dat is haar bas variatie naast de sopraan (door het lipje laten fluiten) en barriton (met natte vingers wrijven).quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom net weer een nieuw stuk tegen van Judy Dunaway, voor ballon en 2 vibrators:
POP! muziekquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is haar bas variatie naast de sopraan (door het lipje laten fluiten) en barriton (met natte vingers wrijven).
quote:
In ieder geval fijn om te zien dat er voor de afwisseling eens reactie is vanuit het publiek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
OK. Dit stuurde een maat van mij gister door. Compleet wtf, compleet onzin. Een aziaat die met z'n gameboy vage geluiden maakt en een ei bakt in een roze keukenschort, terwijl hij omringt is door 's werelds grootste hipsterbende.Om over de muziek maar niet te spreken
.
Tof! Ooit nog eens live gezien op Lowlands. Feestjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
OK. Dit stuurde een maat van mij gister door. Compleet wtf, compleet onzin. Een aziaat die met z'n gameboy vage geluiden maakt en een ei bakt in een roze keukenschort, terwijl hij omringt is door 's werelds grootste hipsterbende.Om over de muziek maar niet te spreken
.
Hopelijk deze man vrijdag aanschouwen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
.
quote:
Beetje wat Monodeer doet dus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof! Ooit nog eens live gezien op Lowlands. Feestje
Scotch egg is dope. Kan wtf zijn als je nog nooit micromusic of iets als breakcore gehoord hebt maar deze kerel valt reuze mee imo. Paar keer live gezien, joint mee gerookt op lowlands, ik ben fan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:11 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
.
Hoe wat waar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hopelijk deze man vrijdag aanschouwen in Rotterdam.
Dank!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef Casiotone het volgende:
DJ Scotch Egg
Haters
Hij speelt ook in de industriele dub-band DEVILMAN. ook behoorlijk cool
Vette shit maar niet echt wtf imoooquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en na mn uitleg van net wil ik het eilk niet posten maar damn
hele album is trouwens gratis te downloaden
http://www.runthejewels.net/
Als ze er een clipje onder zouden zetten wel, dat vat ik op uit een aantal van de reacties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Vette shit maar niet echt wtf imooo
Ik volg je hier even niet. Reacties op de video?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze er een clipje onder zouden zetten wel, dat vat ik op uit een aantal van de reacties.
Toen ik het volgende nummer in deel 1 of 2 postte vond men het ook goed, maar was het geen WTF muziek, als je DEVILMAN zonder dat clipje luistert is het echt zo WTF?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik volg je hier even niet. Reacties op de video?
Nee mn post was strikt genomen off-topic, wilde slechts wat meer info over de artiest gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik het volgende nummer in deel 1 of 2 postte vond men het ook goed, maar was het geen WTF muziek, als je DEVILMAN zonder dat clipje luistert is het echt zo WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |