Even voorop gesteld: Ja, ik ben 34 jaar en ik post op KLB, dus ik ben een FOK! oude lul poster.
De daadwerkelijke klacht gaat om het volgende:
In 2002 kreeg mijn lieve, lieve moeder te horen dat ze borstkanker had. Ze is 3 keer genezen verklaard. 12 maart 2011 heb ik haar op geholpen om te plassen op de po. Ze was toen nog maar 39 kg. 3 dagen later tilde ik de kist met mijn moeder erin vanuit de lijkenwagen de woonkamer in, omdat ze na haar dood dit graag wilde. Zodat men afscheid van haar kon nemen Ik was blij. Ze heeft nu gelukkig geen pijn meer.
Dit heb ik lang bij mij gedragen en m'n bek gehouden zoals een FOK!er dit hoort te doen. Ik heb de foto van mijn moeder in mijn woonkamer opgehangen en elke avond een kaarsje onder de foto aangestoken.
Nu is het september 2013 en ik ben er redelijk overheen. Zie ik via facebook een oude collegaatje van mijn studietijd. Een meisje die ik echt heel, heel leuk vond. GODVERDOMME. Heeft ze een zeldzame vorm van kanker en heeft ze nog maximaal 3 maanden te gaan!!!!!!!
Klacht:
Toen ik 7 jaar oud was: Mijn zusje acute leukemie; wel overleefd
Toen ik 13 jaar oud was: favoriete oom dood door kanker.
Toen ik 15 jaar oud was: oma overleden aan kanker
In 2011: Mijn moeder overleden op een zeer pijnlijke manier van kanker.
NU: Kom ik in contact met een heel heel lief meisje van eerder: GVD kanker, 32 jaar en en maximaal 3 maand te leven.
Samenvatting klacht:
We kunnen op de maan landen, we hebben een neger in het witte huis, maar tegen bepaalde vormen van kanker doen we geen ene flikker!!!!
P.S. Ik weet dat klb hier niet echt het forum voor is, maar ik wil dit gewoon ff kwijt. dank.