Leuk, vooral de header vind ik mooi!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Mijn weblog is online! Check 'm op www.webhawk.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke lijstquote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Dat is toch helemaal geen enge film?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:38 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat betreft enge films, ik heb ooit Paranormal activity afgezet 's avonds omdat ik 'm echt niet meer durfde te kijken.. heb 'm de dag erna overdag afgekeken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk, vooral de header vind ik mooi!Oh ik vind het wit-op-blauw wel heel sprekend juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tof!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/debutanten.html
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan je trouwens mededelen dat patatjes-met nog steeds bestaan hoor
Die ook hoorquote:
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef Vlinder88 het volgende:
Oeh, cola-calippo!![]()
Hier inmiddels een kleine start met een aantal doelen, en een aangepast doel (je had toch gelijk Greys):
http://vlinderdayzero.wor(...)-kleine-verandering/
Alles krijg uiteraard nog zijn eigen blog, maar die puzzel.. What was I thinking? Vroeger vond ik puzzelen best leuk, maar die stukjes vlogen op dag 1 al bijna door de kamer, haha! Gisteren kwamen 3 vrienden helpen, dat was dan wel weer leukEn ontspannen kun je leren, toch?
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...
En over je mindfulness...aan 1 les heb je niet veel...zou dan voor een cursus gaan
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot roltquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:56 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaan
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plekquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot rolt![]()
En als je info wilt over mindfulness, ik heb hier de papieren van een cursus liggen. Weet even niet meer of je een van de noorderlingen bent, maar als je dat bent, mag je ze best inzien ofzo. (of ik moet even flink gaan scannen...)
Kijk of er een infobijeenkomst is, als je maar 1 les doet, dan mis je de samenhang en kan het erg komisch zijn (ik heb vreselijk gelachen, 5 minuten doen over het eten van een rozijntje. Maar het heeft tijd nodig, meerder bijeenkomsten, een groep waar je je vertrouwd in voelt en huiswerk. Het was bij mij niet even een uurtje in de week, het was een complete ochtend bijeenkomst en soms een uur huiswerk per dag)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plek
Geen noorderling (Overijssel), maar ik neem je tips zeker mee in het zoeken naar een cursus hier in de regio. Eerst maar eens focussen op de cursus fotografie, want alles half doen schiet ook niet echt op.
Is goed, ik count je inquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijkenCount me in!
Klopt, officieel mag dat idd niet. Maar eens kijken of we daar wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Is goed, ik count je in. Als het er van komt zal het óf alleen zijn (lijkt me niet) óf met mede-fokkers. Ik ken niemand in mijn omgeving die zoiets leuk zou vinden.
Naïef genoeg had ik nog niet eens bedacht dat dat natuurlijk eigenlijk niet mag. Kan heel veel geld kosten als je gezien wordt. Maakt het wel wat minder, want ik ben nogal braaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |