quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Handdoek Spandoek voor morgen mét poes die er niet vanaf kan blijven
(1515 is zijn startnr)En dan als je je ermee afdroogt, dat blauwe verf afgeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je er zo uit als mijn plaatje.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
binnenkort een kacheltje in je hokkie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:11 schreef golfer het volgende:
10 kilometer hardlopen gaat F.
/post vanaf een zeer rustige werkplek bij het OLT Bloemendaal.
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
binnenkort een kacheltje in je hokkie?
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.
Dus eigenlijk ben jij een loverbluezzquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zijn leeftijd en als man achter het raam zitten....
![]()
![]()
En als je niet kijkt en aan hem voorbij loopt klopt hij op het glas
Aardappelpuree, (blader)deegdakje, aardappelschijfjes.. kan allemaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Of opdienen in van die kleine stoofpotpannetjes, zoals deze.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
de verwarming staat hier ook nog niet aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houden
Maar wel lekker dat het meer is, had de indruk dat het zo'n glazen hokje met een loketje was
Zo eentje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Wij hebben hem een paar dagen ff savonds aan, wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef z80 het volgende:
de verwarming staat hier ook nog niet aan.
wel even de installatie gecontroleerd zodat ik niet voor verrassingen kom te staan als deze wel aan moet.
ik heb de tf300 via ibood. Ben er nu al erg blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij mee
Zou fijn zijn als Ross ook ging, maar die is nog niet zo ver dat hij durftquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef AnneX het volgende:
Ja, de c.v. heb ik vanmiddag aangedaan.
Bij 18 graad in de kamer begon de kou op te kruipen.
Grappig dat 19 graads zo comfortabel aanvoelt.![]()
Mooi Isa dat je vader weer meegaat / kan naar de sportschool ! of is het andersom...
En dat je het kan combineren met de nieuwe job.
Sleep je Ross ook mee? hij speelt toch geen wow meer?
Ik maak ook nog regelmatig gebruik van Groupon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:49 schreef borisz het volgende:
Ik heb trouwens weer eens gebruik gemaakt van Groupon
doe ik, naar dan een iets grotere variant. Ik wil daar dus een dekseltje van puree od. op maken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Of opdienen in van die kleine stoofpotpannetjes, zoals deze.
ga je van enkel glas naar drievoudig of heb je reeds dubbel glas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag de door energieadviseur goedgekeurde aanvraag voor driedubbel glas naar de bank gebracht, als het goed is krijgen we een lening tegen 1% voor energie besparende maatregelen.
Hebben we straks drievoudig thermopeen en nieuwe deuren. Dat gaat de stookkosten zwaar drukken
Het is al weer mijn 5de pakket bij Groupon zie ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak ook nog regelmatig gebruik van Groupon.
Onze valetparking op Schiphol is via zo'n deal van hun aanmerkelijk goedkoper dan normaal.
Beide, hal heeft ongeveer 12 vierkante meter enkel glas in jaren zeventig stijl, rookglas, geel koperen kozijntjes, vormen, het ziet er uit als komt het uit een aflevering van Derek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
ga je van enkel glas naar drievoudig of heb je reeds dubbel glas.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
doe ik, naar dan een iets grotere variant. Ik wil daar dus een dekseltje van puree od. op maken.
Indien aardappelpuree: gratineren zonder kaas?
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had jij me niet gewezen op expat shield? Zo handig
expat shield is enkel voor de UK. met SafeIP kun je kiezen uit verschillende landen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had jij me niet gewezen op expat shield? Zo handig
nope, ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vind zelf kaas niet zo bij bierstoven passen.
Kleine klontjes boter over verdelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nope, ik ook niet.
Vroeg me alleen af of zo'n laagje dan wel mooi wordt, zonder iets als kaas. Mooi goudgeel, zeg maar.
ok, dank!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kleine klontjes boter over verdelenSommige recepten zeggen de puree bestrooien met paneermeel en boter. Kan ook
Criminele buurt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Spanning ende sensatie in de flatDe politie heeft bij toeval een garage aangetroffen met een aantal gestolen motoren. Er staat nu technische recherche beneden en een grote vrachtwagen om alles op te laden
Nog nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Criminele buurt.
Hebben ze die hennepplantage bij jou in de flat ook al ontdekt?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Criminele buurt.
Hebben ze die hennepplantage bij jou in de flat ook al ontdekt?
Zo oud??quote:
Nou, morgen besteden we hem uit aangezien mijn zusje ook haar verjaardag viert, maar zondag krijgt hij een taartje denk ik jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Krijgt hij weer een taartje?
Hij heeft geen facebookquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik kreeg heul geen fb reminder![]()
Gefeliciteerd mooie Sammy
Foto maken hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, morgen besteden we hem uit aangezien mijn zusje ook haar verjaardag viert, maar zondag krijgt hij een taartje denk ik ja![]()
Uiteraard.. ;-)quote:
Feliquote:
Is toch leuk joh, dat soort dingen. Ik vind het niet gek hoor. Als je ziet hoe ik met mijn katten omga, dan ben ik volgens de goegemeente niet ver van opname in een gesticht. Dus een taartje valt nog alles mee!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.. ;-)
(Nee we sporen niet, maar ach wat geeft het. Dit jaar geen cadeautje gekocht dus we gaan al vooruit)
Ach, mensen vieren ook Dierendag dus waarom de verjaardag van je beest niet? Van harte met elkaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard.. ;-)
(Nee we sporen niet, maar ach wat geeft het. Dit jaar geen cadeautje gekocht dus we gaan al vooruit)
Ik denk dat zakelijk snel volgt eigenlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:20 schreef borisz het volgende:
Die advertentie had ik ook gezien idd.
Blackberry RIP. Nou ja voor de consumentenmarkt dan.
Ach! Sterkte!quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een huisdier voelt toch als onderdeel van het gezin, dus gefeliciteerd met Sam..
Onze poes is ziek en ik ben compleet van slag.. Stond van de week al te huilen bij de dierenarts.
.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een huisdier voelt toch als onderdeel van het gezin, dus gefeliciteerd met Sam..
Onze poes is ziek en ik ben compleet van slag.. Stond van de week al te huilen bij de dierenarts.
.
Haha heerlijk bijdehandquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Onze babi J kletst inmiddels in goed verstaanbare lange ingewikkelde zinnen met moeilijke woorden door de telefoon en vuurt hele theorieën op je af. Als je er wat over te vragen hebt of inbreekt in zijn betoog vind ie dat niet leuk en begint van voren af aan.![]()
och jee!quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
We begonnen met een mutatie van een virusinfectie, maar gisteren was het al een vermoeden van difterie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
och jee!
Die leuke verlegen mooierd!!
Wat heeft hij?
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet verder met het computerhok uitruimen en verven en zo van mezelf. Ik weet alleen niet meer waar ik alle zooi moet laten
Die staat al volquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigdquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Alvast "hup Bluezzzoon hup!" voor vanmiddagHoop dat het zonnetje nog een beetje doorbreekt voor hem. En de anderen natuurlijk, las al van 2 andere Fokkers dat ze ook meededen met de Vredesloop.
Waar is het? Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigd
Ik vind aanmoedigen ook altijd best gezelligquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigd
Dat moet je schreeuwen, niet zachtjes fluisteren!!quote:
Komt er niet. Het piepjonge en inmiddels alweer gescheiden echtpaartje waar we het van kopen heeft in het driekwartjaar dat ze er woonden alles al helemaal opgeknapt. Houten vloeren opgeschuurd en afgewerkt, muren gestuct en wit/neutraal geschilderd, wc'tje op de bovenverdieping geplaatst en nieuwe apparatuur in de keuken.quote:
Het is geen zooi meer voor dozen. Mijn slaapkamer staat al vol met dozenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:40 schreef AnneX het volgende:
@P. Wil je de dozen lenen, die klaarstaan om te ruimen hier?
En dan stapelen in de hoek in de hoek van de kamer.
Feliquote:
Och jeetje, wat sneu, die zweren in heur bekkie! Maar hopelijk gaat het vanaf nu beter. Wassen is een goed teken! En eten doet ook wonderen. Al is het maar een klein beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We begonnen met een mutatie van een virusinfectie, maar gisteren was het al een vermoeden van difterie.
Op zich is ze niet heel ziek en ze zou het gewoon met een paar dagen moeten kunnen uitzieken, maar het probleem is dat ze er zweren van op haar tong en in haar bekje heeft, waardoor ze niet eet (al een week niet).
Gisteravond hebben we haar de eerste spuit antibiotica gegeven en toen ik vanochtend beneden kwam was ze zich aan het wassen. Super goed teken.. Sindsdien heeft ze ook al wat gegeten, dus hopelijk gaat het vanaf nu beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |