Om plaatjes in te lijsten ?quote:Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef Kyara het volgende:
Ik wil heel graag bij de kringloop kijken maar er is hier niet echt iets in de buurt. Wil ook zo graag van die oude prentenboeken.
Leuk !quote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Kyara het volgende:
Om neer te zetten. M heeft zo'n boekenschap op zijn kamer, daar staan de mooie boeken. De rest van zijn boeken staat in zijn boekenkastje en die plundert hij regelmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Hoe bedoel je in een ledikantje voeden en terugleggen? Ik voedde hem bij ons in bed en sliep dan weer, ik hoefde hem niet terug te leggen, maar dat durf ik nu niet, tenminste niet als ik hem aan de buitenkant leg. En de afgelopen nachten kwam hij een aantal keer drinken en spuugde gisteren ook nog. Zie het niet echt zitten om steeds op te staan en hem terug te leggen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef Sam1993 het volgende:
In een ledikantje op je kamer voeden en terug leggen geen optie?
Daarvoor is de kamer niet breed genoeg helaas en ik heb nu 2 slapende kids naast onze slaapkamer liggen, dus wil ook niet de slaapkamer verbouwen. Zou het reisbed een beetje een uitvalbeveiliging zijn? Straks even kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
Bed met de lange kant tegen de muur en dreumes aan die kant leggen ?
Of dan gewoon 1 nachtje tussen jullie inquote:Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Tinuviel het volgende:
In eerste instantie voor 1 nacht. En dan manlief vriendelijk verzoeken het morgen weer terug te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |