Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heel eenvoudig huisje daar, je bent welkom.
Paella eten, cerveza, alles.
Waarom? werd je vroeger gepest ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen facebook, lul. En waarom doe je dit nou, alles wordt weer rood voor mijn ogen
Nee ik zat in het vorige topic te posten en zag de post rood worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? werd je vroeger gepest ofzo?
Dat ziet er heel prima uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.
[ afbeelding ]
Dat heb ik al in het topic gezet, EchtGaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond bij p&w komt.
Zelfs JD deze week was geen topshow, dus zoveel zal het niet uitmaken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond bij p&w komt.
Flopshow zo te zien. Maar ik ga dit keer maar kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het topic gezet, EchtGaar.
Mijn hele reisplanner zit vol met chinees, go figure.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij vind ik Sangria niet zo heel erg lekker. Maar er zit alcohol in.
Even daar posten dat ik het een flopshow vind en dat ik niet ga kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het topic gezet, EchtGaar.
Je bedenkt zelfs van te voren waar je gaat eten? Waarom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn hele reisplanner zit vol met chinees, go figure.
Corrie,quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Sangria vind ik ook niet ZO. Ik houd niet van drinken met waar iets in zit, vruchtjes of zo.
In India zou ik sowieso niks lokaals eten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Drugshond het volgende:
Friet schint in India da bomba te zijn.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Sangria vind ik ook niet ZO. Ik houd niet van drinken met waar iets in zit, vruchtjes of zo.
Ik heb nog nooit lekkere sangria gehad, toch maar blijven proberen dus in de hoop ooit een goeie te treffen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit was in zo'n lokaal Spaans eettentje ergens in de buurt van Malaga waar vrienden een huisje hebben. De beste Sangria die ik ooit heb gedronken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |