quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Handdoek Spandoek voor morgen mét poes die er niet vanaf kan blijven
(1515 is zijn startnr)En dan als je je ermee afdroogt, dat blauwe verf afgeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je er zo uit als mijn plaatje.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
binnenkort een kacheltje in je hokkie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:11 schreef golfer het volgende:
10 kilometer hardlopen gaat F.
/post vanaf een zeer rustige werkplek bij het OLT Bloemendaal.
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
binnenkort een kacheltje in je hokkie?
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.
Dus eigenlijk ben jij een loverbluezzquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zijn leeftijd en als man achter het raam zitten....
![]()
![]()
En als je niet kijkt en aan hem voorbij loopt klopt hij op het glas
Aardappelpuree, (blader)deegdakje, aardappelschijfjes.. kan allemaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Of opdienen in van die kleine stoofpotpannetjes, zoals deze.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
de verwarming staat hier ook nog niet aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houden
Maar wel lekker dat het meer is, had de indruk dat het zo'n glazen hokje met een loketje was
Zo eentje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Wij hebben hem een paar dagen ff savonds aan, wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef z80 het volgende:
de verwarming staat hier ook nog niet aan.
wel even de installatie gecontroleerd zodat ik niet voor verrassingen kom te staan als deze wel aan moet.
ik heb de tf300 via ibood. Ben er nu al erg blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij mee
Zou fijn zijn als Ross ook ging, maar die is nog niet zo ver dat hij durftquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef AnneX het volgende:
Ja, de c.v. heb ik vanmiddag aangedaan.
Bij 18 graad in de kamer begon de kou op te kruipen.
Grappig dat 19 graads zo comfortabel aanvoelt.![]()
Mooi Isa dat je vader weer meegaat / kan naar de sportschool ! of is het andersom...
En dat je het kan combineren met de nieuwe job.
Sleep je Ross ook mee? hij speelt toch geen wow meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |