Bose plastic?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee. Dat voelt meer zacht en slijmerig.
Geen kwaad woord over de 3GS hè!quote:
Geen ideequote:
wat kost de 5c dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:46 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over de 3GS hè!
Overigens vind ik de combi zwart scherm en witte achterkant het mooist. Dat is nu weer terug met de 5c. Maar de 5c is mij te duur en mijn 5 gaat nog makkelijk een jaar mee.
Dat kwam alleen omdat mensen hoesjes gebruiktenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geen idee. Het voelt nog het meest als het plastic van het doosje waar iPods en iPod touches in zitten. Hard en glimmend. Er zullen niet zo makkelijk scheuren in komen als bij de 3G en 3GS.
5C is 599 en de 5S is 699.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:48 schreef blow... het volgende:
[..]
wat kost de 5c dan?
Ik vind de 3Gs qua vorm vrij vrouwelijk
Ah ja, niet dat goedkoop aanvoelende plastic.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geen idee. Het voelt nog het meest als het plastic van het doosje waar iPods en iPod touches in zitten. Hard en glimmend. Er zullen niet zo makkelijk scheuren in komen als bij de 3G en 3GS.
huh! Hoesjes laten je iphone kaptogaan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat kwam alleen omdat mensen hoesjes gebruikten![]()
Ik heb de 3GS, 2x een 4 en de 5 gehad. Nooit een hoesje gebruikt. Alleen de 5 heeft een beschadigd randje.
Breken of buigen jongens. Buigen doen Samsungs... You do the mathquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, niet dat goedkoop aanvoelende plastic.
Ja meer wrijving en stofjes tussen telefoon en hoesjequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef blow... het volgende:
[..]
huh! Hoesjes laten je iphone kaptogaan?
Bullshit. Ik heb nooit een hoesje gebruikt voor mijn 3G en die had mooi de bekende scheur bij de dock connector.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat kwam alleen omdat mensen hoesjes gebruikten![]()
Ik heb de 3GS, 2x een 4 en de 5 gehad. Nooit een hoesje gebruikt. Alleen de 5 heeft een beschadigd randje.
een goed hoesje heeft geen stof tussen het hoesje en de telefoon anders?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:57 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ja meer wrijving en stofjes tussen telefoon en hoesje
Hoesje is onzin idd, hoogstens dat de telefoon zijn warmte dan minder goed kwijt kon. Het scheuren van de achterkant van de 3g kwam door hitte/kou verschillen in combinatie met productiefouten in de samenstelling van het materiaal. Sommige toestellen kwamen zelfs met haarscheurjes nieuw uit de verpakking. Dat plastic is sinds de 3gs aangepast waardoor het probleem daarna vrijwel niet meer voorkwam.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb nooit een hoesje gebruikt voor mijn 3G en die had mooi de bekende scheur bij de dock connector.
nochtans had mijn 3GS ook scheurtjes, en ik ben er toch netjes mee omgegaan.quote:Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hoesje is onzin idd, hoogstens dat de telefoon zijn warmte dan minder goed kwijt kon. Het scheuren van de achterkant van de 3g kwam door hitte/kou verschillen in combinatie met productiefouten in de samenstelling van het materiaal. Sommige toestellen kwamen zelfs met haarscheurjes nieuw uit de verpakking. Dat plastic is sinds de 3gs aangepast waardoor het probleem daarna vrijwel niet meer voorkwam.
Hoogstwaarschijnlijk WPA2quote:Op zondag 22 september 2013 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben iOS 7 aan het instaleren. Nu moet ik 'Security' kiezen voor mijn modem. Ik kan kiezen uit None, WEP, WPA, WPA2 WPA Enterprise en WPA2 Enterprise. Welke moet ik kiezen? Bij iOS 6 moest ik gewoon een wachtwoord kiezen.
Moet je dan kijken of dat klopt met je modem? Of kun je het gewoon kiezen en past je modem zich er dan op aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |