quote:
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint neemt Guus_geluk7 een Ajax-UI.
Wtf.quote:"In de Europa League was ik niet onder de indruk van PSV, maar dat was ik ook niet van Ajax in de Champions League. Ik lees en hoor overal dat Ajax het nog aardig heeft gedaan, maar mij imponeerde het niet. Daarom zie ik Ajax ook niet winnen in Eindhoven", aldus Advocaat.
Fantastische argumentatie! Een appel is rood, een banaan geel, en dus zijn druiven groen. Zoiets.quote:
Bojan die alles moet afmaken lijkt mij nou niet handig. Maar misschien is het dit keer een ommekeerquote:Op zondag 22 september 2013 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik denk een 2-4. De 2 omdat Vermeer een clown is en de 4 omdat Frank Bojan in de spits zet.
Bedoel meer dat Frank stront in zijn ogen heeft wat betreft sommige keuzes waaronder Vermeer en Siggy. Bojan in de spits ziet hij eindelijk maar dan stelt die Siggy rechtsbuiten op, ongelofelijkquote:Op zondag 22 september 2013 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bojan die alles moet afmaken lijkt mij nou niet handig. Maar misschien is het dit keer een ommekeer
Ik was al bang dat je het vergeten wasquote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV verliest neem ik een Sigthorsson UI voor een maand. (ter vervanging van Strootman)
Als Ajax verliest neemt Kun-Aguero bij terugkomst een Arias/Manolev UI voor een maand.
Bij gelijkspel: pech.
Tegen Ludogorets kwam er gewoon niemand, gekkie.quote:Op zondag 22 september 2013 04:23 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt nul - nul in een ontzettend slechte wedstrijd. Tijdens de rust gaat de helft van het publiek weg, net als tegen Ludogorets.
Dat is mijn voorspelling.
quote:Op zondag 22 september 2013 04:56 schreef Trebo het volgende:
Dat Ajax geen fans mee mag nemen is je reinste competitie vervalsing.
WTF!quote:
Nee, jullie gaan lekker in de ELquote:Op zondag 22 september 2013 06:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
WTF!
Feit: Ajax is de eerste club ter wereld die ooit een hattrick heeft moeten slikken van zowel Lionel Messi als Cristiano Ronaldo.
SPEELBALLETJE IN DE CL HAHA
C.MON PSV!!!
Dat is ook alleen maar omdat PSV nog nooit een officiële wedstrijd tegen C. Ronaldo en Messi heeft gespeeld. Doorgaans kom je die spelers ook niet tegen in de Europa League.quote:Op zondag 22 september 2013 06:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
WTF!
Feit: Ajax is de eerste club ter wereld die ooit een hattrick heeft moeten slikken van zowel Lionel Messi als Cristiano Ronaldo.
SPEELBALLETJE IN DE CL HAHA
C.MON PSV!!!
Niets aan toe te voegen...quote:Op zondag 22 september 2013 10:21 schreef Abed het volgende:
Bij winst of verlies, sowieso PSV![]()
Achterlijke boeren.
Volgens mij was jij het anders die na donderdag verkondigde dat PSV onder meer dankzij het wegblijven van de fans tegen een zeperd aanliep. Voor Ajax zou de steun van 1200 fans ook een beslissende factor kunnen zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
1200 fans niet mee mogen nemen is competitievervalsing?
Dit forum wordt steeds gekker.
1200 fans op 30000 andere fans is wel iets anders dan 4000 man op 26000 lege stoeltjes tifo'squote:Op zondag 22 september 2013 11:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het anders die na donderdag verkondigde dat PSV onder meer dankzij het wegblijven van de fans tegen een zeperd aanliep. Voor Ajax zou de steun van 1200 fans ook een beslissende factor kunnen zijn.
Hihi doe niet zo mal gekkiequote:Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe maar een hele smerige 0-1, in buitenspel positie, ergens diep in blessuretijd ofzo.
Mooi excuus als Ajax vanmiddag niet wint inderdaad. Het lag aan de uitfans!!!quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef Fargo het volgende:
1200 fans of geen enkele is ook wel even een ander verhaal. Het maakt gewoon verschil.
Dat zeg ik niet. Lees wat je wilt lezen. Ik zei alleen dat de aan- of afwezigheid van 1200 fans een beslissende factor KAN zijn...quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi excuus als Ajax vanmiddag niet wint inderdaad. Het lag aan de uitfans!!!
En wat zal het excuus zijn als PSV vandaag niet wint?quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die 'boeren' zijn nog altijd slimmer dan bepaalde users hier, he Abed?quote:Op zondag 22 september 2013 10:21 schreef Abed het volgende:
Bij winst of verlies, sowieso PSV![]()
Achterlijke boeren.
Dat PSV niet goed genoeg is om voor het kampioenschap te spelen dit jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En wat zal het excuus zijn als PSV vandaag verliest?
Dat het eigen publiek niet voor een goede sfeer zorgde. Ow, wacht....quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En wat zal het excuus zijn als PSV vandaag niet wint?
Ben benieuwd of Tommie dat ook wil toegeven, die lijdt aan chronische zelfoverschatting als het om PSV gaat.quote:Op zondag 22 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat PSV niet goed genoeg is om voor het kampioenschap te spelen dit jaar.
Excuses verzinnen doen ze alleen in Amsterdam. Het gras is te lang, we spelen om 12:30, de tegenstander is te fel, de scheidsrechter helpt niet mee, het regent en zo nog een paar. Ruim palet aan keuzes dus. Vanmiddag dus een nieuwe. De uitfans. Mooi toch.quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En wat zal het excuus zijn als PSV vandaag niet wint?
hahaha hardop weer kunnen lachen om je.Thanks!quote:Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Excuses verzinnen doen ze alleen in Amsterdam. Het gras is te lang, we spelen om 12:30, de tegenstander is te fel, de scheidsrechter helpt niet mee, het regent en zo nog een paar. Ruim palet aan keuzes dus. Vanmiddag dus een nieuwe. De uitfans. Mooi toch.
Hij moet sowieso nog een tijdje een Ajax UI.quote:Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tommie dat ook wil toegeven, die lijdt aan chronische zelfoverschatting als het om PSV gaat.
Graag gedaan hoor. Ja, het is misschien een beetje confronterend zo'n rijtje. Maar dit is nog maar een deel van de excuses die de afgelopen jaren zijn gebruikt door Ajaxquote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahaha hardop weer kunnen lachen om je.Thanks!
Scheer je weg met je Abed fetish, freak.quote:Op zondag 22 september 2013 11:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die 'boeren' zijn nog altijd slimmer dan bepaalde users hier, he Abed?
Maar wel met Atzegod? Dan maak ik hem vast.quote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV verliest neem ik een Sigthorsson UI voor een maand. (ter vervanging van Strootman)
Als Ajax verliest neemt Kun-Aguero bij terugkomst een Arias/Manolev UI voor een maand.
Bij gelijkspel: pech.
Als excuses alleen in Amsterdam bestaan, waarom heb jij dan nog geen Ajax-UI?quote:Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Excuses verzinnen doen ze alleen in Amsterdam. Het gras is te lang, we spelen om 12:30, de tegenstander is te fel, de scheidsrechter helpt niet mee, het regent en zo nog een paar. Ruim palet aan keuzes dus. Vanmiddag dus een nieuwe. De uitfans. Mooi toch.
Ach, ik heb jou vorig seizoen ook zat zien janken. O.a. over dat de scheidsrechters Van Bommel aan het zoeken waren enzo.. Je bent zelf ook bepaald geen heilige.quote:Op zondag 22 september 2013 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Ja, het is misschien een beetje confronterend zo'n rijtje. Maar dit is nog maar een deel van de excuses die de afgelopen jaren zijn gebruikt door Ajax
Mijn gelijk bewezen, thnx!quote:Op zondag 22 september 2013 11:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Scheer je weg met je Abed fetish, freak.
Uh, ik heb het over excuses die zijn uitgesproken door de trainer, spelers of bestuur van Ajax. Beetje rare draai probeer je eraan te geven. Snap je het allemaal wel?quote:Op zondag 22 september 2013 11:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, ik heb jou vorig seizoen ook zat zien janken. O.a. over dat de scheidsrechters Van Bommel aan het zoeken waren enzo.. Je bent zelf ook bepaald geen heilige.
En ik vind zo'n rijtje niet zo confronterend hoor, het rijtje bestaat inmiddels al weer uit 3 kampioenschappen op rij. Dan is een rijtje van jullie titelloze jaren inmiddels al meer confronterend.
Ja SigTHORson en Atzegod.quote:Op zondag 22 september 2013 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar wel met Atzegod? Dan maak ik hem vast.
Het gras is groen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is het toch weer vriendelijk in VBL
Als het te vriendelijk is vlak voor een confrontatie tussen de clubs uit de traditionele top 4 is er ook niets aan.quote:Op zondag 22 september 2013 11:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is het toch weer vriendelijk in VBL
Manchester City-Manchester United.quote:Op zondag 22 september 2013 11:49 schreef hafcfan het volgende:
Toch triest dat onze topper bij lange na niet de wedstrijd van de dag is. Ik noem PSG-Monaco. As Roma-Lazio. En er waren er nog een paar.
Die vergetenquote:Op zondag 22 september 2013 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City-Manchester United.
Ook niet onaardig.
Sowieso Roma-Lazio erboven zettenquote:
Ook nog ja, maar Engeland boeit me dan niet veel. Milaan-Napoli heb je ook nog. Word ook wel 1-4 ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City-Manchester United.
Ook niet onaardig.
Ik zit in het stadion dus ben wel gedwongen m te missenquote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Roma-Lazio erboven zetten.
Maarja dat is wel tegelijkertijd met Ajax, en dat gaat altijd voor
Die wedstrijd is voor mij ongekend qua sfeer. Alleen daarom veel leuker dan de rest.quote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Roma-Lazio erboven zetten.
Maarja dat is wel tegelijkertijd met Ajax, en dat gaat altijd voor
Dat heb ik met Roma-Lazio. Ik ga niet voor mijn plezier kijken naar een duel tussen een club die 20 miljoen betaald voor Strootman en een fascisten club.quote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook nog ja, maar Engeland boeit me dan niet veel. Milaan-Napoli heb je ook nog. Word ook wel 1-4 ofzo.
Ik wil ook in het stadion zittenquote:Op zondag 22 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit in het stadion dus ben wel gedwongen m te missen
Of ik kan meedoen aan de lege stoeltjes tifo.
Van mij mag je.quote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook in het stadion zitten
Die sfeer krijg je toch nooit helemaal bij als je het op TV kijkt. En dan kijk ik naar amusementswaardequote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die wedstrijd is voor mij ongekend qua sfeer. Alleen daarom veel leuker dan de rest.
Nee ik heb een clubcard van Ajax, dus dan kom je er sowieso niet in.quote:Op zondag 22 september 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Van Gijzel is het niet met mij eens.
Heb jij een seizoenskaart of iets, dan?
Dat van Strootman vind ik een erg goed argument. Geeft meteen het wanbeleid van die club aan.quote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Roma-Lazio. Ik ga niet voor mijn plezier kijken naar een duel tussen een club die 20 miljoen betaald voor Strootman en een fascisten club.
En dan Lamela verkopenquote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat van Strootman vind ik een erg goed argument. Geeft meteen het wanbeleid van die club aan.
geen geld voor een seizoenskaart?quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb een clubcard van Ajax, dus dan kom je er sowieso niet in.
Die 1200 zouden het psv publiek zwaar overrulen trouwens, bijna een thuiswedstrijd dus.quote:Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
1200 fans niet mee mogen nemen is competitievervalsing?
Dit forum wordt steeds gekker.
Zo voorspelbaar.quote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die 1200 zouden het psv publiek zwaar overrulen trouwens, bijna een thuiswedstrijd dus.
Kijk ik zeker andere wedstrijden. Of mijn geluid is niet goed.quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Maar mer toppers is er wel sfeer hier.
Nee. En niemand om mee te gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen geld voor een seizoenskaart?
Nou nou, living on the edge hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Spinosaurus het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die demonstratie van gisterenavond in Eindhoven door Ajacieden?
Ik had op Facebook dit leuke plaatje nog gezien, maar info heb ik er niet over gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Maar mer toppers is er wel sfeer hier.
Gelukkig maar dat Ajax gewoon wint dan.quote:Op zondag 22 september 2013 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stickerhooligans.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Spinosaurus het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die demonstratie van gisterenavond in Eindhoven door Ajacieden?
Ik had op Facebook dit leuke plaatje nog gezien, maar info heb ik er niet over gevonden.
[ afbeelding ]
Wat een leuk plaatje zeg xDquote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Spinosaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in de nacht snel stickertje plakken, fotootje trekken en heel hard wegrennen. Dat zijn de échte hooligans...quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Spinosaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet erbij te melden dat ze waarschijnlijk zaten te giechelen toen ze een sprintje trokken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Midden in de nacht snel stickertje plakken, fotootje trekken en heel hard wegrennen. Dat zijn de échte hooligans...![]()
Er zit potverdikkie niet eens een deuk in dat bord ofzo..
