Dan blijf je wel wakker tijdens het voeden toch? Ja dat doe ik ook weleens, dat is ook een idee.quote:Op maandag 23 september 2013 21:04 schreef Marjolijntje het volgende:
Tinu, Faye ligt bij ons tussenin, ik draai haar ook niet met de andere kant met voeden, ik rol wat verder over mijn heup heen om met de bovenste borst te voeden, is even wennen maar gaat prima!
Een groot plus samen met bv vond ik altijd kunnen blijven slapen terwijl hij drinkt en dan ook niet het bed uit moeten om hem terug te brengen naar zijn eigen bed. Daarnaast merk ik, dat de geur en nabijheid van ons hem ook tot rust laat komen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
Wat vinden jullie de voors en tegens bij het "samen in bed slapen" ? Ben wel erg benieuwd ! En ook blij te lezen dat we hier niet de enige zijn
Ik slaap sowieso slecht als ze drinkt, maar ik kan wel in slaap vallen als ik heel moe benquote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dan blijf je wel wakker tijdens het voeden toch? Ja dat doe ik ook weleens, dat is ook een idee.
E heeft best een aantal keer bij ons in bed geslapen, toen ze heel klein was en rond de 7 maanden ofzo, toen had ze last van verlatingsangst en was ze ook een paar keer achter elkaar ziek.quote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
Wat vinden jullie de voors en tegens bij het "samen in bed slapen" ? Ben wel erg benieuwd ! En ook blij te lezen dat we hier niet de enige zijn
Ik heb geen tegens bij het samen in bed slapen, maar ben toch stiekum wel blij dat ons bed daarvoor gewoon te klein is (1.60 breed). Als het bed breder was geweest, dan had ik het nog niet fijn gevonden denk ik. Na 10 weken naast ons in de wieg is ze naar haar eigen kamer gegaan en daarna sliep ik ook beter, ik werd echt van ieder zuchtje wakker, en aangezien mevrouw nogal een draaikont is in bed, geloof ik niet dat ik dan überhaupt nog zou slapen....hoe groot het bed ook zou zijnquote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
+1 Voor het slapen gaan we wel eerst op ons bed boekje lezen en slaapzak aan doen, als papa er ook nog bij is, dan is het dolle pretquote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef clauwheee het volgende:
N heeft nog nooit bij ons geslapen. Bewust vanuit onze kant maar ook N heeft er nog nooit behoefte aan gehad. Ze ziet ons bed als speelplek, niet als slaapplek. Dat houden we ook zo, ieder z'n eigen bed, werkt voor ons allemaal het beste.
Hier ook, slaapzak aan op ons bed, dan nog even knuffelen/stoeien, daarna gaat de clown die papa heet naar beneden. Afhankelijk van hoeveel ze gegeten heeft nog wat melk, ik ga met d'r tandenpoetsen en dan naar bed.quote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef Susie het volgende:
[..]
+1 Voor het slapen gaan we wel eerst op ons bed boekje lezen en slaapzak aan doen, als papa er ook nog bij is, dan is het dolle pret
Nou moet ik zeggen dat mijn collega een zoon van 4 heeft die nog zeeeeer regelmatig het bed van zijn ouders claimt door dus ook echt over dwars te gaan liggen, met zijn hoofd op papa en benen bij mama.... daar zou ik dus echt niet aan moeten denken, ik zou echt niet kunnen slapen (mijn collega overigens ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
Vanuit welk uitgangspunt clauwheee ?
Ik ben erg benieuwd omdat ik niet wil dat ze met 16 jaar nog bij ons in bed ligt. Daar ben ik dan soms bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |