abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131494637
Wij hebben ook een 1,60 bed :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_131494699
Kz
Bij ons gaat het afwisselen van ons bed/haar bed prima.
pi_131494749
Wij hadden tot Juli ook een 1.60 bed en nu een 1.80 *O*
Maar als ze bij ons slaapt lig ik nog steeds op het randje van ons bed :D
  maandag 23 september 2013 @ 21:42:48 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131494770
Oliver slaapt bij mij, de lange rukken nu wel sindskort in co-sleeper.

Waarom omdat het natuurlijk is , goed voor de Borstvoeding en hij die behoefte heeft. Zijn rustpunt , zijn veiligheid.
Daarbij ten tijde van zijn kinkhoest mocht hij niet alleen slapen.
Makkelijker is het niet, maar wellicht omdat Oliver ook een heel prikkelgevoelig manneke is?
Dit werkt voor ons het beste :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131494904
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
Vanuit welk uitgangspunt clauwheee ?
Ik ben erg benieuwd omdat ik niet wil dat ze met 16 jaar nog bij ons in bed ligt. Daar ben ik dan soms bang voor.
Rust en duidelijkheid voor iedereen. We hebben het voor ze kwam eigenlijk al afgesproken samen en ons eraan gehouden. Wij vinden het belangrijk dat ze haar eigen kamer en bed als veilige plek ziet en hebben in de periode dat ze lastig sliep daar ook aan vastgehouden. Altijd getroost in haar bed of als ze bij een van ons in slaap was gevallen altijd terug naar eigen bed gebracht. Dat heeft ons trouwens heel wat nachten gekost t/m december, maar plukken we nu (denken we) de vruchten van.
Zo'n situatie als gisteren ook, ze is 2,5 uur verschrikkelijk verdrietig geweest maar uiteindelijk zelf in haar eigen bed in slaap gevallen, nadat wij haar telkens hebben laten weten dat we vlakbij d'r waren.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_131495044
Daarbij denk ik wel dat het afhankelijk van het kind is hoor, en waar je je samen met je kind(eren) het beste bij voelt.
pi_131495109
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
Vanuit welk uitgangspunt clauwheee ?
Ik ben erg benieuwd omdat ik niet wil dat ze met 16 jaar nog bij ons in bed ligt. Daar ben ik dan soms bang voor.
Mijn buurjongetje, sliep altijd bij zijn ouders, was dus toen hij dat niet meer mocht bangop zijn eigen kamer, kind is nun11 en slaapt nog bij papa en mama, met zijn bed tegen dat van zijn ouders...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131495198
Faye slaapt overdag en het eerste deel van de nacht prima in haar eigen bed, op haar eigen kamer. Ik maak me daar echt niet druk over. Ook bij oma en op het KDV slaapt ze prima in haar eigen bedje op de slaapkamer :)
pi_131495489
Dank ! leuk al die meningen !
Truste ;) :W
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131495627
Hier ook een 1,80 bed en ik lig ook aan de rand als hij bij ons ligt. Sluit me bij Zoë aan: ik werk 32 uur en heb 2 kids waarvan de kleine vaak meermaals s'nachts wakker wordt en de grote ook nog weleens s'nachts of anders s'ochtends vroeg tussen 5.30 uur en 6 uur vaak al wakker is. Dan mag ik van mezelf ook de luiheid hebben dat ik de kleine dan bij ons laat slapen vind ik. En hij slaapt prima bij ons tenzij hij heel erg onrustig is. Ik sluit ook beide traphekjes s'avonds (trap naar boven en naar beneden) en zoek verder ook de veiligste oplossing, zodat hij niet uit bed kan vallen. Als hij over ons heen probeert te klimmen, worden we er echt ook wakker van en voorkomen, dat hij het bed uit klautert.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131495629
Als is M nog zo over de zeik, hij gaat echt niet bij ons in bed slapen ;(
Net geprobeerd. Gelukkig slaapt hij nu eindelijk wel in zijn eigen bed.
  maandag 23 september 2013 @ 22:01:25 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131495732
Sam dat jij het niet normaal vind wil niet zeggen dat het niet normaal is :)

Vroeger was dat heel normaal dat meerderen bij elkaar lagen en ook bij de ouders. Het is echt een hedendaagse tendens dat een ieder maar een eigen kamer moet hebben.
pi_131495763
Arme M :* hopelijk gaat de rest van de nacht wel goed!

Denk dat het hier scheelt dat Faye zichzelf in slaap drinkt. Wakker met zn allen op bed is ook feest :)
pi_131495844
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye slaapt overdag en het eerste deel van de nacht prima in haar eigen bed, op haar eigen kamer. Ik maak me daar echt niet druk over. Ook op het KDV slaapt ze prima in haar eigen bedje op de slaapkamer :)
+1

Onze grote heeft niet in een co- sleeper of bij ons in bed meer geslapen toen hij zo oud was als zijn kleine broer nu. En die komt ook nog weleens naar beneden en zegt dat hij bang is of niet op zijn eigen kamer wil slapen. We willen ook de jongens straks samen op een kamer laten slapen. Alleen vanwege de nachtvoedingen lijkt het me nu nog niet zo handig, maar vind het prima om eens te proberen. Vanaf welke leeftijd sliepen jullie kinderen samen op een kamer als ze dat doen.

Ik bedoel niet jouw meisjes Kyara, die slapen natuurlijk samen op een kamer. Worden ze trouwens niet wakker van elkaar?
Hopelijk slaapt M de rest van de nacht lekker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131495900
Och lieve M! Hopelijk slaapt ie nu lekker Kyara.
pi_131496012
Ik ben zelf een tweeling en ik weet nog dat ik altijd wakker werd van mijn ondeugende trippeltrappeltrippeltrapzus toen we op 1 kamer lagen :D O+
pi_131496168
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Sam dat jij het niet normaal vind wil niet zeggen dat het niet normaal is :)

Vroeger was dat heel normaal dat meerderen bij elkaar lagen en ook bij de ouders. Het is echt een hedendaagse tendens dat een ieder maar een eigen kamer moet hebben.
Waar zeg ik dat dan? Ik geef antwoord op kz fat het risico er dus is. Daarbij vinden mam en pap het ook niks maar hebben geen zin in ruzie met zoon
pi_131496319
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zelf een tweeling en ik weet nog dat ik altijd wakker werd van mijn ondeugende trippeltrappeltrippeltrapzus toen we op 1 kamer lagen :D O+
Ik werd wakker gehouden door mijn zus toen we samen op een kamer sliepen omdat ze in zichzelf praatte voor het in slaap vallen. Toen verhuisden we naar een groter huis en kregen elk een eigen kamer, dat vonden we maar eng en gingen weer vaker bij elkaar op de kamer slapen ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131496420
Wij later ook, precies hetzelfde :D
  maandag 23 september 2013 @ 22:15:45 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131496534
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik geef antwoord op kz fat het risico er dus is. Daarbij vinden mam en pap het ook niks maar hebben geen zin in ruzie met zoon
Sorry Ik dacht gezien de ... Je het maar raar vond. :)
pi_131497123
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Sorry Ik dacht gezien de ... Je het maar raar vond. :)
Iedereen moet dat zelf weten ik heb er helemaal niks mee en me vriend gelukkig ook niet maar als kind en ouder het willen vind ik het niet raar. Maar ik zou er nooit voor kiezen zeker niet met de gedachte dat het overv10 jaar het zelfde kan zijn :-)
pi_131502929
Ik sliep met mijn tweelingbroertje in 1 bedje en wij sliepen goed. Later in 2 ledikantjes op 1 kamer etc.

Tinu
Hoe ging de nacht?

En bij jullie Kyara?

S werd half6 wakker. Handje bij de luier.. S wil je op het potje? "ja!"
Mijn moeder vertelde me al dat ze vast snachts enz nu ook wel op het potje zou willen plassen. Heb onderbroekjes en hemdjes voor S gekocht, is makkelijker dan rompers.
Verder praat ze echt veel meer! (8> vind het leuk om kleuren te benoemen en ze zegt het nog redelijk na ook :D
pi_131502958
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef Tinuviel het volgende:
Hier ook een 1,80 bed en ik lig ook aan de rand als hij bij ons ligt...
Correctie, ons bed is ook 1,60.

Zoë dat meer praten hebben we hier ook. Ik zong vanochtend: klaar, klaar, klaar toen hij aangekleed was. Hoor ik: kla, kla.

Toen onze kleuter zindelijk werd, gingen we aan het begin samen met hem s'nachts naar de wc. Maar om ongelukjes te voorkomen zetten we hem even op de wc als wij gingen slapen. Dat werkte heel goed.

Nacht was onrustig. Gisteravond was hij rond 22 uur wakker, heb hem gevoed en in zijn bed gelegd en s'nachts na 1 voeding ook in zijn eigen bed gelegd. Maar toch werd hij nog vaker wakker en hij heeft een deel van de nacht tussen ons in geslapen. Al bevalt in ons midden slapen toch wat minder dan wisselen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131508746
Meh... Eindelijk weer een dagje rustig thuis met de mini en de hele dag is hij al niet te genieten -O-. En na 20 min ook alweer wakker geworden van zijn middagslaapje. Ik had me er zo op verheugd...

/egopost, heb even geen energie om op iedereen te reageren. Ik hoop toch snel weer wat gezelliger te zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131508929
Zoe: wat gaat ze hard O+
Tinu: voor de rommelige nacht :* Man kan aan de slag voor de cosleeper zo te horen :D
Phaidra: :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')