Ga dan een kroeg in ofzo, waarom jezelf traceable maken op internet. Zo kun je altijd wel gepakt worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef Kiid het volgende:
Wat nou als je je zaadstengel eens wilt laten leeg slobberen door een andere chick? Je doet daar niemand kwaad mee.
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ga dan een kroeg in ofzo, waarom jezelf traceable maken op internet. Zo kun je altijd wel gepakt worden.
Ja maar dat over vreemdgaan geld wordt verdiend is toch wel heel triest.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom zou dat niet mogen? Uiteraard is het zo dat vreemdgaan iets is waar ik ook niet achter sta maar ik ben van mening dat je in een vrije samenleving moraal niet anderen mag opleggen, als mensen vreemd willen gaan heb je niet het recht dat te verbieden en een bedrijf mag best op die behoefte inspringen. Omdat monogaam leven nu eenmaal de algehele norm is wil niet zeggen dat afwijkende gedachten verboden moeten worden. Zo lang het volwassen mensen betreft waarbij er overeenstemming is vind ik dat zoiets gewoon toegestaan moet zijn.
Al is het natuurlijk wel zo dat vreemdgaan in tegenstelling tot andere vrijheden wel degelijk mensen kan schaden, maar als iemand de behoefte voelt om vreemd te gaan zit de relatie sowieso niet lekker.
Vreemdgaan is inderdaad immoreel, maar niet illegaal. En daarmee is de rol van de staat mijns inziens uitgespeeld. Een site die vreemdgaan faciliteert vind ik minder onwenselijk dan een overheid die zich bemoeit met de seksuele relaties van instemmende volwassenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom zou dat niet mogen? Uiteraard is het zo dat vreemdgaan iets is waar ik ook niet achter sta maar ik ben van mening dat je in een vrije samenleving moraal niet anderen mag opleggen, als mensen vreemd willen gaan heb je niet het recht dat te verbieden en een bedrijf mag best op die behoefte inspringen. Omdat monogaam leven nu eenmaal de algehele norm is wil niet zeggen dat afwijkende gedachten verboden moeten worden. Zo lang het volwassen mensen betreft waarbij er overeenstemming is vind ik dat zoiets gewoon toegestaan moet zijn.
Al is het natuurlijk wel zo dat vreemdgaan in tegenstelling tot andere vrijheden wel degelijk mensen kan schaden, maar als iemand de behoefte voelt om vreemd te gaan zit de relatie sowieso niet lekker.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Een verwerpelijk concept. Dat is nou echt eens een site die gehackt mag worden en waarvan de database op straat komt te liggen.
hoezo? als je je partner zat bent dan maak je het toch uit of scheid je? Het hele idee achter vreemdgaan is dat je je relatie juist niet wilt schaden terwijl je wel met andere rollebolt.quote:
Hoezo is dat triest? Blijkbaar is er markt voor mensen die geld willen betalen om vreemd te kunnen gaan. Dat er iemand in dat gat springt is niet meer dan logisch. En als de markt er niet blijkt te zijn blijft het bedrijf niet bestaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:25 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ja maar dat over vreemdgaan geld wordt verdiend is toch wel heel triest.
Zucht...quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef RodeNek het volgende:
[..]
hoezo? als je je partner zat bent dan maak je het toch uit of scheid je? Het hele idee achter vreemdgaan is dat je je relatie juist niet wilt schaden terwijl je wel met andere rollebolt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zucht...
Hij maakte gewoon een woordgrap
Blij dat ik hem niet hoef uit te leggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zucht...
Hij maakte gewoon een woordgrap
Ik dacht ik zal het je niet aandoen je eigen grap uit te moeten leggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blij dat ik hem niet hoef uit te leggen
Dat wel, maar het aanmoedigen ervan vind ik niet goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, aanmoedigen ervan... Uiteraard kun je met reclame en zeker als je het goed doet mensen beīnvloeden. Maar ik ben van mening dat een staat alleen mag ingrijpen als iets strafbaar is, verder niet. Neem bijv. die SGP en dat vloekverbodquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel, maar het aanmoedigen ervan vind ik niet goed.
Ik vind het ook niet goed. Maar er wordt geadverteerd voor zo veel dingen die ik persoonlijk onjuist vind, moeten we dat dan ook allemaal maar gaan verbieden?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel, maar het aanmoedigen ervan vind ik niet goed.
Ze hoeven het van mij ook niet te verbieden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, aanmoedigen ervan... Uiteraard kun je met reclame en zeker als je het goed doet mensen beīnvloeden. Maar ik ben van mening dat een staat alleen mag ingrijpen als iets strafbaar is, verder niet. Neem bijv. die SGP en dat vloekverbod. Ik ben in dat opzicht licht libertijns, ik vind dat de staat zich zo min mogelijk met mij heeft te bemoeien.
Maar als mensen zoiets al over de streep trekt om vreemd te gaan, wat is zon relatie dan überhaupt waard? Je zou het ook darwinistisch kunnen bekijken, dat hierdoor alleen de sterke, goede relaties overblijven.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ga dan een kroeg in ofzo, waarom jezelf traceable maken op internet. Zo kun je altijd wel gepakt worden.
Maurora je bent eckt een kanjer!!quote:Second Love - leuk en spannend
Datum: 7 september 2013
Geschreven door: Maurora(59)
Review:
van mij een positief review. Ik ben een van de vrouwen die echt is en inderdaad overstroomt word door berichten. Soms wel 50 of 60 op een dag. En ieder krijgt een kort antwoord van me.
Nu heb ik erop gezet dat ik mijn lover heb gevonden en krijg nog maar 5 of 6 berichtjes op een dag.
Ik kom uit een relatie van 25 jaar broer/zus verhouding, wil geen nieuwe relatie op dit moment en kan via SL mijn sexualiteit en vrouw zijn weer ontdekken. De meeste mannen sturen mij lieve berichtjes, ik word op handen gedragen. Ik voel me weer mooi, aantrekkelijk, vrouwelijk en begeerd.
Heb met aantal mail contact en ook een aantal leuke ontmoetingen gehad, waarvan een deel zo leuk dat we intiem zijn geweest.
De mannen met wie ik een aantal keer intiem was, waren zo geraakt door wat er tussen ons was, dat ze dit met hun eigen partner wilden en daarvoor gingen. En ons contact dus verbrak. Wat ik niet erg vind, ben blij dat ik op deze manier bij heb kunnen dragen aan een goede relatie.
Heb nu een fijne lover, we zijn blij met elkaar.
Sterke punten:
- mogelijkheid tot chatten
- foto's alleen zichtbaar als je vrienden bent
- als vrouw een gratis abonnement
Zwakke punten:
eigenlijk geen
Maurora beveelt Second Love aan bij vrienden/bekenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |