SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Want dat is hip enzulks!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom die liedjes door elkaar heen dit seizoen?
USAquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:25 schreef fratsman het volgende:
Blackstreet. Waar zijn die eigenlijk gebleven?
Maar hoe weten ze dat dan van elkaar? Dat het hip is? Of heb ik een memo gemist?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Want dat is hip enzulks!
Ik vind dit lekker hoor!
Ligt er aan waar hij tegenover staat.quote:
Die er leuk uitziet, en niet als deze schoorsteenvegerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Lutte het volgende:
Nu gewoon een knul van twintig met een gitaar. Thx.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Lutte het volgende:
Nu gewoon een knul van twintig met een gitaar. Thx.
Ha, de 1e jaloerse man.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
lelijke vent.
hij is zeker kaal.
Lijkt mij niet helemaal echt. Ze is niet meer zo onzeker als vroeger, maar die zenuwachtige lach heeft ze zichzelf aangeleerd. Tenminste zo lijkt het.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Ilse die zo lachtIedereen vindt dat leuk, of niet.
en dan zijn zuuverdiende twee euro jatten zeker?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind hem wel geschikt als straatmuzikant in een park waar niet al teveel bezoek komt...
Ik heb gehoord dat ze haar vrolijkheid altijd acteert als de camera aan staat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Ilse die zo lachtIedereen vindt dat leuk, of niet.
ze had niet gedrukt..quote:
De schuld van Sjon de Molquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef senesta het volgende:
Ik vond Ilse veel leuker voor ze hier aan meedeed
ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef senesta het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef senesta het volgende:
Waarom denk je dat, waarom zou ze?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Clavis het volgende:
Zou Trijntje een hekel aan Ilse hebben?
(serieuze vraag)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb mijn Twitter verwijderd, voel me bevrijd!
Denk het wel, ze lijkt veel populairder te zijn dan trijntje in meerdere opzichtenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Clavis het volgende:
Zou Trijntje een hekel aan Ilse hebben?
(serieuze vraag)
Dat vind ik met iedereen die jury is geweestquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef senesta het volgende:
Geloof je het zelf, dat legt niemand neer!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan zijn zuuverdiende twee euro jatten zeker?
De namen? Van wie? Ik heb al moeite de naam van deze muts te onthouden terwijl ze die een minuut geleden heeft verteld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Cee? Kan jij even de namen samenvatten?
Nick en Simon vond ik echt leuk, ook als juryquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik met iedereen die jury is geweest.
Echt? Ik vond en vind Roel wel leukquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond/vind iedereen kut in de jury inderdaad. Behalve Nick en Simon. Ali B gaat nog. Oh en Ansj natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik juist andersom.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef senesta het volgende:
Van de hele familie. Velorisa kennen we al, maar de rest?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
De namen? Van wie? Ik heb al moeite de naam van deze muts te onthouden terwijl ze die een minuut geleden heeft verteld.
Eens, eens en eens!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond/vind iedereen kut in de jury inderdaad. Behalve Nick en Simon. Ali B gaat nog. Oh en Ansj natuurlijk ook!
from da hood.. 4shoquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Clavis het volgende:
Middelpunt van d'r leven.. Ach Bijlmer, risico op vroege dood waarschijnlijk.
Zielig Verhaal.
racist.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
negers niet te luid praten?is dat mogelijk?
Florro, Djurmeen, Sha'niquiche, Precioussans en Leroy.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van de hele familie. Velorisa kennen we al, maar de rest?
Je vind haar nu leuker?quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Florro, Djurmeen, Sha'niquiche, Precioussans en Leroy.
wat? ik heb niks gezegd over gefrituurde kip, kool aid, watermeloen, basketbal of hardlopen O.oquote:
Ja en dan krijgen we jankpartijen in de live shows enzo want ach en wee ze mag eigenlijk niet zingen MAAR ZE DOET HET TOCH MAAR MENSUHHHHquote:
Weet je hoe duur die dingen zijn, kan ie vast niet betalen, lijkt mij een uitkeringmannetje die af en toe in een kroeg de microfoon pakt om zijn nota te voldoen...quote:
Ghehe het zou mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen we jankpartijen in de live shows enzo want ach en wee ze mag eigenlijk niet zingen MAAR ZE DOET HET TOCH MAAR MENSUHHHH
Alicia Keys - No onequote:
The Blue Amish?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie doet de styling van dat meisje met die ketting_!
en haar even kammenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende keer wel even de snor scheren
Ik vond haar nooit leuk omdat iedereen haar wel leuk vond en nu blijkt ze best mee te vallen en wel leuk te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Je vind haar nu leuker?
Echt?
Nou ja, zolang ze niets zegt gaat het ook nog wel
doet me denken aan iemand die ik ooit heb gezien bij een concert.. 1.55m.. met snor en tieten.. weet nog steeds niet of het man of vrouw wasquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende keer wel even de snor scheren
Beeldmateriaal mag achterwege gelaten wordenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:34 schreef CherryOnTop het volgende:
lesbo dus, ze wil met trijntje naar bed
Huge Asses IIquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beeldmateriaal mag achterwege gelaten worden
kappen of klappen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:34 schreef oLexie het volgende:
NU ALLUHMAAL KAPPEN! ZE WAS GOED.
Ze moet alleen d'r haat wassen en andere kleding aan en een waxstrip over d'r bovenlip en minder kip eten.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Fuck die krullenbol die er bij is die heeft toch ook al aan elke talentenjacht meegedaan?
Inderdaad, ik ken 'm ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Fuck die krullenbol die er bij is die heeft toch ook al aan elke talentenjacht meegedaan?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Daar heb je die krullenkop weer. Hoe heet hij ook alweer?
Die ja!quote:
Ja die vriend wel, hij zelf nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat hij een vermoeden kreeg toen er een cameraploeg voor z'n neus ging staan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef CherryOnTop het volgende:
hij wist het al? reageert niet echt verrast.
vrouwen en homosuelen toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef vencodark het volgende:
Ik wist niet dat er ook zulke mensen naar De Toppers gingen.
Ik ben zaterdag bij de neusapen geweest. Dit is geen neusaap, geloof me. Die beesten zouden beledigd zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef oLexie het volgende:
Godver gooi die gast even weg. Neusaap. Maar goeie ogen wel.
had jvdb nog bedongen bij ontbinding van contract.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ik geloof niet dat hun vrijwillig naar de toppers gegaan zijn.. sluikreclame
Precies en hij leek mij eigenlijk geen van beide.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
vrouwen en homosuelen toch?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Echt kneitergoed is hij niet, maar tis wel eye candy
Verliefd wel ja, geef hem wat gewichten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Gayquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies en hij leek mij eigenlijk geen van beide.
Wat een onzin, die jongen ziet er toch gewoon goed uit...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag bij de neusapen geweest. Dit is geen neusaap, geloof me. Die beesten zouden beledigd zijn
Met een nieuw kapsel en een beter shirt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
3x voor lul binnen 5 minuten.
Eerst gespot tijdens een concert van De Toppers (1), verkleed als Arabier (2), niemand draait (3). Arme jongen. Z
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Eerst gespot tijdens een concert van De Toppers (1), verkleed als Arabier (2), niemand draait (3). Arme jongen. Z
Ja, die is vrienden met iedereen die zingr, geloof ik!quote:
Ja het viel tegen. Eigenlijk wilde ik deze al nemen bij het filmpje maar gelukkig niet gedaan dus.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Die apen niet dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin, die jongen ziet er toch gewoon goed uit...
Ook best knapquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hop, vier keer voor lul dus binnen vijf minuten
Huh, ging dit over deze jongen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag bij de neusapen geweest. Dit is geen neusaap, geloof me. Die beesten zouden beledigd zijn
ik fap alleen bij echte mannenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawat, dat ding is fucking lekker.
Krullie komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Krullie de vriendschap ook gaat ontbinden na vandaag.
ja, want geen kans meer om op tv te komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Krullie de vriendschap ook gaat ontbinden na vandaag.
Mensen met kroeshaar hebben dit nou eenmaal.quote:
slechte kappers?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Mensen met kroeshaar hebben dit nou eenmaal.
Oh ik vond het echt zoooooo onterecht dat ze daar er al zo snel uit vloogquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef Laysa het volgende:
ah ja X factor...als het dan niet lukt hou dan op met proberen
fixedquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef ZaZoe het volgende:
Jolie look-alike als ze bezeten is van een elftal demonen
Ik heb geen gun factor bij haarquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond het echt zoooooo onterecht dat ze daar er al zo snel uit vloog
Vond ik echt een fout van Ali.
ze is MOOIquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heb ik dat eng gezicht al eerder gezien
Dat het wijd staat als het los gedragen wordt.quote:
Daar kan ik wel een beetje in komen jaquote:
en de uitgroei en foute kleur komt dan vanzelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat het wijd staat als het los gedragen wordt.
dat dacht ali ook toen ie omdraaidequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze is in de pocket voor Trijntje
Yup. Al snap ik het nu niet meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Goed nummer vind ik dit nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |