quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:36 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Was ik maar ziek in mijn hoofd, dan leefde iedereen nog.
Maar terwijl iedereen zijn condoleance jegens de TS schrijft, dwaalt bij iedereen in het achterhoofd dat het wel een heel sterk verhaal is. Maar er iets van zeggen? Nee, dat doe je toch niet? Want stel dat het wel zo is, dan raak je misschien TS zijn arme zieltje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef snakelady het volgende:
Enorm veel sterkte TS.
En voor de mensen die het niet geloven, het kan echt zo zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar terwijl iedereen zijn condoleance jegens de TS schrijft, dwaalt bij iedereen in het achterhoofd dat het wel een heel sterk verhaal is. Maar er iets van zeggen? Nee, dat doe je toch niet? Want stel dat het wel zo is, dan raak je misschien TS zijn arme zieltje.
Verder geef ik geen neuk om TS zijn arme zieltje. Dit is KLB en geen R&P waar we elkaars handje vasthouden omdat het allemaal eventjes teveel wordt.
Ook hier is KLB voor, sterkte man en hopelijk komt het goed met uw nichtje en haar ongeboren kind.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef gargamelnl het volgende:
Hoi allemaal.
Ik weet dat KLB niet altijd het forum is voor echte shit in het leven, maar dit is toch mijn favoriete forum van FOK! en ik ben er echt elke dag mee bezig.![]()
Ik heb laatst het vorige topic gepost:
KLB / Wat kan het leven enorm kut zijn!
Allemaal heel kut inderdaad. Iedereen om mij heen gaat dood aan kanker etc.
Later post ik het volgende:
[..]
Dus ik denk gisteren: Nou kutter dan dit kan het niet worden...
Hoor ik vandaag: Je oom is overleden aan kanker en je nichtje ligt met zwangerschap vergiftiging in het ziekenhuis en er zijn complicaties.Situatie is kritiek Dus na 2 dagen na de crematie van mijn vader, weer een crematie van mijn oom en maar zien hoe het verloopt met mijn favoriete nichtje en haar ongeboren kind.
Klacht: Zeggen dat het niet kutter kan, niet 3 keer afkloppen en daarna spijt ervan hebben, omdat het altijd kutter kan.![]()
p.s. Nogmaals ik weet dat voor veel personen klb een humor topic is, maar ik zit veel op dit forum en ik wil dit gewoon even van mij aftypen.
Nooit geweten dat klaagbaak als boksbal moet dienen voor narcisten, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar terwijl iedereen zijn condoleance jegens de TS schrijft, dwaalt bij iedereen in het achterhoofd dat het wel een heel sterk verhaal is. Maar er iets van zeggen? Nee, dat doe je toch niet? Want stel dat het wel zo is, dan raak je misschien TS zijn arme zieltje.
Verder geef ik geen neuk om TS zijn arme zieltje. Dit is KLB en geen R&P waar we elkaars handje vasthouden omdat het allemaal eventjes teveel wordt.
Het andere topic over hetzelfde onderwerp, geeft een beter beeld van KLB.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nooit geweten dat klaagbaak als boksbal moet dienen voor narcisten, weer wat geleerd.
quote:
Baadt het niet, schaadt het niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:58 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee dat zal veel helpen!
Ontopic
Sterkte TS
Dat is zeker zo. Het is alleen vaak zo dat die religeuze gekken zelf denken dat het helpt als ze bidden voor een anderquote:
Dus ... ?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Het is alleen vaak zo dat die religeuze gekken zelf denken dat het helpt als ze bidden voor een ander
Eh, ik heb niet beloofd te gaan bidden hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet geloof, vind ik het een mooi gebaar van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |