SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Reading geloof ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Waar speelt Drenthe nu ook alweer? Speelt hij nou wel PL of lagere divisie?
Reading wordt nu uitgezonden op Fox4. Zal is even kijken of ie speelt.quote:
Staat niet in de basis zie ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Reading wordt nu uitgezonden op Fox4. Zal is even kijken of ie speelt.
Zou me niets verbazen als ie bij de kapper zit.
Ik gun het ze wel, Liverpool speelt als een patatje.quote:
Mwah, schoot tegen de keeper op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:25 schreef Ironisch het volgende:
Holy shit die shaw en dan mignolet fapfap
Zeker, en is maar 2e keeper in Belgie. Courtois is dan ook wel een wereldkeeper.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet is wel een geniale keeper.
Dat is het leuke aan het Engels voetbal. Niveau is vaak niet best maar wel vaak spektakel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Het begint nu wel een leuke wedstrijd te worden..
Geldt ook voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan het Engels voetbal. Niveau is vaak niet best maar wel vaak spektakel.
Alleen met het budget van Liverpool zou je toch wel iets beters moeten kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Eredivisie.
Schurrle...quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Ramires; Schurrle, Oscar, Hazard; Eto'o.
Gaat goed met die Belgische / Congolese spitsen. Benteke ook al geblesseerd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:41 schreef sausagin het volgende:
Ja Everton 3-2 Lukaku!
Edit : Bewusteloos na zijn kopbal
Volgens mij wel. Heb 'm dit seizoen dacht ik voorbij zien komen in een samenvatting.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Zit Jos Hooiveld eigenlijk nog bij Southampton??![]()
eigen goal zekerquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb 'm dit seizoen dacht ik voorbij zien komen in een samenvatting.
Zit Van Ginkel op de bank?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Ramires; Schurrle, Oscar, Hazard; Eto'o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |