SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manchester derbyquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Morgen net zo veel topwedstrijden. Jezus![]()
Liesveld fluit elke wedstrijd kapot.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Weer zo'n fluit voor helemaal niks.
quote:
Hij fluit zelfs als het geen overtreding is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liesveld fluit voor een overtreding.
Immers mist een kans.
Als er een overtreding is is het toch logisch dat 'ie fluit of mis ik nou ietsquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liesveld fluit voor een overtreding.
Immers mist een kans.
Voor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er een overtreding is is het toch logisch dat 'ie fluit of mis ik nou iets
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als dat waar is neem ik een maand een Jan Roelfs UI
Eigenlijk scoren ze niet vaak genoeg om de winst te verdienenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen verdient de winst.
Ik heb Tom Knipping al een mailtje gestuurd. Hij zal plaats nemen in de kofferbak van Dhr. Liesveld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze 3-3 is mede mogelijk gemaakt door de corrupte scheidsrechterspraktijken van Richard Liesveld.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
even naar de wc en dan naar de nos
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Wekker zetten voor Vitesse - PEC?
Zou ik wel doen, beide ploegen die willen voetballen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wel. Hehehe.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
klerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
wat de neuk heeft die bruggink aan
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:55 schreef donroyco het volgende:
Moet Cavaliers nu wel of geen Jan Roelfs UI?
quote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Kamperman staat in Breda terwijl de wedstrijd in Alkmaar is, volgens Toine.
Welke pot was dat ook alweer, dat Ricky m lekker in de kruising schoot?quote:
Ja.quote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke pot was dat ook alweer, dat Ricky m lekker in de kruising schoot?
Graafschap - Utreg ofzo?
Dit blijft nog altijd een legendarisch gifje.quote:
Is ook een goede speler.quote:Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Jan fan is van Rochdi Achenteh.
Ik ga ook broodjes maken.quote:Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook een goede speler.
Tijd om mijn broodjes uit de oven te halen en te beleggen.
Dat denk ik ook, ik ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - PEC Zwolle kan een leuke wedstrijd worden.
Koffie.quote:Op zondag 22 september 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik zit klaar.
Nog even de melk erbij.
wie?quote:Op zondag 22 september 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Qazaishvili vind ik maar een matige speler.
In Tilburg wisten ze het wel te presteren dat het stadion zo leeg mogelijk bleef.quote:Op zondag 22 september 2013 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle niet eens een vol uitvak.Zelfs Willem II lukte dat vorig seizoen, en die stonden stijf onderaan met een punt of nul.
'de Zwolle hype'quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Cavaliers het volgende:
Hopen op een overwinning van Vites, kan de Zwolle hype voorlopig ook weer gaan liggen.
Ik volg alles van de Eredivisie, en het is gewoon een hype. Net zoals Twente en PSV een hype waren.quote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die PEC of de Eredivisie totaal niet volgen vinden het een hype, misschien.
Waarom is PEC een hype?quote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik volg alles van de Eredivisie, en het is gewoon een hype. Net zoals Twente en PSV een hype waren.
Hoezo is iets een hype als je vijf wedstrijdjes goed voetbalt, die je bovendien vorig seizoen vrijwel net zo goed speelde?quote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik volg alles van de Eredivisie, en het is gewoon een hype. Net zoals Twente en PSV een hype waren.
quote:
PSV & Twente snap ik wel.quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en dan niet vragen waarom Twente of PSV een hype waren.
PSV is echt een hype joh. Die 21 landskampioenschappen stellen niets voor, dat succes houdt nooit aanquote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en dan niet vragen waarom Twente of PSV een hype waren.
Fixedquote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je bovenaan staat en je bent niet Ajax ben je een hype
Cavaliers
Het PSV van dit seizoen is gewoon een hype.quote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV is echt een hype joh. Die 21 landskampioenschappen stellen niets voor, dat succes houdt nooit aan
Omdat ze bovenaan staan... Als ze met hetzelfde voetbal twaalfde hadden gestaan had niemand een fuck gegeven. Als ze er nu twee op rij verliezen kunnen ze er opeens niets meer van en is, ik noem maar wat, NAC het nieuwe troetelkind.quote:
Groningen - Utrecht was het kijken niet waard, meer geluk dan wijsheid dat Groningen die met 2-0 won.quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ze bovenaan staan... Als ze met hetzelfde voetbal twaalfde hadden gestaan had niemand een fuck gegeven. Als ze er nu twee op rij verliezen kunnen ze er opeens niets meer van en is, ik noem maar wat, NAC het nieuwe troetelkind.
Ik vergat trouwens ook Groningen. Die wonnen de eerste twee potjes van een rampzalig NEC en FC Utrecht, en plots voetbalden die super leuk en aanvallend en weet ik veel allemaal wat. Voor dit weekend stonden ze tiende(?) en je hoort er helemaal niemand meer over.
Hadden dikke mazzel met het programma.quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ze bovenaan staan... Als ze met hetzelfde voetbal twaalfde hadden gestaan had niemand een fuck gegeven. Als ze er nu twee op rij verliezen kunnen ze er opeens niets meer van en is, ik noem maar wat, NAC het nieuwe troetelkind.
Ik vergat trouwens ook Groningen. Die wonnen de eerste twee potjes van een rampzalig NEC en FC Utrecht, en plots voetbalden die super leuk en aanvallend en weet ik veel allemaal wat. Voor dit weekend stonden ze tiende(?) en je hoort er helemaal niemand meer over.
Vorig seizoen kregen ze ook veel complimenten voor het spel, en toen stonden ze daadwerkelijk twaalfde. Nogmaals: het is alleen een hype voor mensen die het voetbal niet volgen. De rest weet dat PEC leuk voetbal speelt en daarmee veel punten haalt maar dat de eerste plek natuurlijk een leuk toeval is dat niets voorstelt.quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Precies, maar daar hoorde je niemand over. Ze stonden bovenaan, dus het was goed. Ze krijgen zelfs vijf/zes pagina's in VI, en dat is bijzonder veel voor zo'n club.quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht was het kijken niet waard, meer geluk dan wijsheid dat Groningen die met 2-0 won.
De prestatie van Groningen in 2008/2009 vond ik dan eerder 6 pagina's waard.quote:Op zondag 22 september 2013 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Precies, maar daar hoorde je niemand over. Ze stonden bovenaan, dus het was goed. Ze krijgen zelfs vijf/zes pagina's in VI, en dat is bijzonder veel voor zo'n club.
Ja natuurlijk voetbalde (en voetbalt) PEC leuk, maar er ligt nu zo de nadruk op. Het is gewoon hetzelfde met spelers. De Vrij was het nieuwe supertalent (waarom weet ik niet), hij speelt nu slecht en hij kan er geen flikker meer van. Zo gaat het altijd in Nederland.quote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig seizoen kregen ze ook veel complimenten voor het spel, en toen stonden ze daadwerkelijk twaalfde. Nogmaals: het is alleen een hype voor mensen die het voetbal niet volgen. De rest weet dat PEC leuk voetbal speelt en daarmee veel punten haalt maar dat de eerste plek natuurlijk een leuk toeval is dat niets voorstelt.
Ik Achenteh en Klich.quote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Begois, Mokotjo en Klich.
Die heb ik ook.quote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Begois, Mokotjo en Klich.
Slag om Arnhem herdenking.quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom speelt Vitesse thuis in uitshirts?
Dat zijn geen uitshirts, tamme.quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Airborne.quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb al 40 punten.quote:
Ooh ze hebben de clubkleuren verandert.quote:Op zondag 22 september 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn geen uitshirts, tamme.
Dat is volgens mij ook 40-45 keer in het jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slag om Arnhem herdenking.
Dit zijn wel de uitshirts van Vitesse toch?quote:Op zondag 22 september 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn geen uitshirts, tamme.
Uitshirts van Vitesse zijn wit met blauw.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn wel de uitshirts van Vitesse toch?
Nein.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn wel de uitshirts van Vitesse toch?
De Slag om Arnhem was maar 1x hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook 40-45 keer in het jaar.
Pics?quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitshirts van Vitesse zijn wit met blauw.
Maar ze herdenken het volgens mij wel vaak.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Slag om Arnhem was maar 1x hoor.
Hier is het ook weer lichtjesroutetijd!
Is dat iets anders dan Glow?quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Slag om Arnhem was maar 1x hoor.
Hier is het ook weer lichtjesroutetijd!
Dat is Glow voor kinderen, sorta.quote:
Nog nooit gezien.quote:
Ah, oké. Glow vond ik best vet vorig jaar maar ik dacht dat dat later in het jaar was, en dat is dus ook zo.quote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Glow voor kinderen, sorta.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nike weet ieder shirt goed te verneuken./
Glow is in november ja, en staat los van die lichtjesrouteshit.quote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. Glow vond ik best vet vorig jaar maar ik dacht dat dat later in het jaar was, en dat is dus ook zo.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nike weet ieder shirt goed te verneuken./
Krijg er honger vanquote:
Lijkt Sigthorsson welquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Benson krijgt de bal toegespeeld
Balverlies.
Immers mist.quote:Op zondag 22 september 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit totaal geen sfeer in het Gelredome.
Gelson?quote:Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet waarom je Fernandes op de bank laat zitten als je Benson in het veld hebt staan
Gisteren bij Roda JC - Heerenveen dan.quote:Op zondag 22 september 2013 13:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En dat was niet over de achterlijn.
Arbitrage deze wedstrijd is een draak, zoals bijne bij elke wedstrijd tegenwoordig.
ja ook.quote:Op zondag 22 september 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren bij Roda JC - Heerenveen dan.
Fernandez heet ie.quote:Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet waarom je Fernandes op de bank laat zitten als je Benson in het veld hebt staan
Wij nemen de koppositie vanmiddag weer over.quote:
Dat was echt een arbitraal dramaquote:Op zondag 22 september 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren bij Roda JC - Heerenveen dan.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 22 september 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij nemen de koppositie vanmiddag weer over.
Haha.quote:Op zondag 22 september 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij nemen de koppositie vanmiddag weer over.
Ik geloof ook niet dat we zomaar even winnenquote:
Gelijk sta je ook bovenaan als PEC verliest.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat we zomaar even winnen
AZ kan dan ook bovenaan komen toch?quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelijk sta je ook bovenaan als PEC verliest.
Nee, AZ kan alleen bovenaan komen als PEC, PSV en Ajax geen punten pakken. En dakannie.quote:Op zondag 22 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ kan dan ook bovenaan komen toch?
Oh ja doelsaldo van AZ is wel wat kutter dan in mijn herinneringquote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, AZ kan alleen bovenaan komen als PEC, PSV en Ajax geen punten pakken. En dakannie.
edit: Nee wacht, als PEC verliest en PSV - Ajax wordt gelijk en AZ wint met zeven of acht doelpunten verschil staan ze eerste.
Dat hele Gelredome is om te kotsen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:15 schreef Tchock het volgende:
Die dichte hoeken in stadions zijn zo teringlelijk
Een simpele ziel dus?quote:Op zondag 22 september 2013 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jou een 'what you see is what you get'-moderator.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Nee Ron, dit is gewoon random applaus. Gewoon uit het niets, massaal. Doen ze vaker.
Dit hakt er in bij René en Ronald Koeman.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pest je niet. Ik leg alleen de grap van johannes uit.
Wat is er toch met Janssen gebeurd?quote:
Al hun frustraties worden opgepot.quote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hakt er in bij René en Ronald Koeman.
Ik ook niet, alleen mensen uit Arnhem denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niets met Vitesse eerlijk gezegd.
Ik ga voor het bakkie koffie.
Allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al hun frustraties worden opgepot.
Ze missen Mokhtar en Drostquote:Op zondag 22 september 2013 13:18 schreef Tchock het volgende:
PEC speelt al de hele wedstrijd zoals het eerste kwartier in Amsterdam vorige week
En langer bingo spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even mijn fiets buiten zetten.
Zo kan ik sneller bij het stadion zijn.
SOOO KOEKOEK KOOOOOOOOOOOOOOOLLLLquote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld.
Moes' dat nou?
Leuk, maar niet hier.quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt Hak eigenlijk reclame voor kool?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schitterende kool, aldus Ronald Koeman.
En dat kut Twente heeft hem alleen maar gehaald voor de bank, zonde is dat.quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaHeel erg. Zonder Mohktar is de opbouw veel minder, dat zag je al vanaf de eerste minuut dat hij weg was tegen Utrecht
Dit is zo waar.quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaHeel erg. Zonder Mohktar is de opbouw veel minder, dat zag je al vanaf de eerste minuut dat hij weg was tegen Utrecht
Heb je wel eens overwogen om cabaretier te worden?quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schitterende kool, aldus Ronald Koeman.
Wtf zomaar kan je tennissenquote:
Ja. Maar als je grapjes over hakken blijft maken kan het wel eens zo zijn dat je binnenkort een voortand mist.quote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om cabaretier te worden?
Als je een tennisracket koopt ook.quote:Op zondag 22 september 2013 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een tennisspel koopt kan je ook tennissen.
Nu wordt het te gek.quote:Op zondag 22 september 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een tennisracket koopt ook.
Ik werd de nieuwe Li Jao genoemd met tafeltennis.quote:Op zondag 22 september 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook een jaar op tennis gezeten, ik werd wel de nieuwe Federer genoemd.
Maar ik merkte dat Nederland niet echt een tenniscultuur had, de tennishelden worden hier niet gewaardeerd. Toen stopte ik er maar mee.
Zeker "een vriend" van je?quote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken iemand en die stopte wel eens een tennisbal in zijn anus en ging dan boodschappen doen.
Moira?quote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken iemand en die stopte wel eens een tennisbal in zijn anus en ging dan boodschappen doen.
Dat is toch een vrouw?quote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd de nieuwe Li Jao genoemd met tafeltennis.
Jij bent dus constant opzoek naar de waardering van anderen?quote:Op zondag 22 september 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook een jaar op tennis gezeten, ik werd wel de nieuwe Federer genoemd.
Maar ik merkte dat Nederland niet echt een tenniscultuur had, de tennishelden worden hier niet gewaardeerd. Toen stopte ik er maar mee.
Oud schoolgenoot. Die was echt zo gek als een deur. Ooit eens tegen gekomen in de kroeg en toen met een groepje naar zijn huis gegaan om bier te drinken. Helemaal gestoord die gozerquote:
En bij jou ook niet?quote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die Aziaten weet je dat nooit zeker.
Naar die van jou in elk geval niet.quote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent dus constant opzoek naar de waardering van anderen?
Dat zijn wel de eckte bazen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oud schoolgenoot. Die was echt zo gek als een deur. Ooit eens tegen gekomen in de kroeg en toen met een groepje naar zijn huis gegaan om bier te drinken. Helemaal gestoord die gozer
quote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar die van jou in elk geval niet.
Juist...quote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Wat een raar verhaal.quote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |