abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131787883
Leuk dat die donkere dagen er weer aankomen, en Sky Radio Christmas is ook weer begonnen :P ~:) >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 09:05:48 #53
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_131834963
Na vorig jaar te hebben gekookt op kerstavond voor vrienden wil ik dat dit jaar eigenlijk wel weer gaan doen. Vorig jaar was mijn eerste keer koken voor meer dan 4 mensen, dus ik heb een beetje op safe gespeeld. En iedereen vond het goed geslaagd. Maar dit jaar hoop ik toch wat nieuwe zaken op tafel te kunnen zetten. Daarom een goed inspiratie topic!
»» Democracy is so overrated »»
pi_131835759
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:05 schreef RoelerMF het volgende:
Na vorig jaar te hebben gekookt op kerstavond voor vrienden wil ik dat dit jaar eigenlijk wel weer gaan doen. Vorig jaar was mijn eerste keer koken voor meer dan 4 mensen, dus ik heb een beetje op safe gespeeld. En iedereen vond het goed geslaagd. Maar dit jaar hoop ik toch wat nieuwe zaken op tafel te kunnen zetten. Daarom een goed inspiratie topic!
Roeler! :W O+
Wat kookte je vorig jaar precies?
Let me see you stripped down to the bone
pi_131835826
Ik heb zojuist bedacht dat ik sowieso garnalen kroketjes wil gaan maken. Gewoon als klein hapje. Die kan ik lekker makkelijk al eerder maken en dan hoeven ze alleen nog even de frituur in bij m'n moeder.
pi_131835996
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zojuist bedacht dat ik sowieso garnalen kroketjes wil gaan maken. Gewoon als klein hapje. Die kan ik lekker makkelijk al eerder maken en dan hoeven ze alleen nog even de frituur in bij m'n moeder.
Hm.. Iets frituren als hartige uitdeel-snack 's middags - dat had ik eigenlijk nog niet overwogen. Dat komt, ik frituur thuis in een steelpannetje met olie erin, ik heb volgens mij nog nooit een friteuse gebruikt. :) Misschien wel leuk!
pi_131836296
Ik kreeg het vriendelijke verzoek of ik alsjeblieft een lekkere op het vel gebakken zalmmoot wil maken met kerst :P Eens kijken of ik wat wilde zalm kan scoren bij Simonis tegen die tijd :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:25:30 #58
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_131839507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Roeler! :W O+
Wat kookte je vorig jaar precies?
Minilot! :W

Vorig jaar had ik eerst een grote pan verse tomatensoep met zelfgemaakte bouillon als voorgerecht. Het hoofdgerecht had drie keuzes in vlees, groente en aardappels:

Een rollade (Dag van tevoren klaar gemaakt)
Een varkenshaasje
Schnitzels

Alles was zo gemaakt dat het kleine porties waren. De schnitzels lekker op zijn Duits met wat citroen en peterselie erbij :)

Groentes waren bonen met spek, champignons gevuld met kaas (Kant en klaar gekocht)

Aardappels waren frietjes, pommes duchesse en oma aardappels (Een mengels van opgebakken gekookte aardappels spekjes, champignons, paprika en een bosuitje)

Toetje had ik niet zelf gemaakt maar dat was hemelse modder.

Omdat het dus mijn eerste keer was vooral basic gehouden. Maar dit jaar misschien wat meer uitdaging erin!

En als extra voor bij de koffie had ik nog een cherry berry brownie gebakken :9

Heb nog wel een fotootje op twitter staan van vorig jaar :)

En de brownie

pi_131839798
Ik zou niet aan keuzes doen. :@ Zeker niet met zo'n klein groepje mensen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:02:38 #60
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_131840563
Ik had lastige eters, anders hadden we allemaal aan de friet met schnitzel gemoeten ;)
pi_131840658
**
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef RoelerMF het volgende:
Ik had lastige eters, anders hadden we allemaal aan de friet met schnitzel gemoeten ;)
Zulke mensen moet je direct uit je leven bannen. Godverdomme.

okok, dan begrijp ik het wel. Dit jaar weer lastige eters?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:07:50 #62
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_131840728
Ik ben er nog niet over uit wie er dit jaar komen, altijd een beetje puzzelen ;) Maar mijn eigen vriendin is in mindere mate een lastige eter, dus het zullen waarschijnlijk wel weer meerdere opties worden, ik wil niemand teleurstellen op kerstavond :)
pi_131841295
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
**

[..]

Zulke mensen moet je direct uit je leven bannen. Godverdomme.

okok, dan begrijp ik het wel. Dit jaar weer lastige eters?
Jij begrijpt het Myraela!

Vandeweek moest ik koken voor mijn broer en zijn vriendin. Ik moest de groente in kleinere stukjes snijden, anders lust ze het niet |:( Flikker een eind op! :W
pi_131843780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:25 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Minilot! :W

Vorig jaar had ik eerst een grote pan verse tomatensoep met zelfgemaakte bouillon als voorgerecht. Het hoofdgerecht had drie keuzes in vlees, groente en aardappels:

Een rollade (Dag van tevoren klaar gemaakt)
Een varkenshaasje
Schnitzels

Alles was zo gemaakt dat het kleine porties waren. De schnitzels lekker op zijn Duits met wat citroen en peterselie erbij :)

[ afbeelding ]
Hee, ik ken vrijwel al die mensen bij je aan tafel! >:)

Schnitzels met citroen, dat doet me eraan denken dat ik na een bezoekje aan Europa Park thuis voor de lol een uitgebreide zuid-Duitse vijfgangenmaaltijd heb gemaakt. Met veel bier. Was tof! O+ Ik zou er rond kerst niet mee aankomen, maar lekker was het wél! :9

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 04-10-2013 14:52:28 ]
pi_131843823
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Myraela het volgende:
Nou ja, dat hangt er een beetje van af.. Het kan natuurlijk best: bij mijn schoonouders is het hoofdgerecht met kerst al een paar jaar in 'family style', dus in het midden van de tafel bijvoorbeeld een geroosterde ham, een vleesstoofpotje van het één of ander en verschillende bijgerechten, en dan is het gewoon van alles dat je lekker vindt een beetje opscheppen.
Amuses, voorgerechten en nagerechten zijn dan wel weer keurig opgemaakte bordjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 04-10-2013 14:53:24 ]
pi_131844444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, dat hangt er een beetje van af.. Het kan natuurlijk best: bij mijn schoonouders is het hoofdgerecht met kerst al een paar jaar in 'family style', dus in het midden van de tafel bijvoorbeeld een geroosterde ham, een vleesstoofpotje van het één of ander en verschillende bijgerechten, en dan is het gewoon van alles dat je lekker vindt een beetje opscheppen.
Amuses, voorgerechten en nagerechten zijn dan wel weer keurig opgemaakte bordjes.
Mja, ik ben dan weer zo autistisch dat ik vind dat alles dan ook bij elkaar moet passen. Anders zie ik de meerwaarde van zo'n "family style" nooit zo in. Maarja, ik ben dan ook een makkelijke eter en vind het vaak maar aanstellerij als andere mensen dat niet zijn.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:01:53 #67
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_131844540
Wij blijven in Spanje dit jaar en er komt geen familie over dus het wordt een makkie. Het wordt in ieder geval een keer ternasco de aragon (het lokale lam) uit de oven. Heel traditioneel en heerlijk! Mijn schoonmoeder maakt een deel en ik het andere want het past niet in de oven. Daarna in alufolie en in de auto :-)

Ik zal in ieder geval ook voor de sorbet zorgen. Ik krijg al helemaal zin. Vandaag is de eerste dag vies weer, daar zal het wel aan liggen.
Siesta & Fiesta!
pi_131844552
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ik ben dan weer zo autistisch dat ik vind dat alles dan ook bij elkaar moet passen. Anders zie ik de meerwaarde van zo'n "family style" nooit zo in. Maarja, ik ben dan ook een makkelijke eter en vind het vaak maar aanstellerij als andere mensen dat niet zijn.
Daarom ook een compromis bij mijn schoonfamilie: 'aanstellerige' gerechten en 'hippe' bordopmaak bij voorgerechten en nagerechten (gemaakt door de mensen in de familie die het leuk vinden om te koken) en dan een buffetachtige hoofdgerechtgang met zelf opscheppen waar je trek in hebt.
Iedereen blij. Kerstdiner moet toch vooral gewoon leuk en aangenaam zijn?
pi_131844555
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ooit een kerstkeuzemenu geserveerd :D Ook moeilijke eters en dus heb ik iedereen van te voren uit 3 voorgerechten, 3 soepen en 3 hoofdgerechten laten kiezen :+ Was allemaal prima gelukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131844585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:02 schreef minilot het volgende:
Kerstdiner moet toch vooral gewoon leuk en aangenaam zijn?
Nee, het moet vooral voor mij tof zijn. Godverdomme.
pi_131844628
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, het moet vooral voor mij tof zijn. Godverdomme.
:D
Dan kun je wel alles lusten maar ben je eigenlijk alsnog wel een moeilijke eter. :P
pi_131844688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een kerstkeuzemenu geserveerd :D Ook moeilijke eters en dus heb ik iedereen van te voren uit 3 voorgerechten, 3 soepen en 3 hoofdgerechten laten kiezen :+ Was allemaal prima gelukt.
Ik vind dat zo achterlijk veel werk. :') Het staat natuurlijk wel tof en netjes, maar toch.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan kun je wel alles lusten maar ben je eigenlijk alsnog wel een moeilijke eter. :P
Nee, vooral een moeilijke koker. Ik wil dat mensen mijn eten lekker, mooi en tof vinden. En ik kan erg slecht tegen mensen die op voorhand dingen al niet lusten. Ik kook namelijk niet mijn lievelingseten, ik wil gewoon luxe gerechten koken waarvoor ik normaal het budget niet heb.
pi_131844837
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat zo achterlijk veel werk. Het staat natuurlijk wel tof en netjes, maar toch.
Ik had het jaar daarvoor voor dezelfde groep mensen gekookt en toen lustte de helft niks :')
Daar had ik niet nog een keer zin in!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:13:37 #74
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_131844897
Je moet ook niet gaan koken voor zulke mensen.
Siesta & Fiesta!
pi_131844941
Mijn schoonfamilie begon ook 'moeilijk' maar na een paar jaar allerlei dingen voor ze klaarmaken bij bbq's, verjaardagen, kerst en Pasen zijn ze inmiddels wel wat meer aan bijzondere ingrediënten gewend en kan ik ze inmiddels heel veel soorten dingen voorschotelen. Ik heb er onderhand zelfs een paar aangestoken met (beginnende) een kook- en bakhobby!
*O*

Als iemand een moeilijke eter is dan heb ik helemaal niet meteen zoiets van: voor jou wil ik niet koken. Juist des te leuker toch om toch een beetje creatief rekening te houden met wat iemand wel of niet lust, en ze tegelijkertijd een beetje enthousiast te maken voor iets dat ze nog niet eerder hebben gegeten? Ik vind dat juist wel wat hebben. :Y

En zeker met zoiets als een groot gezamenlijk kerstdiner.. Ik kan dan wel elitair gaan lopen doen en lopen zeuren over sippe gezichten als er niet minstens een ham of een stuk koe als groot gebraad op tafel komt maar volgens mij wordt niemand daar gelukkig van, ikzelf ook niet :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:22:25 #76
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_131845139
Ik had vorig jaar een mosterdsoepje als tussengerecht. Dat was het enige waarvan we dachten dat het wel eens terug naar de keuken zou gaan. Uiteindelijk wilden ze nog een bakje. Het kan raar lopen.
Siesta & Fiesta!
pi_131845504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef Bramito het volgende:
Ik had vorig jaar een mosterdsoepje als tussengerecht. Dat was het enige waarvan we dachten dat het wel eens terug naar de keuken zou gaan. Uiteindelijk wilden ze nog een bakje. Het kan raar lopen.
Mensen lusten vaak meer dan ze denken :Y
pi_131845628
goed punt, soep. Wat voor soep zullen we eens gaan maken? :7
pi_131846326
Ik doe soep als amuse! Ik weet al dat er in de voorgerechtgang(en) geen soep zal zitten, vandaar. :)
(Ja, nu al. Als je denkt dat dat vroeg is: bij mijn schoonfamilie worden doorgaans in JUNI al Sinterklaaslootjes getrokken zodat tijdig begonnen kan worden aan de surprises. Feestelijke familiaangelegenheden worden bijzonder serieus genomen. >:) )

Ik suggereerde het al in de OP, maar nadat ik deze bouillon (minus de vulling dus) afgelopen week nog eens heb gemaakt en we zowat moesten grienen toen -ie op was heb ik er definitief toe besloten.

Nu nog bedenken hoe ik het leuk ga presenteren, en wat voor bijzondere garnituur erbij zou kunnen. :9
pi_131846929
Leuk een kersttopic *O* O+
Ik ga waarschijnlijk voor groep vrienden koken. Denk dat het een klassiek diner gaat worden.

Voor: Zit te denken aan allerlei hapjes, tapas idee. Van alles wat eten. Lekkere witte wijn erbij.
Hoofd: Coq au vin, of misschien wel lam of eend oid, met twice baked potatoes en verschillende groenten.
Na: Chocolate fondant met frambozenijs. (Vaste prik wanneer ik kerstdiner maak. :9 )
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_131847419
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
goed punt, soep. Wat voor soep zullen we eens gaan maken? :7
Lekkere consommé van ossenstaart kan ik altijd wel van genieten. Meestal doen wij met kerst gewoon een lekker ouderwets getrokken soep van rund, kip of een ander stuk vlees. Beetje traditie bij ons. Heerlijk.
pi_131847824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:34 schreef Molleman het volgende:

[..]

Lekkere consommé van ossenstaart kan ik altijd wel van genieten. Meestal doen wij met kerst gewoon een lekker ouderwets getrokken soep van rund, kip of een ander stuk vlees. Beetje traditie bij ons. Heerlijk.
Ossenstaart, dat ga ik onthouden. Al neig ik altijd meer naar iets romigs.

Hoe doen jullie het altijd met vlees? Ik ben namelijk gewend om 1 stuk vlees per persoon te doen, maar eigenlijk is een halve eendenborst getrancheerd toch al meer dan genoeg als hoofdgerecht?

Zeker aangezien ik van plan ben 5 gangen te gaan serveren.
pi_131847885
Ja, hier staan de spullen alweer in de winkel voor kerst. Binnenkort de vriezer maar 's vullen :9
Ja doei.
pi_131848080
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ossenstaart, dat ga ik onthouden. Al neig ik altijd meer naar iets romigs.

Hoe doen jullie het altijd met vlees? Ik ben namelijk gewend om 1 stuk vlees per persoon te doen, maar eigenlijk is een halve eendenborst getrancheerd toch al meer dan genoeg als hoofdgerecht?

Zeker aangezien ik van plan ben 5 gangen te gaan serveren.
Halve kan prima, inderdaad zeker als er nog vier gangen zijn. En als ze getrancheerd op t bord komen valt het eigenlijk niet eens op

Ik moet hier maar eens gaan inventariseren wat de plannen zijn.

Qua familie en dingen lusten heb ik hier een beetje t zelfde als bij minilot. Indertussen proberen ze meestal graag alle 'vreemde' dingen die ik ze voorschotel, valt toch wel vaak mee :)
pi_131849829
ik weet de plannen nog niet maar ik denk dat het wel weer eens leuk is om christmas pudding te maken. Alleen kom ik overal andere recepten tegen.
Mijn ouders kookten hem pas vlak voor kerstmis maar de recepten die ik tegenkom kook je het na een nachtje intrekken en laat je pudding 8 weken staan. Grmbl.
pi_131849871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:06 schreef Oceanonix het volgende:
ik weet de plannen nog niet maar ik denk dat het wel weer eens leuk is om christmas pudding te maken. Alleen kom ik overal andere recepten tegen.
Mijn ouders kookten hem pas vlak voor kerstmis maar de recepten die ik tegenkom kook je het na een nachtje intrekken en laat je pudding 8 weken staan. Grmbl.
Elke familie heeft zo zijn eigen recept en ik ken de 8 weken laten staan Christmas pudding; niet mijn ding 8-)
pi_131867092
Ik denk dat ik dit jaar op derde kerstdag vrienden thuis uitnodig O+ kerst restjes dag *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_131867245
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 07:48 schreef littledrummergirl het volgende:
thuis uitnodig
Ik bedenk me net.. Ik verhuis over een poosje van een piepkleine flat zonder ruime keuken/vaatwasser/opbergruimte/eettafel naar een huis met een tamelijk flinke keuken, een afwasmachine, twee ovens en genoeg plek om de schoonfamilie bij aan tafel te laten schuiven!

Dit is dus bij deze het laatste jaar dat ik op eerste Kerstdag de mise-en-place voor twaalf man in grote plastic bakken moet proppen om deze vervolgens te verslepen naar het huis van mijn schoonouders waar elk jaar opnieuw veel te weinig ruimte in de koelkast is.

Ze komen volgend jaar maar gewoon lekker naar mij! *O*
pi_131870974
Ja dat hebben wij dus ook O+ eindelijk ruimte in huis voor een eettafel *O* veel feestjes geven *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 16:49:18 #90
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_131875705
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Hee, ik ken vrijwel al die mensen bij je aan tafel! >:)

Schnitzels met citroen, dat doet me eraan denken dat ik na een bezoekje aan Europa Park thuis voor de lol een uitgebreide zuid-Duitse vijfgangenmaaltijd heb gemaakt. Met veel bier. Was tof! O+ Ik zou er rond kerst niet mee aankomen, maar lekker was het wél! :9
Ken je ze echt, dat had ik nou niet verwacht :D 8)

Schnitzels is het enige dat sommige van mijn gasten lusten, die wilden zelfs de rollade en de varkenshaas niet proberen. Had ook niet mijn voorkeur, maar om er dan nog iets feestelijks mee te doen heb ik een aantal ongepaneerde schnitzels zelf in kleine stukjes gesneden, zelf gepaneerd en gefrituurd. Was een rotklus, maar ze vonden het wel lekker :9

En het was dus mijn eerste keer om voor zoveel mensen te koken, dus dit jaar iets uitdagenders! :)
pi_131876429
Woeh! Dit jaar ben ik verantwoordelijk voor het hoofdgerecht voor 9 personen.

Ik mag me houden aan:
- Geen lam
- Geen geitenkaas
- Geen yoghurt.

Voor de rest staat het vrij :D.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:31:46 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131876487
Eerste en tweede kerstdag uitgenodigd, ik maak mij dit jaar geen gedachten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:32:29 #93
45206 Pietverdriet
pi_131876506
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef EllaN het volgende:
Woeh! Dit jaar ben ik verantwoordelijk voor het hoofdgerecht voor 9 personen.

Ik mag me houden aan:
- Geen lam
- Geen geitenkaas
- Geen yoghurt.

Voor de rest staat het vrij :D.
Geit in kwarksaus met schapenkaas!
pi_131876532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geit in kwarksaus met schapenkaas!
:D .
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:36:05 #95
45206 Pietverdriet
pi_131876577
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:33 schreef EllaN het volgende:

[..]

:D .
Zonder gein, had eens bezoek, die aten mee, had een lamsbout zonder been perfect rose gebraden, men at zijn bord er bij op. Nog nooit zo een lekkere gebraden ham gegeten.
- Lam, niet Ham
Lam? Lam? Maar ik hou helemaal niet van lam
:')
pi_131876775
Mijn moeder houdt echt niet van lam en herkent het echt altijd. Hoe slank en mals het vlees ook is..

Heeft iemand hier ervaring met Beef Wellington maken?
pi_131877588
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:44 schreef EllaN het volgende:

Heeft iemand hier ervaring met Beef Wellington maken?
Ik! Heb ik namelijk vorig jaar gemaakt (met zelfgemaakt bladerdeeg from scratch) en dat vooraf wel vijf keer geoefend :)

Ik heb het recept van Paul Hollywood (Great British Bake Off) aangehouden, op YouTube is de masterclass-afleveting daarvoor wel te vinden denk ik (kan het nu even niet checken, zit op bijna leeg mobieltje :))
pi_131893165
Dankje, ik ga hem opzoeken!
pi_131893301
God ik mag er ook weer aan geloven. Ik voel me volledig inspiratieloos, dus ik kopier gewoon een menuutje van hier.

Of nog beter Minilot, kun jij niet 10 porties meer maken? Van alles? DAn haal ik het rond 4en kerstavond even bij je op?

Kthnxby! :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131893311
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik mag er ook weer aan geloven. Ik voel me volledig inspiratieloos, dus ik kopier gewoon een menuutje van hier.

Of nog beter Minilot, kun jij niet 10 porties meer maken? Van alles? DAn haal ik het rond 4en kerstavond even bij je op?

zondag 6 oktober 2013 @ 10:38:22 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_131893484
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

Daar zou ik normaal gesproken nog best voor te porren zijn, ware het niet dat ik dit jaar alleen de snoepjes, koekjes en één hapje maak. Vraag het volgend jaar nog 'ns ;)
pi_131893526
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Daar zou ik normaal gesproken nog best voor te porren zijn, ware het niet dat ik dit jaar alleen de snoepjes, koekjes en één hapje maak. Vraag het volgend jaar nog 'ns ;)
* DancingPhoebe bookmarkt.

Hard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')