Zitten en sprinten? Misschien dat Park dat doet tegenwoordig, maar de meeste mensen toch echt niet.quote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te melden dat ze waarschijnlijk zaten te giechelen toen ze een sprintje trokken.
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zitten en sprinten? Misschien dat Park dat doet tegenwoordig, maar de meeste mensen toch echt niet.
Wat denk jij trouwens dat het wordt vanmiddag?quote:
Kleine zege PSV of gelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens dat het wordt vanmiddag?
Ik denk 2-1 PSV. Ajax zal misschien wel meer balbezit hebben en het betere spel, maar Ajax scoort nou eenmaal moeilijk en ook ditmaal denk ik dat de aanvallers zullen falen en slechts 1 keer scoren. De verdediging van Ajax of Vermeer zal wel weer blunderen zodat PSV toch twee keer kan scoren.quote:
Verdediging van PSV is nou niet echt ook geweldig.quote:Op zondag 22 september 2013 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk 2-1 PSV. Ajax zal misschien wel meer balbezit hebben en het betere spel, maar Ajax scoort nou eenmaal moeilijk en ook ditmaal denk ik dat de aanvallers zullen falen en slechts 1 keer scoren. De verdediging van Ajax of Vermeer zal wel weer blunderen zodat PSV toch twee keer kan scoren.
Wij hebben Sigthorsson, Bojan en Fischer. Jullie hebben niets te vrezenquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verdediging van PSV is nou niet echt ook geweldig.
Doorgaans toch drie namen die maar weinig defensies in Nederland graag tegenover zich hebben staan.quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wij hebben Sigthorsson, Bojan en Fischer. Jullie hebben niets te vrezen
Terwijl ze de Viva doorbladerden. Voor zolang dat nog kan..quote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te melden dat ze waarschijnlijk zaten te giechelen toen ze een sprintje trokken.
Wel eens van De Brommer gehoord?quote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zitten en sprinten? Misschien dat Park dat doet tegenwoordig, maar de meeste mensen toch echt niet.
Een deel is aangehouden.quote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Spinosaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je mij ook even kunt berichten, dan graag Guus...quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die mogen niet op het forum volgens mij, maar ik DM je zo.
Wat een klote opstelling.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-09-2013 om 15:07:28Toch een paar verrassingen. Zoet Brenet Bruma Hendrix Willems Hiljemark Schaars Toivonen Park Matavz Depay #psvaja reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 22-09-2013 om 15:16:20Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer. #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 22-09-2013 om 15:16:20Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer. #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef Gramulanion het volgende:
De lamme tegen de blindequote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef Gramulanion het volgende:
Je kan nu wel gaan lachen, maar jij bent hier degene die een weddenschap op het internet niet na kwam.quote:
Uh, ja. Dat heeft veel met de opstelling te maken inderdaad. Goeie!quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan nu wel gaan lachen, maar jij bent hier degene die een weddenschap op het internet niet na kwam.
Het is wel triest.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, ja. Dat heeft veel met de opstelling te maken inderdaad. Goeie!
Je bent gewoon een lafbek.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog ben jij de laatste die iemand mag uitlachen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 22 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gaan we hier verder?
Hoe staat het met de krattenopslag en de usericons?
twitter:RypkeBakker twitterde op zondag 22-09-2013 om 15:25:36Grote vraag was vorig seizoen: Aan welke kant speelt Adam Maher volgend jaar in de topper #psvaja. Het antwoord is dus: Geen van beide. reageer retweet
Tompsv neemt een jaar een AjaxUI als Ajax wint.quote:Op zondag 22 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gaan we hier verder?
Hoe staat het met de krattenopslag en de usericons?
Tja, nu moet hij hier nog even een aantal weken dramatisch spelen en dan krijgen we Andersen daar hopelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 15:26 schreef Amoeba het volgende:
Beetje jammer dat Frank Sigthorsson balvast vindt.
Scherp Rypke.quote:Op zondag 22 september 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RypkeBakker twitterde op zondag 22-09-2013 om 15:25:36Grote vraag was vorig seizoen: Aan welke kant speelt Adam Maher volgend jaar in de topper #psvaja. Het antwoord is dus: Geen van beide. reageer retweet
Even lachen.quote:
Beste opstelling dat we kunnen hebben... dat is wat het zo zielig maaktquote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef stoeltafel het volgende:
Opzich wel prima opstelling van Ajax. Schone is beter dan Poulsen. Alleen jammer van Siggy.
Komt wel goed, dit is een tussenjaartje.quote:Op zondag 22 september 2013 15:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Beste opstelling dat we kunnen hebben... dat is wat het zo zielig maakt
Dat zegt toch geen reet in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Dos37 het volgende:
Of PSV of Ajax sowieso op kop na vandaag.
Schone wil ik dan ook nooit en maar dan ook nooit meer als VM zien, nog 0 goede wedstrijden gezien van Ajax met hem op die positie.quote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef stoeltafel het volgende:
Opzich wel prima opstelling van Ajax. Schone is beter dan Poulsen. Alleen jammer van Siggy.
Dat hij uit frustratie een zieke tackle inzet maar dan over zijn eigen poot struikelt en zijn nek breekt of zo?quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef Breekfast het volgende:
Uitslag maakt mij weinig uit. Ik zou het wel mooi vinden als een Ajax speler Toivonen vandaag even het veld uit schopt.
Eenschquote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat hij uit frustratie een zieke tackle inzet maar dan over zijn eigen poot struikelt en zijn nek breekt of zo?
Nek breken is wellicht iets teveel van het goede, maar been breken zou mooi zijnquote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat hij uit frustratie een zieke tackle inzet maar dan over zijn eigen poot struikelt en zijn nek breekt of zo?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:
Wat zijn jullie leeftijden btw?quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nek breken is wellicht iets teveel van het goede, maar been breken zou mooi zijn
Niet zo zwaar aan wegen man, op de matchday is veel geoorloofd.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie leeftijden btw?
Haha, ik lees nu pas dat deze "verdediging" speelt.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Gramulanion het volgende:
Zoet Brenet Bruma Hendrix Willems
Met Jezus aan onze zijde moet het geen probleem zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef RijstNatie het volgende:
jezus geen maher wel toivonen, dat wordt weer eens verliezen voor psv dan
hahaquote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
PSV @PSV 6s
Na de warming-up is Adam Maher in de wedstrijdselectie van PSV vervangen door Abel Tamata. #psvaja #psv
Openen
quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
PSV @PSV 6s
Na de warming-up is Adam Maher in de wedstrijdselectie van PSV vervangen door Abel Tamata. #psvaja #psv
Openen
Hahaha.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
PSV @PSV 6s
Openen
quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
PSV @PSV 6s
Openen
Ik ben 12 jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie leeftijden btw?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leeg uitvak. Famous for not travelling.
staan we volgend jaar weer achter de feyenoordersquote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig zit jij wel in het stadion.quote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, maar dat kwam doordat er iemand een spettertje bier over zich heen kreeg.quote:Op zondag 22 september 2013 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moeten zij dalijk ook schuimbekkend langs de lijn staan. Zo gaat dat in Almelo
Hey waarom ben je niet in het stadion?quote:Op zondag 22 september 2013 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moeten zij dalijk ook schuimbekkend langs de lijn staan. Zo gaat dat in Almelo
Uitverkocht.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey waarom ben je niet in het stadion?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam doordat er iemand een spettertje bier over zich heen kreeg.
Dus dan mag het.
nog steeds, jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef Maoist het volgende:
Wat is er met Bakkali aan de hand? Alweer geblesseerd?
nog niet helemaal 100%quote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef Maoist het volgende:
Moest kranten lopen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef Maoist het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax is heer en meester maar dan weer zon laffe counter
Ze geven zelf zo'n kutbal.quote:Op zondag 22 september 2013 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax is heer en meester maar dan weer zon laffe counter
johquote:
Ah, de scheids excuus valt al in de 6de minuut.quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, hebben we hem als scheids.Mag PSV blij mee zijn.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, hebben we hem als scheids.Mag PSV blij mee zijn.
meer spektakel en geluid in 5 minuten dan in een hele wedstrijd daar jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef Maoist het volgende:
Lekker hoog tempo trouwens. Echt een verfrissing na Fey - Utr
Slechter zou pas een prestatie zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef Maoist het volgende:
Lekker hoog tempo trouwens. Echt een verfrissing na Fey - Utr
ditquote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef TheGeneral het volgende:
Nu mist PSV al die kansen. Dus zal Ajax zometeen wel 0-1 maken.
In deze pot ben ik voor PSV.quote:
Ah, dan mag je inderdaad geen voorkeur hebben in andere wedstrijden.quote:
12.quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Welke minuut zitten jullie (zonder dollen). Kijken hoe mijn stream ervoor staat.
16:38quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Welke minuut zitten jullie (zonder dollen). Kijken hoe mijn stream ervoor staat.
Nu 11equote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
9quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |