Bij GTA IV gebruikte ik Shazamquote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit nummerke
Hoorde het op de radio in gta, vind wel leuk klinken dus ff op yt opgezocht. Wel handig dat ze de naam er bij zetten, in voorgaande gta's moest je maar de tekst onthouden en googlen.
Soundhound, Shazam. Allebei voor op een mobiel of tablet met Android of iOSquote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit nummerke
Hoorde het op de radio in gta, vind wel leuk klinken dus ff op yt opgezocht. Wel handig dat ze de naam er bij zetten, in voorgaande gta's moest je maar de tekst onthouden en googlen.
stripclub en dan flirten en touchen tijdens private dancequote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, ik ben er klaar mee voor vannacht. Enkel nog één vraag: waar zijn de hoeren? Ik wil neuken.
gast ik heb geen mobiel of tablet he.quote:Op zondag 22 september 2013 02:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Soundhound, Shazam. Allebei voor op een mobiel of tablet met Android of iOS
quote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Dat lijkt me duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details, my favorite N-word."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Dat probeerde ik al, maar die bitch wilde niet. Was ze het niet het type meisje voor. Ik had net een assassination waarbij ik een klant van een hoer moest afschieten en daar stonden ze bij die Arena in de buurt mooi op een rijtje. Na de missie waren ze allemaal wegquote:Op zondag 22 september 2013 02:11 schreef jna het volgende:
[..]
stripclub en dan flirten en touchen tijdens private dance
Ook al speel je elke keer met een andere personage, alle missies blijven gewoon het zelfde denk ik. misschien klein intro anders...quote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Meh, valt me tegen.... op de andere manier gespeeld de heist... (jewel store)... alleen de intro is anders
Niet.quote:Op zondag 22 september 2013 02:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
10mill voor de Cinema... ffs....
Hoe krijg ik weer 10 mill terug?
's nachts terugkomen, overdag staan ze er nietquote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al, maar die bitch wilde niet. Was ze het niet het type meisje voor. Ik had net een assassination waarbij ik een klant van een hoer moest afschieten en daar stonden ze bij die Arena in de buurt mooi op een rijtje. Na de missie waren ze allemaal weg
Top!quote:
Cquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
tof!!!quote:Op zondag 22 september 2013 03:56 schreef Panzermaus het volgende:
Samen met Franklin bovenop de LS Bank Tower 5 sterren politie aanvechten is een aardige belevenis. Beetje blimps neerschieten en Franklin die gewoon meedoet met schieten op de politieheli's.
[ afbeelding ]
Michael en Franklin hebben samen een Luxor vliegtuig gestolen van LSX en het naar dat oude vliegveld van Trevor toegevlogen. Wat doe je daarna?
[ afbeelding ]
Juist, nog even chillen.Afgewezen en naar Trevor geswitched. Wat doet Michael? Die gaat er vandoor in de Luxor.
Over de weg.
Ding klapte overal op en wilde niet meer opstijgen, maar Michael bleef het maar proberen. "Trevor, fuck off!" als je hem bleef lastig vallen.
[ afbeelding ]
Daarna deed ik het andersom, Michael die Trevor bleef lastigvallen. Na een poosje kwam er een soort cutscene waarin Trevor Michael uitscholdt en hem een kopstoot gaf.WASTED.
Al deze shit in freeroam. Je kan elkaar gewoon opzoeken en shit samen doen door de hele tijd te switchen enzo. Bovendien gaan ze ook bij elkaar in voertuigen en beschermen ze elkaar.
Speel nu als Michael, Trevor heeft me met auto en al opgetakeld met de heli.
[ afbeelding ]
Ah zie t nu pas. Een ouwe grijze crtquote:Op zondag 22 september 2013 07:40 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Van de week even een juweeltje van een tv kopen en dan lean back gta!!!
quote:Op zondag 22 september 2013 01:07 schreef TJV het volgende:
Totale verdiensten tot nu toe zijn gelijk aan 3x dit bedrag. Komt niet veel meer bij denk ik.
Hoe kom je aan zoveel poenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nice!quote:Op zondag 22 september 2013 03:56 schreef Panzermaus het volgende:
Samen met Franklin bovenop de LS Bank Tower 5 sterren politie aanvechten is een aardige belevenis. Beetje blimps neerschieten en Franklin die gewoon meedoet met schieten op de politieheli's.
[ afbeelding ]
Michael en Franklin hebben samen een Luxor vliegtuig gestolen van LSX en het naar dat oude vliegveld van Trevor toegevlogen. Wat doe je daarna?
[ afbeelding ]
Juist, nog even chillen.Afgewezen en naar Trevor geswitched. Wat doet Michael? Die gaat er vandoor in de Luxor.
Over de weg.
Ding klapte overal op en wilde niet meer opstijgen, maar Michael bleef het maar proberen. "Trevor, fuck off!" als je hem bleef lastig vallen.
[ afbeelding ]
Daarna deed ik het andersom, Michael die Trevor bleef lastigvallen. Na een poosje kwam er een soort cutscene waarin Trevor Michael uitscholdt en hem een kopstoot gaf.WASTED.
Al deze shit in freeroam. Je kan elkaar gewoon opzoeken en shit samen doen door de hele tijd te switchen enzo. Bovendien gaan ze ook bij elkaar in voertuigen en beschermen ze elkaar.
Speel nu als Michael, Trevor heeft me met auto en al opgetakeld met de heli.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2013 01:07 schreef TJV het volgende:
Totale verdiensten tot nu toe zijn gelijk aan 3x dit bedrag. Komt niet veel meer bij denk ik.
hoe verdien je eigelijk snel cash ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zoek winkels maar vind amper iets :/
mensne neer slaan en 11dollar krijgen gaat ook redelijk traag de hoogte in :$
Aandelenquote:Op zondag 22 september 2013 10:41 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hoe verdien je eigelijk snel cash ?
ik zoek winkels maar vind amper iets :/
mensne neer slaan en 11dollar krijgen gaat ook redelijk traag de hoogte in :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heb je meer nodig ? is 35.000.000 niet genoeg ?quote:Op zondag 22 september 2013 10:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe krijg je meer dollarzzz na het uitspelen van de story? Alleen door aandelen? Zoja, welke moet ik dan nemen.
Dan heb ik toch ergens gefaaldquote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef tonic1 het volgende:
[..]
waarom heb je meer nodig ? is 35.000.000 niet genoeg ?
ik had 38mil top en na alle uitgaven prive jets,attack heli,bugatti nog dik 34 mil over wat dus nooit opgaat.quote:Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch ergens gefaaldHad max 22 miljoen op alledrie na laatste missie
WTF is deze
Koop je niet eens een golfbaantje voor manquote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef tonic1 het volgende:
[..]
waarom heb je meer nodig ? is 35.000.000 niet genoeg ?
Aandelen en je lester missies bewaren tot het laatst.quote:
Volgens mij staan ze alleen in de nacht langs de weg, ook een beetje verspreidquote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, ik ben er klaar mee voor vannacht. Enkel nog één vraag: waar zijn de hoeren? Ik wil neuken.
Top. Ik ga vandaag eens kijken. Mijn characters hebben na 30 speeluren en na 50% story nog steeds niet gekrikt.quote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze alleen in de nacht langs de weg, ook een beetje verspreid
Square ingedrukt houden, circle als je wilt rammen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe werkt dat counteren in gevechten ook alweer? (Ps3)
En hoe laat je die hond trucjes doen?
golfbaan is pure geldverspilling. lees : je krijgt je geld er nooit meer mee terug. snap niet waarom het in het spel zit reden 1 150mil heb je niet zomaar. reden 2 het levert nooit wat op ( ja naar 100 dagen spelen mischien REALTIME reden 3 je kunt er NIKS mee.quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Koop je niet eens een golfbaantje voor man
Dat is dus juist de bedoeling denk ik. Zoals veel rijke mensen rotzooi kopen die ze nooit gebruiken, maar als status in huis hebben. Om te showen je weet toggg. *kakkerstem* "Ik heb een eigen golfffbaan en jullie niet.. "quote:Op zondag 22 september 2013 11:51 schreef tonic1 het volgende:
[..]
golfbaan is pure geldverspilling. lees : je krijgt je geld er nooit meer mee terug. snap niet waarom het in het spel zit reden 1 150mil heb je niet zomaar. reden 2 het levert nooit wat op ( ja naar 100 dagen spelen mischien REALTIME reden 3 je kunt er NIKS mee.
allemaal leuk en aardig maar als je die 150 mil haalt ben de daarna gewoon arm als je die baan hebt gekocht. want 150 mil haal je niet zomaar geloof me. je krijgt dat geld nooit meer terug en je zal spijt hebben van je aankoop.quote:Op zondag 22 september 2013 12:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is dus juist de bedoeling denk ik. Zoals veel rijke mensen rotzooi kopen die ze nooit gebruiken, maar als status in huis hebben. Om te showen je weet toggg. *kakkerstem* "Ik heb een eigen golfffbaan en jullie niet.. "
Dus als je alles al hebt gekocht, stinkend rijk bent en niet meer weet wat je met je geld moet doen koop je dat ding in het spel
Tuurlijk niet, kan je weer opnieuw beginnen met sparen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:02 schreef tonic1 het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar als je die 150 mil haalt ben de daarna gewoon arm als je die baan hebt gekocht. want 150 mil haal je niet zomaar geloof me. je krijgt dat geld nooit meer terug en je zal spijt hebben van je aankoop.
hoe snel denk je dat je nog geld verdient na de heists ? inderdaad dan duurt het nog 110 jaar voordat je weer 150 mil hebt. oftwel spijt zal je dan zeker hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kan je weer opnieuw beginnen met sparen.
Hij staatquote:Op zondag 22 september 2013 11:56 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoe werkt die missie van Franklin waarbij je drie mensen moet uitschakelen? Ik kan de derde nergens vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij staatgevonden! thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt dan zo'n 300.000 per week dat jaag je er makkelijk doorheen (zeker als je meer geld gewend was ) dus het is hoe dan ook gewoon domquote:Op zondag 22 september 2013 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
Maar als je ALLES al hebt. Dus echt alle properties buiten de golfbaan om, alle vette auto's, alle kleding die er is, etc. Wat moet je dan weer met 150 miljoen na een tijdje?
En je verdient toch per week geld met bepaalde properties? En volgens mij kun je gewoon aandelen blijven kopen en letten op tips op de radio, mits die doorgaan.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg wel even een stijfje van deze pracht dame.
Wel hè, dat panterprint jurkje deed het hem. Ik snap ook niet waarom zij zo ordinair op de straten werkte. Helaas heb ik dr in moeten laten slapen, moest dr toch kunnen delen met jullie.quote:
Nogmaals de vraag: wat wil je dan met al dat geld kopen als je alles al hebt? Of vind je het gewoon cool om met 150 miljoen rond te lopen?quote:Op zondag 22 september 2013 12:16 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je hebt dan zo'n 300.000 per week dat jaag je er makkelijk doorheen (zeker als je meer geld gewend was ) dus het is hoe dan ook gewoon dom
liever met 150 mil rondlopen denkquote:Op zondag 22 september 2013 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: wat wil je dan met al dat geld kopen als je alles al hebt? Of vind je het gewoon cool om met 150 miljoen rond te lopen?![]()
En als je het maar met 300.000 per week moet doen, dan is dat een wijze les. Spring verantwoordelijk met je geld om lieve kijkbuiskindertjes. Maak eens een huishoudboekje met je wekelijkse inkomsten en uitgaven.
Oké ieder zijn ding. Daarom is GTA zo leuk, je mag veel zelf beslissen.quote:
Ik heb nergens last van. Op hem aimen en dan R1 (ps3) toch gewoon? Overigens neem ik hem nooit ergens mee naar toe en schijt hij altijd naast zijn etensbakje. Ik train hem ook nooit. Waarom zou ik?quote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Sinds Franklin in dat nieuwe huis woont lukt het me niet meer om Chop mee te nemen, ik krijg gewoon geen optie om hem te laten volgen. Doe ik iets verkeerd?
haha goed planquote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oké ieder zijn ding. Daarom is GTA zo leuk, je mag veel zelf beslissen.
Mijn ultieme doel is om alles uit te spelen (100% is mij nog nooit gelukt in een GTA.. zal deze keer ook wel mislukken) en heeeel veel geld te hebben en helemaal op het eind de golfbaan kopen. Daarna schiet ik een kogel door mijn kop en ga ik GTA Online spelen.
Inclusief alle collectibles etc wat verder gaat dan de 100% of de GTA 100% met dat deel wat je maar nodig hebtquote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oké ieder zijn ding. Daarom is GTA zo leuk, je mag veel zelf beslissen.
Mijn ultieme doel is om alles uit te spelen (100% is mij nog nooit gelukt in een GTA.. zal deze keer ook wel mislukken) en heeeel veel geld te hebben en helemaal op het eind de golfbaan kopen. Daarna schiet ik een kogel door mijn kop en ga ik GTA Online spelen.
Ik had 't zelfde, het 'botje' is gewoon zichtbaar op de map maar kan er niets mee.quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef Mani89 het volgende:
Zal wel een bug van mijn kant zijn dan.
Ja, bij de 1e assassination had ik 200k bij Franlin & Trevor en van het miljoen van Michael heb ik 2 miljoen gemaakt. Enkel door aandelen dus.quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het verstandig om de Lester-missies te doen als BAWSAQ werkt?
Same, na het verhaal valt het freeroamen me tegenquote:Op zondag 22 september 2013 13:01 schreef Blistering het volgende:
Moet wel zeggen dat ik gelijk geen zin meer heb om veel GTA te doen nu ik de main story heb uitgespeeld. Zit op 70% oid, maar goed
Als ik baas ben stuur ik 'm terug naar Bol.com, maar dat zou wel hard zijn
Dit had je moeten weten, daarom kalm an.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Same, na het verhaal valt het freeroamen me tegen
Dat heb ik bij elke GTA al gehad.quote:Op zondag 22 september 2013 13:01 schreef Blistering het volgende:
Moet wel zeggen dat ik gelijk geen zin meer heb om veel GTA te doen nu ik de main story heb uitgespeeld. Zit op 70% oid, maar goed
Als ik baas ben stuur ik 'm terug naar Bol.com, maar dat zou wel hard zijn
Welke game speel je dan wel maanden zonder story? Ik bedoel, als GTA dat niet brengt bij jou dan heb je dat waarschijnlijk nergens bij. En dan heb ik het uiteraard over de offline SP games.quote:Op zondag 22 september 2013 13:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke GTA al gehad.
Daarom doe ik echt rustig aan met die missies. Ik probeer in ieder geval tot 1 oktober het spel niet uit te spelen. Daarna wel en dan meteen lekker online gaan kloten.
Maar om eerlijk te zijn is GTA geen game voor mij die ik nog echt maanden zal gaan spelen.
Deze!quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit nummer in een taxi. Beter wordt het niet.
Ik heb echt zo veel games waar ik de volle ¤ 59.99 aan uit heb gegeven en waarmee ik na één keer uitspelen echt niets meer doe.quote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke game speel je dan wel maanden zonder story? Ik bedoel, als GTA dat niet brengt bij jou dan heb je dat waarschijnlijk nergens bij. En dan heb ik het uiteraard over de offline SP games.
Random events zullen denk ik niet onbeperkt doorgaan. Je hebt 14 random events (ik zit op 10/14) en je kunt ze hoogstens weer opnieuw doen (net als de Rampages van Trevor), maar dan is het geen levende wereld meer, maar een herhaling van eerdere gebeurtenissen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Het enige dat ik hoop is dat die random events onbeperkt blijven doorgaan, dat vind ik toch wel de meest toffe dingen in deze wereld. In de toekomst mag dit nog wel veel meer voorkomen vind ik.
Er zijn geloof ik 56 verschillende events hoor, je moet er 14 bahalen voor de archivement, maar zitten wel degelijk veel meer in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Random events zullen denk ik niet onbeperkt doorgaan. Je hebt 14 random events (ik zit op 10/14) en je kunt ze hoogstens weer opnieuw doen (net als de Rampages van Trevor), maar dan is het geen levende wereld meer, maar een herhaling van eerdere gebeurtenissen.
Moet juist andersom, eerst alle side-shit en dan pas weer door aan je mainquote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef plopkweker het volgende:
Ik laat 89% gameprogress maar even achter me en start overnieuw, alleen focussen op de main-missions en daarna pas de rest. Ik wil die golfbaan kopen
Mja met die assasination missies van franklin heb ik liever dat ik ca. 25 mil kan investeren, en bij de eerste keerquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet juist andersom, eerst alle side-shit en dan pas weer door aan je main
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit kan trekken.
Anders kan je volgens mij niet die golfbaan kopen
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Het zijn andere soort games, maar zeker de Fallout games en Skyrim speel ik echt nog wel vaak. De Fallout games speel ik bijna dagelijks nog.quote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke game speel je dan wel maanden zonder story? Ik bedoel, als GTA dat niet brengt bij jou dan heb je dat waarschijnlijk nergens bij. En dan heb ik het uiteraard over de offline SP games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen jullie dan aan zoveel geld, haha!
Storyline ook uitgespeeld. Nu maar ff alles erbij halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |