Lester zegt meestal "If i was you I would take a look at ... for some shares" aan het einde van z'n telefoontjesquote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe weet je waar je in moet investeren dan bij die missies? Ik heb er 1 gedaan en kan nu de volgende doen..
Hoe kwam je ooit aan 250m ?quote:Op zondag 22 september 2013 14:16 schreef TJV het volgende:
Had een Veyron gevonden en gepimpt, rijd ik met 300 km/u tegen een boom, ik dood en Veyron weg. Toppie.
Me nog helemaal niet met aandelen bezig gehouden. Heeft het iets van toegevoegde waarde?quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aandelen gaat nog steeds slecht bij mij
Dat is die social club bs, zelfde met snapmatic.quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef RobertNL het volgende:
Hoe krijg is BAWSAQ up? Krijg ik een random event voor aandelen is dat ding nog steeds down
Aandelen en Lester missies.quote:
Same. Ik wacht totdat Bawsaq actief is. Daar kun je prima geld verdienen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aandelen gaat nog steeds slecht bij mij
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same. Ik wacht totdat Bawsaq actief is. Daar kun je prima geld verdienen.
Dan nog. De koersen doen niks.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.
lesters missie tot het einde bewaren. heb je dat niet gedaan ? dan haal je dat nooit. zo simpel is het.quote:
Bij mij wel?quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. De koersen doen niks.
Ze stijgen of dalen niet hoor. Op LCN wel, maar op Bawsaq niet, ook al lijkt dat zo.quote:
Komt omdat GTA Online niet uit is, of je moet die lester missies nog niet hebben gedaan, die beïnvloeden dat ook.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. De koersen doen niks.
ik had die dus wel al gedaan, maar daar waren er ook maar 3 van tochquote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef tonic1 het volgende:
[..]
lesters missie tot het einde bewaren. heb je dat niet gedaan ? dan haal je dat nooit. zo simpel is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ikquote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Bawsaq werkt alleen met een internetverbinding.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:37 schreef fotostarter het volgende:
Tering,Heb ik ook gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bawsaq werkt bij mij wel, maar alles staat op 100% profit en groene pijl omhoog. Alle bedragen (low, current, high) staan ook hetzelfde.quote:Op zondag 22 september 2013 14:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die heb ikAlleen toch werkt het niet
!
Alles rood hierquote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bawsaq werkt bij mij wel, maar alles staat op 100% profit en groene pijl omhoog. Alle bedragen (low, current, high) staan ook hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |