SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Reading geloof ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Waar speelt Drenthe nu ook alweer? Speelt hij nou wel PL of lagere divisie?
Reading wordt nu uitgezonden op Fox4. Zal is even kijken of ie speelt.quote:
Staat niet in de basis zie ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Reading wordt nu uitgezonden op Fox4. Zal is even kijken of ie speelt.
Zou me niets verbazen als ie bij de kapper zit.
Ik gun het ze wel, Liverpool speelt als een patatje.quote:
Mwah, schoot tegen de keeper op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:25 schreef Ironisch het volgende:
Holy shit die shaw en dan mignolet fapfap
Zeker, en is maar 2e keeper in Belgie. Courtois is dan ook wel een wereldkeeper.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet is wel een geniale keeper.
Dat is het leuke aan het Engels voetbal. Niveau is vaak niet best maar wel vaak spektakel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Het begint nu wel een leuke wedstrijd te worden..
Geldt ook voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan het Engels voetbal. Niveau is vaak niet best maar wel vaak spektakel.
Alleen met het budget van Liverpool zou je toch wel iets beters moeten kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Eredivisie.
Schurrle...quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Ramires; Schurrle, Oscar, Hazard; Eto'o.
Gaat goed met die Belgische / Congolese spitsen. Benteke ook al geblesseerd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:41 schreef sausagin het volgende:
Ja Everton 3-2 Lukaku!
Edit : Bewusteloos na zijn kopbal
Volgens mij wel. Heb 'm dit seizoen dacht ik voorbij zien komen in een samenvatting.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Zit Jos Hooiveld eigenlijk nog bij Southampton??![]()
eigen goal zekerquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb 'm dit seizoen dacht ik voorbij zien komen in een samenvatting.
Zit Van Ginkel op de bank?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Ramires; Schurrle, Oscar, Hazard; Eto'o.
Zal wel op de tribune zitten, heeft o.a. De Bruijne en Willian nog voor 'm.quote:
Ik denk het ook, wel slecht voor je carrière om zo weinig te spelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel op de tribune zitten, heeft o.a. De Bruijne en Willian nog voor 'm.
Wel goed voor je bankrekening schijnbaar. Zeker voor die van de entourage om hem heen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook, wel slecht voor je carrière om zo weinig te spelen.
Lampard wel ? Je kunt ook teveel topspelers in je selectie hebben.quote:
Was de beste speler vorig seizoen , maar mourinho mag hem nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed het vorig jaar toch niet slecht?![]()
ChelseaWalgelijke kutclub
![]()
![]()
Chelsea? Dit komt puur door Mourinho.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed het vorig jaar toch niet slecht?![]()
ChelseaWalgelijke kutclub
![]()
![]()
Mourinho is een aarsmongool.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef sausagin het volgende:
[..]
Was de beste speler vorig seizoen , maar mourinho mag hem niet
Ik vind de uitslag niet eens onterecht, ze kunnen bij Liverpool die kannibaal echt wel goed gebruiken nu.quote:
Wacht maar tot de eitjes uitkomenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho is een aarsmongool.
dan ben je niet goedquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef sausagin het volgende:
[..]
Was de beste speler vorig seizoen , maar mourinho mag hem niet
Dit is alweer de miljoenste keer dat je dit post.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij geven die gozer toch het alleenrecht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chelsea? Dit komt puur door Mourinho.
Dat lijkt me sterk, zo vaak heb ik niet eens gepost op FOK!.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is alweer de miljoenste keer dat je dit post.
Er ontbreekt idd wel een bijtertje in het team. De spitsen die er nu staan (ex Sturridge) bijten niet door.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind de uitslag niet eens onterecht, ze kunnen bij Liverpool die kannibaal echt wel goed gebruiken nu.
Ja, wat heeft dat ermee te maken? Bij andere clubs beslissen ook de trainers wie er spelen en wie niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij geven die gozer toch het alleenrecht.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten iemand hebben die de tegenstander opvreet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er ontbreekt idd wel een bijtertje in het team. De spitsen die er nu staan (ex Sturridge) bijten niet door.
Vooral de rechterflank is sterk onder hem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Pedroso het volgende:
Ken die trainer van Southampton verder niet maar hij laat zijn team goed voetballen, het staat ook goed.
Ik vind Van Ginkel ook een groot talent, maar dit is te veel eer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Mourinho weer aan het roer is echt een slechte zet van Chelsea. De beste speler op de tribune zetten en hoop onnodige aankopen.
Had je beter met Benitez iets nieuws kunnen bouwen.
Van Ginkel moet zijn wedstrijdjes rustig meepikken, maar er lopen gewoon teveel middenvelders.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Van Ginkel ook een groot talent, maar dit is te veel eer.
Ik dacht aan het begin van het seizoen dat chelsea kampioen zou worden maar na een paar wedstrijden begin ik daar toch op terug te komenquote:
he wtf gnabry in de basisquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
ARSENAL TEAM TO FACE STOKE: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Ramsey, Wilshere, Ozil, Walcott, Giroud
Subs:
Viviano, Jenkinson, Vermaelen, Arteta, Monreal, Bendtner, Gnabry
Omdat Moyesquote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
YoungValencia
Welbeck
![]()
Waarom geen Nani en Kagawa ffs.
quote:Manchester United manager David Moyes, speaking to Sky Sports about Robin van Persie: "He had a groin strain during the week. I thought he might have been Ok today, but not quite. We gave it every chance up until this morning. It is nothing serious. He could have a chance for Wednesday [against Liverpool in the League Cup]."
Ach hopelijk verliest united en dan andere coachquote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
YoungValencia
Welbeck
![]()
Waarom geen Nani en Kagawa ffs.
Zal neem ik aan toch wel ff duren voordat er een andere coach komt..quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ach hopelijk verliest united en dan andere coach
Wie zet Nani en Kagawa nou beide wekelijks op de bankquote:Op zondag 22 september 2013 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tja, wat wil je met deze opstelling.
groin strain, waarschijnlijk kan hij woensdag wel weer spelenquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelt v. Persie niet ? Zal vast al voorbijgekomen zijn maar geen zin om alles terug te lezen.
Prima commentator. Niets mis mee.quote:Op zondag 22 september 2013 17:26 schreef Confetti het volgende:
Waarom mag die randdebiel van een Leo Driessen steeds commentaar doen bij dit soort topwedstrijden?
Ik snap er echt niks van. Net ook bij die goal. Totaal geen emotie. Hij verkracht de wedstrijd.
Ok. Is gelijk een stuk minder om te kijken. Als v. Persie niet meedoet dan is het gelijk 80% minder bij United.quote:Op zondag 22 september 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
groin strain, waarschijnlijk kan hij woensdag wel weer spelen
Ja idd en zeker met die prutsers Young, Valencia en Welbeck erin, dan vraag je gewoon om vernedering.quote:Op zondag 22 september 2013 17:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok. Is gelijk een stuk minder om te kijken. Als v. Persie niet meedoet dan is het gelijk 80% minder bij United.
De enige die gewisseld moet worden is die downie die denkt dat hij United kampioen kan maken met deze opstellingenquote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef Dos37 het volgende:
Ongekend zo slecht zou ze allemaal wisselen
Eigenlijk zou het goed voor United zijn een reeks slechte resultaten en hem de deur uit. Ipv dat hij het hele seizoen het vertrouwen krijgt en United met lege handen staatquote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef alors het volgende:
Hahah United is echt niks zonder de Pers. Lekker voor Moyes, als je zo'n opstelling het veld ingooit dan verdien je dit.
twitter:VI_nl twitterde op zondag 22-09-2013 om 22:37:04Sunderland heeft trainer Paolo di Canio ontslagen | Sunderland staat laatste in de PL en verloor dit weekend van WBA met 3-0 #sunderland reageer retweet
Hem eerst 30 spelers laten halen en hem dan ontslaan.twitter:GaryLineker twitterde op zondag 22-09-2013 om 22:47:27Di Canio signed 14 players, brought in an entire back-room staff, and now he's gone. Football madness. Match that Downton! reageer retweet
Nu ligt het eens niet direct aan Di Canio's gedragquote:Op zondag 22 september 2013 22:41 schreef F.Begbie het volgende:
Di Canio.
Grandioze debiel. Heerlijk beleidje weer van een Britse club.
Oh getsiequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ginkeltje zwaar geblesseerd uitgevallen bij Chelsea
[ afbeelding ]
Ja, en als je je shirtje in het publiek gooit omdat je denkt dat de wedstrijd voorbij is moet je hem weer terug proberen te krijgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Capitol One Cup verlengen bij gelijkspel??
gewoon degelijkquote:
Slecht, ik kijk niet, maar ik scrollde even door Redcafe en hij kreeg de volle laagquote:
Daar zijn ze wellicht wat minder objectief?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Slecht, ik kijk niet, maar ik scrollde even door Redcafe en hij kreeg de volle laag
Omdat?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn ze wellicht wat minder objectief?
Oh never mindquote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat?
http://www.redcafe.net/th(...)rpool.377278/page-18
Ik weet niet wat jouw club aan het doen isquote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik weet niet wat Swansea aan het doen is![]()
Oke.twitter:Arsenal twitterde op woensdag 25-09-2013 om 22:28:33Bendtner is causing West Brom a lot of problems with his physical presence and is bringing other players into the game (70) 1-0 #WBAvAFC reageer retweet
Ik weet het man, Milan drama, Ajax drama, Arsenal drama, Real Madrid drama. Gaat nergens over vanavond.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw club aan het doen is![]()
Heb zondag niet gezien aangezien ik in De Kuip zat, maar was het zo slecht? Vond vandaag Liverpool veel dreigender, voetballend kwamen beide ploegen niet echt goed voor de dag.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Winst
Dit was een stuk beter dan zondag.
Zondag werden ze echt overklast door City en zat er echt 0,0 creativiteit in.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb zondag niet gezien aangezien ik in De Kuip zat, maar was het zo slecht? Vond vandaag Liverpool veel dreigender, voetballend kwamen beide ploegen niet echt goed voor de dag.
Met Bendtner is een wedstrijd nooit saai.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Was voor de rest een saaie wedstrijd, dus je hebt niet veel gemist.
Beter dan sommige van zijn eerdere kapsels. Doet hij nog steeds die 10-jaar oudere gravin?quote:
Met een eigen vermogen van een half miljard zie ik. Dat zet zijn boete van 100 duizend euro wel in een ander daglicht.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beter dan sommige van zijn eerdere kapsels. Doet hij nog steeds die 10-jaar oudere gravin?
quote:Marco van Ginkel
Chelsea
Position:Midfielder
Value:£5.5m
Selected by:0.2%
Total score:2
News
Knee injury - 50% chance of playing
straks Tottenham - Chelsea kijkenquote:
hij speelt wel of hij speelt niet, 50% kans dusquote:Op donderdag 26 september 2013 01:30 schreef Morendo het volgende:
Fantasy Premier League trouwens:
[..]![]()
Dan neem ik aan dat je geen kaartje voor de wedstrijd hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
straks Tottenham - Chelsea kijken
Via stream wss
Hopen op een gelijkspelquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Tottenham Hotspur: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton; Dembele, Paulinho; Townsend, Eriksen, Sigurdsson; Soldado.
Opstelling Chelsea: Cech; Ivanovic, David Luiz, Terry, Cole; Lampard, Mikel; Ramires, Oscar, Hazard; Torres.
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou eens een kalender moeten maken met alle europese toppers. vaak weet ik niet wanneer er een Chelsea- Liverpool of een Real - Barca is
Doe maar, dan maak ik hem sticky.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou eens een kalender moeten maken met alle europese toppers. vaak weet ik niet wanneer er een Chelsea- Liverpool of een Real - Barca is
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een Belg, dan is het al een stuk lastiger.
Jammer, gemist!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, herhaling van PSV-Ajax afgelopen, kom maar op
xdquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Eriksen is wel een leuke voetballer. Van welke club komt die
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eriksen weet hoe hij een ploeg kampioen moet maken
Daarom Engels commentaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet expres en dus geen hands. Aha
O ja die hebben ze ook nog en dan Lampard blijven opstellenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Willian op de tribune of op de bank ?
Haperend streampje kijken, niks mis meequote:
Dan maar Foxquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haperend streampje kijken, niks mis mee
Doet het hier niet dusquote:
Schandalig natuurlijk. Kopen Willian gewoon omdat ze bang waren dat ie naar de Spurs ging.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja die hebben ze ook nog en dan Lampard blijven opstellen
Dat mag je best een paar keer herhalen, hij doet het echt boven alle verwachtingen daar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
Had ik al gezegd dat Eriksen goed speelt?
Ja, ik de posts van heatwave vorig jaar, dat we hem maar een jaartje aan RKC moesten verhuren nog voor me.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mag je best een paar keer herhalen, hij doet het echt boven alle verwachtingen daar.
Die geeft de club nog wat identiteit,samen met Terry.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja die hebben ze ook nog en dan Lampard blijven opstellen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik de posts van heatwave vorig jaar, dat we hem maar een jaartje aan RKC moesten verhuren nog voor me.
Nog zo'n over the hill spelerquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die geeft de club nog wat identiteit,samen met Terry.
Dat was echt een enkeling.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:27 schreef Ironisch het volgende:
Wel mooi dat al die Ajax supporters over Eriksen toen hij nog bij Ajax zat zeiden dat het een middelmatige speler was en nu is hij ineens de nieuwe Messi.
Ik riep paar maanden geleden nog dat Fischer beter was. Maar die is zo matig dit seizoenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:27 schreef Ironisch het volgende:
Wel mooi dat al die Ajax supporters over Eriksen toen hij nog bij Ajax zat zeiden dat het een middelmatige speler was en nu is hij ineens de nieuwe Messi.
De nieuwe Messiquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:27 schreef Ironisch het volgende:
Grappig dat we toen hij bij Ajax zat altijd het verwijt kregen dat we te snel hadden geroepen dat hij de nieuwe Messi was terwijl hij volgens de rest helemaal niet zo goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:27 schreef Ironisch het volgende:
toch vaak gelezen en gehoord. Niet iedereen natuurlijk.quote:
Tja dan moet je kevin als voornaam hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Minimaal 20 mil voor hem moeten krijgen
Hij wordt door niemand als de nieuwe Messi gezien? Maar je ziet wel dat als hij zich zo blijft manifesteren een dragende speler bij Spurs wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:29 schreef Ironisch het volgende:
[..]
toch vaak gelezen en gehoord. Niet iedereen natuurlijk.
Ik dacht dat dat het hele idee van dit forum was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig ook hoe alles verdraait wordt om supporters van een bepaalde club belachelijk te maken.
dat zijn 2 verschillende dingen, je verdraait het nu zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat we toen hij bij Ajax zat altijd het verwijt kregen dat we te snel hadden geroepen dat hij de nieuwe Messi was terwijl hij volgens de rest helemaal niet zo goed is.
Grappig ook hoe alles verdraait wordt om supporters van een bepaalde club belachelijk te maken.
Beetje hypocriete opmerking idd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het hele idee van dit forum was.
Nou nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dat zijn 2 verschillende dingen, je verdraait het nu zelf.
tuurlijk, er is een groep die Eriksen wel goed vond en die Eriksen niet goed vond, toen Eriksen wegging heb ik alleen die 2e groep gezien.quote:
Beter kijken voortaan dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:31 schreef Ironisch het volgende:
[..]
tuurlijk, er is een groep die Eriksen wel goed vond en die Eriksen niet goed vond, toen Eriksen wegging heb ik alleen die 2e groep gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |