop, R2 werkt ook.quote:Op zondag 22 september 2013 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
![]()
Epic fail. Fail of all the fails.
Vraagje: hoe sneak je ook alweer naar een tegenstander om hem van achter stilletjes te vermoorden? (PS3) Het sneaken met L3 heb ik, maar nu sta ik achter hem en ik moet alles heel stilletjes doen![]()
Ik deed altijd gewoon R2 en dan waren ze meteen dood met een lompe stootquote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
Thanks. Ik drukte per ongeluk op vierkantje en toen sprong ik bovenop hem. Hij deed verder niks dus sloeg ik hem dood. Niets aan de hand
Ja, of iemand die je nog moet bellen, zoals Tonya met dr sleeptruck of die paparazzo manquote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Bij Franklin zie ik altijd een '2' staan bij beschikbare missies, maar ik zie enkel de D van Devin staan. Kan het zijn dat er (side-)missies zijn in gebieden waar ik niet ben geweest?
Oke. Ik zal Tonya eens bellen. Die Paparazzi is overigensquote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, of iemand die je nog moet bellen, zoals Tonya met dr sleeptruck of die paparazzo man
quote:Op zondag 22 september 2013 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke. Ik zal Tonya eens bellen. Die Paparazzi is overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heb je dat gedaanIk beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 15:24 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Moet zeggen dat ik erg uit kijk naar de multiplayer... alhoewel ik redelijk wat plezier heb in GTAV voelt zo'n grote wereld toch eenzaam aan.
WOWquote:Op zondag 22 september 2013 15:23 schreef boffer69 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)ersteunt-32-spelers/
quote:Op zondag 22 september 2013 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Bij die laatste ben je een half uur bezig. Schrik niet.quote:Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
Vind dat ze die triatlon wel wat beter hadden kunnen maken.
Nu ren je gewoon over de weg wat echt lelijk is.
Gewoon een speciaal parcours en het zag er veel beter uit
quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze blijkbaar de afgelopen weken nog aan gewerkt dus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:27 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom er dan 2 - 16 spelers op het hoesje staat
http://n4g.com/news/13592(...)er-activities-listedquote:Op zondag 22 september 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar hebben ze blijkbaar de afgelopen weken nog aan gewerkt dus.Meer bronnen?
quote:Op zondag 22 september 2013 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
Wat vindt Trevor nou in zijn badkamer??
[ afbeelding ]
Hmm, kan ook gewoon een experiment van de devs zijn geweest. Moet het nog zien.quote:
quote:
Zeker in de desert?quote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
WTF. Ik switch naar Franklin, staat hij bij een muur in een garage met allemaal blauwe lichtgevende teksten. Het leek op een heist voorbereiding, maar nogal onduidelijk geschreven. Ik loop ff naar buiten en de garagedeur gaat open, daarna kwam ik er niet meer in. Wilde nog een foto maken
Dat is echt retarded as fuck.quote:
Vechten met dWc.quote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, kan ook gewoon een experiment van de devs zijn geweest. Moet het nog zien.
GTA Online wordt hoe dan ook sick. Huurmoord missies op rivaliserende spelers.
Hehe ik ben druk bezig met die stocks, al me geld erin gestopt, heb 2.400 aandelen in Clucking Bell nu maar hopen dat het stijgen gaat, kan ik ook nieuwe dingen halenquote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ja mijn Trevor is tijdelijk kaal en wilde een baard.
Ook een pak voor hem gekocht. Past totaal niet bij hem, maar ik vond het wel cool om ze alle drie een mooi pak te geven a la Reservoir Dogs. Valt me op dat hij het nog steeds aan heeft na best wel wat character switching.
75 procent hier.quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hehe ik ben druk bezig met die stocks, al me geld erin gestopt, heb 2.400 aandelen in Clucking Bell nu maar hopen dat het stijgen gaat, kan ik ook nieuwe dingen halen
Hoe ver zijn de mensen trouwens?
Ik ben op 61 %
Missions 49/69
Hobbies and Pastimes 9/42
Strangers and Freaks 16/20
Random Events 14/14 (Ik ga nooit met de taxi)
Miscellaneous 6/16 (Weet niet waar dit voor staat?)
Dat is lastig, moet je ook alle space shuttles vinden, en zegels dat is dan volgens mij Miscellaneousquote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
75 procent hier.
Wil hem 100 procent halen.
Sommige side missies zijn ook saaiquote:Op zondag 22 september 2013 15:48 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Dat is lastig, moet je ook alle space shuttles vinden, en zegels dat is dan volgens mij Miscellaneous
Ben je nog wel ff mee bezig
Samen op een motor naar een vantage point bij appartement scheuren, aanleggen met gedempte sniper, poppen en weer wegwezen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt retarded as fuck.![]()
[..]
Vechten met dWc.
Jullie hebben PS3 toch?quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Samen op een motor naar een vantage point bij appartement scheuren, aanleggen met gedempte sniper, poppen en weer wegwezen.
Hier kan je de voortgang zien incl Misc:quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hehe ik ben druk bezig met die stocks, al me geld erin gestopt, heb 2.400 aandelen in Clucking Bell nu maar hopen dat het stijgen gaat, kan ik ook nieuwe dingen halen
Hoe ver zijn de mensen trouwens?
Ik ben op 61 %
Missions 49/69
Hobbies and Pastimes 9/42
Strangers and Freaks 16/20
Random Events 14/14 (Ik ga nooit met de taxi)
Miscellaneous 6/16 (Weet niet waar dit voor staat?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het niet willen zien daarom in een spoilerIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik had laatst iemand geholpen en toen zei hij dat ik even mee moest lopen en dan gaf hij mij wat papieren.quote:Op zondag 22 september 2013 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Random events zijn er trouwens niet 14 van, je moet er 14 vinden voor 100%, maar er zijn er totaal 57
Hele tijd omwisselen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Djeetje het volgende:
Je kan aandelen kopen van Airemu (vliegmaatschappij), maar ingame kan je ook hun vliegtuigen kapot maken dus als je dat eerst doe en daarna de aandelen daarvan koopt maak je toch veel winst ?
Of moet je het daarvoor doen ?
Drive-by doen op een rivaliserende crew, snel wegrijden terwijl ze achter je aankomen waarna iemand anders met een Cargobob aankomt vliegen, de auto vasthaakt en *poef* weg zijn we.quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Samen op een motor naar een vantage point bij appartement scheuren, aanleggen met gedempte sniper, poppen en weer wegwezen.
Uiteraard.quote:
Thanks dat andere werkt niet echt goed bij mij naar de prijs nu en de laagste prijs kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hele tijd omwisselen.
Aandelen kopen bedrijf a, bedrijf b slopen, aandelen van a heel duur verkopen, aandelen van b heel goedkoop kopen.
Dan omdraaiden, enz enz enz
Wtf is dat voor logica, die aandelen worden dan toch juist minder waard?quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Djeetje het volgende:
Je kan aandelen kopen van Airemu (vliegmaatschappij), maar ingame kan je ook hun vliegtuigen kapot maken dus als je dat eerst doe en daarna de aandelen daarvan koopt maak je toch veel winst ?
Of moet je het daarvoor doen ?
Van de concurrerende vliegtuigmaatschappijen vliegtuigen vernietigen lijkt mij.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf is dat voor logica, die aandelen worden dan toch juist minder waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |