abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142417234
Deze van Muse:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Muse - The 2nd Law: Unsustainable

2nd law vind ik een goed album, al moet ik zeggen dat ik de eerste keer er aan moest wennen,
omdat het toch net iets anders is dan de vorige albums van Muse. De rest van de nummers zijn trouwens niet zo extreem als deze.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142420447
niet superwtf (wel een beetje) maar toch wilde ik em even delen.

Terry Riley haalde in 1967 deze soulplaat door de tapemangel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Harvey Averve Dozen - You're no good

het resultaat

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Terry Riley - You're No Good
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:53:23 #243
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_142640697
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Last Days of Humanity - Putrefaction in Progress [Full Album]

TINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTINGTING
Robert Moog died for our synths
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:03:37 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_142641225
Godverdomme, zeg. Wat een teringherrie.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_142642815
Nou..zullen we dan iets rustiger muziek voorstellen? })

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De Foute 128: Anja Yelles - De soep is aangebrand
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:04 #246
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_143506752
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:34:41 #247
393297 BatardNoix
Main est le batard
pi_143533038
hip

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

NeuropÀpste - Fucker Pays The Bill
tijdje terug op cassette gekocht, wel echt fokking catchy ook

geen idee of ik dit liedje over poep al eens geplaatst had, dus bij deze:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lucky Pierre - (I Am) Marila

^O^

tevens, gigantische naam in de huidige jpop, maar wtf is het af en toe wel _O_ heerlijke shit, het konden soms net panische chaotische hardcoreliedjes zijn ^O^

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

でんぱ組.inc「ちゅるりちゅるりら」MV

lekker tempo voor tijdens het autorijden:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ralph Brown - guts of a beauty

[ Bericht 19% gewijzigd door BatardNoix op 17-08-2014 22:51:03 ]
this motherfucker is obviously high
last.fm / discogs / RYM /
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:18:42 #248
111843 Cassius
Something's fucky
pi_143572453
Russische surfmuziek:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Fantomasofobia
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:04:31 #249
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_144219964
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Robert Curgenven - Gran Coda Andante

_O_

de man heeft net een nieuw plaatje uit
pi_144338582
Ylvis. Echt meesters in het vak.
pi_144458238
Ik kom net weer een nieuw stuk tegen van Judy Dunaway, voor ballon en 2 vibrators:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Judy Dunaway: Drone Improvisation on Bass Balloon
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 16:27:46 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_144458437
quote:
14s.gif
Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom net weer een nieuw stuk tegen van Judy Dunaway, voor ballon en 2 vibrators:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Judy Dunaway: Drone Improvisation on Bass Balloon
dat is haar bas variatie naast de sopraan (door het lipje laten fluiten) en barriton (met natte vingers wrijven).
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_144459693
quote:
2s.gif
Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is haar bas variatie naast de sopraan (door het lipje laten fluiten) en barriton (met natte vingers wrijven).
POP! muziek :D
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 18:56:18 #254
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_144462361
quote:
0s.gif
Op vrijdag 12 september 2014 17:12 schreef Gehenna het volgende:

[..]

POP! muziek :D
:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:14:14 #255
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_145564639
Klein kickje weer. Hoorde net deze obscure compositie:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bo Anders Persson - Proteinimperialism

'Proteinimperialism' van Bo Anders Persson ligt tussen (het net een jaartje oudere) 'I'm sitting in a room' van Alvin Lucier en de oude tape experimenten van Steve Reich ('Come out' en 'It's Gonna Rain')

Raar genoeg was dit stuk alleen te krijgen op een split LP, met op de A kant: 'Was??' van Folke Rabe (die later dan nog wel weer opnieuw is uitgebracht)..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Folke Rabe - Was??

proto-ambient :)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:11:25 #256
415713 DuBlanqueBogarde
Buigt voor niemand
pi_145625171
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

DJ Scotch Egg Boiler Room Berlin Live Set
OK. Dit stuurde een maat van mij gister door. Compleet wtf, compleet onzin. Een aziaat die met z'n gameboy vage geluiden maakt en een ei bakt in een roze keukenschort, terwijl hij omringt is door 's werelds grootste hipsterbende. _O- Om over de muziek maar niet te spreken :').
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:09:22 #257
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_145626356
quote:
10s.gif
Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

OK. Dit stuurde een maat van mij gister door. Compleet wtf, compleet onzin. Een aziaat die met z'n gameboy vage geluiden maakt en een ei bakt in een roze keukenschort, terwijl hij omringt is door 's werelds grootste hipsterbende. _O- Om over de muziek maar niet te spreken :').
In ieder geval fijn om te zien dat er voor de afwisseling eens reactie is vanuit het publiek.
pi_145627241
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wu-Tang Clan - Gravel Pit
pi_145627260
WTF:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wu-Tang-Affiliated Rapper Cuts Off His Own Penis, Jumps Off Balcony in Suicide Attempt
pi_145627316
:7

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Christ Bearer & Rugged Monk "OOOH!" (Official Music Video)
pi_145627331
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Christ Bearer, Holocaust, Red Koolaid feat. Jocelyn :The Sting (Official Music Video)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:24:05 #262
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_145627905
quote:
10s.gif
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tof! Ooit nog eens live gezien op Lowlands. Feestje :D
pi_145967512
quote:
10s.gif
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hopelijk deze man vrijdag aanschouwen in Rotterdam.

Tevens een leuk liedje voor het topic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vangelis Chariots of Fire DJ DETWEILER FLUTE EMOTIONAL Remix
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:56:21 #264
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_146041730
quote:
14s.gif
Op vrijdag 17 oktober 2014 03:21 schreef glasshole het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Christ Bearer, Holocaust, Red Koolaid feat. Jocelyn :The Sting (Official Music Video)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tyler the Creator - "Yonkers" (Full Unreleased Version) official video

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hodgy, Domo Genesis And Tyler, The Creator- Rella

Shock/WTF videoclips zijn makkelijk te maken, shock/WTF muziek niet of zoiets als Hopsin in een van zn nummers aangeeft over het eerst geposte nummer.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hopsin - Ill Mind Of Hopsin 4

[ Bericht 9% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-10-2014 18:07:28 ]
pi_146041763
quote:
1s.gif
Op vrijdag 17 oktober 2014 07:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Tof! Ooit nog eens live gezien op Lowlands. Feestje :D
Beetje wat Monodeer doet dus?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Monodeer - Blip Tokyo pre-party @ Sabako (21.10.2011) [Full set]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146042060
quote:
10s.gif
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Scotch egg is dope. Kan wtf zijn als je nog nooit micromusic of iets als breakcore gehoord hebt maar deze kerel valt reuze mee imo. Paar keer live gezien, joint mee gerookt op lowlands, ik ben fan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_146042086
DJ Scotch Egg _O_
Haters :')

Hij speelt ook in de industriele dub-band DEVILMAN. ook behoorlijk cool
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

DEVILMAN - Bakan Q - Small But Hard Records 2012
pi_146042596
quote:
0s.gif
Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Hopelijk deze man vrijdag aanschouwen in Rotterdam.

Hoe wat waar?

Edit hiero: http://partyflock.nl/party/274915:BangFace-Holland
Niet slecht. Kan er niet heen. Ietwat vervelend.

[ Bericht 9% gewijzigd door LostFormat op 28-10-2014 18:39:30 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_146042775
quote:
0s.gif
Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef Casiotone het volgende:
DJ Scotch Egg _O_
Haters :')

Hij speelt ook in de industriele dub-band DEVILMAN. ook behoorlijk cool
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

DEVILMAN - Bakan Q - Small But Hard Records 2012
Dank!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:33:53 #270
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_146042966
en na mn uitleg van net wil ik het eilk niet posten maar damn

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Run The Jewels - Love Again Akinyele Back

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Run The Jewels - Lie Cheat Steal (Audio)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Run The Jewels - Close Your Eyes And Count to Fuck ft. Zack de la Rocha

hele album is trouwens gratis te downloaden

http://www.runthejewels.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop