Nietquote:
Ik probeer mijn werktijden te beperken tot 17:00-17:30. Half uur later ben ik thuis. En afhankelijk van mijn energiepeil haal ik (te vaakquote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?
Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.
Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
Ik probeer nu wat vaker te eten. Hopelijk werkt dat ook voor mijquote:Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
Dat hangt ervan af. Die waterdichte zou ik je niet aanraden, die is voor ouderen en jonge kinderen (niet zindelijke mensen), is vrij ruw en dat voel je. Die eruit ziet als een hoeslaken gaat volgens mij sneller kreukelen en plooien. Ik zou er een met 4 elastieken in de hoeken nemen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,
Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.
Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:
- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft
- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken
- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.
Welke te nemen, als je er een wil nemen
Thanks Lein!quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heettenquote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
Er zijn andere winkels dan de IKEAquote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/
Ik heb een soort sloop om het matras, die met een rits dichtzit, een molton hoeslaken zonder rubber en een hoeslaken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,
Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.
Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:
- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft
- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken
- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.
Welke te nemen, als je er een wil nemen
Die had je vroeger nog niet. Hoesmoltons en hoesonderlakens en die molton van ons dateert nog uit de jaren 60.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heettenIk dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
Niks mis meequote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunchZomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
Klinkt idd als een vage combiquote:Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt
Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen
Dat is helemaal niet saai!quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt idd als een vage combiIk had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek
Wel. Ik eet dat nl. de rest van de week ookquote:
Dat heb ik met 50% van de meuk op NU.nl.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Waarom is dit non-nieuws elk jaar weer 'nieuws'![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rookbommentest.html
Zo stupide.
Jep, ieder jaar weer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Waarom is dit non-nieuws elk jaar weer 'nieuws'![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rookbommentest.html
Zo stupide.
Nog 9 nachtjes slapen en nee, we weten alleen de plaatsnamen van de overnachtingen, maar ontvangen volgende week woensdag op het vliegveld ter plekke pas de vouchers voor de diverse hotels.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
Hoe veel nachtjes slapen nog, golfer?
En weten jullie de plaats van overnachting nu al?
Hoop dat jullie wat betere vluchttijden hebben dan wij.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja,,,ook even kijken naar de vlucht. Thx .
Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genietenquote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoop dat jullie wat betere vluchttijden hebben dan wij.
We moeten volgende week om 3:45 al op Schiphol zijn.
Dat wel. Alleen jammer dat we op de heenreis ook nog een tussenlanding maken en dus i.p.v. er 3 uur over doen er nu 4 uur en 10 minuten over doen voordat we er zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genieten
Oei.quote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoop dat jullie wat betere vluchttijden hebben dan wij.
We moeten volgende week om 3:45 al op Schiphol zijn.
Wij vliegen ook met Transavia.quote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef AnneX het volgende:
Overigens vliegen wij met Transavia en kan pas 24 - 3 uur van tevoren inchecken !?
Dat zijn we zeker van plan om te doen. Nog wel 9 nachten aftellen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
Ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt
Tnx zooo'n zin in en ja van de wegen af is altijd leuker!!!quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
*geeft ook een schouderklopje*quote:Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken
En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren![]()
Goed zo!quote:Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken
En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren![]()
Ook goed zo!quote:Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*geeft ook een schouderklopje*
Hejje mooij doan![]()
![]()
Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteelen ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
Late lunch: simpel en smakelijk: dubbele volk. boterham met snee roggebrood, dun besmeerd met
roomboter en belegd met 1 plak gerookte Serranoham.
Het tweede denk ik. Net zoals een houtsnip.quote:Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?
Of je dubbele boterham 'belegd' met roggebrood met daarop 1 plakje ham
Ik eet liever helemaal geen brood, soms bolletjes als ik honger heb. Anders crackers. Brood word ik niet heel blij van.
Tnxquote:Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
*geeft ook een schouderklopje*
Hejje mooij doan![]()
![]()
Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteelen ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
Omdat ze na het weekend totaal de structuur weer kwijt zijn.. kost allemaal veel meer moeite merk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx
Waarom juist de maandagen?
Lekker haken, of lezen, of vegen, of naar buiten staren, das goed als je stress e.d. uit de systeem moet krijgen.
Lekker!quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een lekkere bonen-tonijn-salade gemaakt. Morgen op kantoor de andere helft
Cool dat je mag meejureren! Hopelijk vind je een paar goede meiden.quote:Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar een model- en dansinformatieavond in Rijswijk (Sir Winston Churchill). Er worden audities gehouden en mij werd gevraagd de dansauditie te geven.
Leuk want mag meejureren en sowieso hebben we goede choreodanseressen nodig. Alleen één ander meisje en ik kunnen choreo dansen van onze hele groep
quote:Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest het ijzerdraadje wat mijn bril bijeenhoudt, aandraaien.
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Kan ik kip 2 dagen na datum nog gebruiken? Ruikt wel een klein beetje
Je kan er niet veel dommer en debieler door worden dan degene die je in je user-icon hebt staan, dus gewoon doen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Kan ik kip 2 dagen na datum nog gebruiken? Ruikt wel een klein beetje
"Ons" Cul.talenwonder.quote:
HBOquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:12 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen P., veel plezier vandaag !
P.S. op welke zender zitten de Newsroom- kijkers? uit het topic daaro.
Ik alleen op België op vrijd.avond.
Je hebt een kussen te weinig!quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Crosspost uit het IKEA topic
[ link | afbeelding ]
'Af'
PAX AULI, 200x60x236 met zachtsluitend beslag
NORDLI bed
SULTAN Laxeby 2x lattenbodem
SULTAN Halberg 2x pocketveringsmatras met latex laag
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek
GOSA PINJE zijslaper met KUNGSMYNTA ondersloop
Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS) en een LACK plankje
Dekbed is een Australisch Wollen dekbed niet van de IKEA![]()
Vanavond voor het eerst slapen in mijn 'nieuwe' slaapkamer.
quote:
de rest had ik nog niet bijgelezen. Wij hebben dit weekend ook een nieuw bed gekocht, steer! Ook ikea.quote:
Hij zorgt erg slecht voor zijn one night standsquote:
Het is ook niet de bedoeling dat ze blijven slapen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:27 schreef TAV74 het volgende:
Hij zorgt erg slecht voor zijn one night stands
vind ik wel fijn juist, een kale slaapkamer. wij hebben ook niets aan de muur in de slaapkamer. Er staat een bed, twee nachtkastjes en een stoel voor kleding, meer niet!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze blijven slapen!
En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze blijven slapen!
Goedemorgen en checkquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik heb er zin in vandaag. En jullie?
Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij kan alleen een man alléén kiezen voor een kledingkast met spiegeldeuren. Arty had dat ook!![]()
Maar hij had wél twee kussens.![]()
Goedemorgen allemaal! Ik heb er zin in vandaag. En jullie?
Sjips. Dat doet me eraan denken... Ik en lief hebben zeven jaar geleden in een dwaze bui ons slaapkamerplafond helder turquoise-blauw geschilderd, en wanneer we ons huurflatje straks (hopelijk!) kunnen opzeggen vrees ik dat dat plafond nog minstens vijf lagen witte verf nodig heeft om weer terug te keren in originele staat. Aiaiai.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:29 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.
Als onze hypotheekverstrekker nu potverdorie ook nog eens over de brug komt met die bloody goedkeuring dan is het helemaal feest, want ik wil onderhand wel eens weten of ik in oktober kan gaan verhuizen of niet.
Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!
Is Wouter Hamel homo? Hij trad hier laatst op op de Grote Markt en toen hield hij hele verhalen over leuke meisjes die hij opmtoernee ontmoette. Ik stond er een beetje van te kijken.
Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging.Wellicht dat -ie recent zijn doelgroep heeft uitgebreid naar de meisjes. Dat zou leuk zijn, al verslond ik 'm veel liever als knul dan als mezelf.
![]()
Wat huis betreft, dit is na 1 huurhuis en 1 huurflat inderdaad onze eerste koop. Als het allemaal lukt. Hypotheekaanvraag loopt.
Rijtjeshuis uit de jaren vijftig, met flinke tuin waar de hele dag zon in schijnt.
Ergo: moestuin!
Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen.![]()
Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet.Ik had de link niet echt gelegd moet ik zeggen en ik krijg er een beetje de kriebels van, want Benny Neyman vind ik tamelijk onaangenaam!
Als jij het zegt zal ik Benny binnenkort eens trachten te herwaarderen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.
In zijn jonge jaren had hij net zo'n koppie als Hamel. En van die golvende lippen.
Zou hem doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:14 schreef minilot het volgende:
Jazzzangertje.
[ afbeelding ]
+ check filmpje op vorige pagina.
Als hij alle kasten heeft geplaatst.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij van zijn spiegels heeft genoten
Zo maar plotsklaps?quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoef trouwens niet meer op te passen.
Ja ik ben steeds meer tevreden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef AnneX het volgende:
@ Bloes ( want Steer kwam ertussen) Eerder las ik dat het je AL goed afgaat achter de balie!![]()
Tenminste....dat jijzelf tevrden bent.
Hoe verliep de meeloopdag van excollegadinnetje eigenlijk?
Heel irritant dit soort situatiesquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige mensen zijn echt heel bot heZit ik even te praten met collega A, komt collega B binnen met haar telefoon om een foto te laten zien aan A en hangt vervolgens echt een heel verhaal op
Ik ben na een paar minuten maar weggegaan
Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn nieuw in te trekken huurhuizen hoor, dat het gewoon mijn eigen huis isquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!
Heb ik best veel op t werk. Roep dan 'hallo!?' Dat helpt meestal al wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige mensen zijn echt heel bot heZit ik even te praten met collega A, komt collega B binnen met haar telefoon om een foto te laten zien aan A en hangt vervolgens echt een heel verhaal op
Ik ben na een paar minuten maar weggegaan
Yup. Ach....shit happens. Maak me liever druk om andere dingen. Ben allang blij dat ik niet zo benquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel irritant dit soort situaties
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef rijsttafel het volgende:
Vanavond het grote naan-avontuur boven de gaspit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn nieuw in te trekken huurhuizen hoor, dat het gewoon mijn eigen huis is
Verzorgingsstaat wordt participatiesamenlevingquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
"De nederlandse economie kampt met structurele problemen" - Willem-Alexander, troonrede 2013
Ja. Mark Rutte en vriendjes
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Verzorgingsstaat wordt participatiesamenleving
Hup, aan de slag in de verpleeghuis! Allemaal wasknijpers maken, dat kan best als je dement bent hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef borisz het volgende:
Verzorgingsstaat wordt participatiesamenleving
OMG.quote:
quote:
Psychose, schifzofreen, dementerend?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Buurvrouw maakt trappenhuis weer schoon, ik hoor haar jammeren en huilen. Kijk door spionnetje.
Ze slaat de veger tegen de trap en roept huilend:
'Zo'n lawaai hier! Ik kriege last van mien oren. Zo'n lawaai. Zo'n lawaaaaaai (jammerend)'
Slaat vegertje weer heel vaak tegen trap. "Zo'n lawaai. Lawaai. Lawaai. Het is niet normaal'
'Komt er nog eens een ende aan die troep hier. Het wil maar niet ophouden'![]()
En het is dus doodstil voor de duidelijkheid hč.
Te jong voor het laatste. Ze heeft ook nog een zoon van ca 10.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Selestha het volgende:
Psychose, schifzofreen, dementerend?
Ja, die JSF moet betaald wordenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Nog eens 2400 man weg bij defensie
2400 banen extra weg bij Defensie
Zoals ergens mooi wordt vermeld in het nieuwsbericht: gewoon doorbetaald door de staat, maar uit een ander potje
Die gouden trekker maakt het afquote:
Ik neig hierin naar AnneX. Eigenlijk zou zich iemand hier mee moeten gaan 'bemoeien'.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ze krimpt helemaal ineen als je op haar afloopt. Ik heb wel eens gevraagd of ik kon helpen en dan zegt ze niets. Ze staat klaar om geslagen te worden - zo'n houding neemt ze dan aan.
Dat is dan wel weer héél veel banen er bij voor de stad waar ik woon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, die JSF moet betaald worden
Schiphol doet het ook met 5 banenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer héél veel banen er bij voor de stad waar ik woon.
Maar goed, daar tegenover staat een gevangenis die volgend jaar sluit = heel veel banen verlies
Goed idee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze is nog bezig overigens, al 2 uur lang. En ze veegt al 2 uur lang exact hetzelfde stukje traptrede.
Misschien mijn huisartsenpraktijk eens bellen; die weten vast wel waar ze hulp kunnen vinden.
Nee, die teksten worden al jaren geschreven door het reclamebureau Etcetera.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Zou Martine zelf de tekst hebben geschreven![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Te jong voor het laatste. Ze heeft ook nog een zoon van ca 10.
Wat een narigheid. Klinkt toch wel als tenminste een soort van waanideeën en daar komt iemand doorgaans niet vanzelf vanaf. Je huisartsenpraktijk kan ongetwijfeld aan je vertellen hoe en door wie er actie ondernomen kan worden. Een belletje kan geen kwaad, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel met haar te doen; vind haar ook een beetje eng, maar als ik hulp ga zoeken dan is dat met haar zoon in gedachten. Want die woont met haar in dat huis. Alhoewel, die heb ik al een paar weken niet gezien, dus misschien is hij wel bij zijn vader.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ross, heel erg behulpzaam: 'Maybe she killed the kid'
Ik moest gelijk aan die peuter en die wilde honden in die dierentuin denkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Zou allebei doen, en de kinderbescherming, wellicht dat je dan een kans hebt dat er iemand van zijn krent af komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef golfer het volgende:
Isa, ik zou als ik jou was, eens contact opnemen met de gemeente (sociale dienst) of de GGZ in jouw woonplaats over die buurvrouw?
Dat zou dan het AMK zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou allebei doen, en de kinderbescherming, wellicht dat je dan een kans hebt dat er iemand van zijn krent af komt
Adviespunt voor kindermishandeling, met leuke tips als de buis van de stofzuiger, of een stuk zeep in een sokquote:
quote:Het AMK is er voor iedereen die met zorgen en vragen over kindermishandeling rondloopt.
Op dat moment waarschijnlijk niet maar later als je het beseft wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef minilot het volgende:
(Als ik ooit angstig voor iets onzichtbaars, luid jammerend voor de twintigste keer hetzelfde stuk trappenhuis schoon sta te maken dan hoop ik echt wel dat er iemand is die ervoor zorgt dat ik onder de aandacht van de juiste hulpverlening kom)
Ik had dat nooit zo sterk, ondanks dat ik daar dan met veel plezier woonde hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn nieuw in te trekken huurhuizen hoor, dat het gewoon mijn eigen huis is
Ziet er sjiek uit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Crosspost uit het IKEA topic
[ link | afbeelding ]
'Af'
PAX AULI, 200x60x236 met zachtsluitend beslag
NORDLI bed
SULTAN Laxeby 2x lattenbodem
SULTAN Halberg 2x pocketveringsmatras met latex laag
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek
GOSA PINJE zijslaper met KUNGSMYNTA ondersloop
Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS) en een LACK plankje
Dekbed is een Australisch Wollen dekbed niet van de IKEA![]()
Vanavond voor het eerst slapen in mijn 'nieuwe' slaapkamer.
Misluktquote:
Was wel aardig maar toch lang niet zo leuk als Buffy.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk dan nog Angel, is een spin-off van Buffy.
Ja maar David Boreanazquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Was wel aardig maar toch lang niet zo leuk als Buffy.
Ik kan niet zo goed tegen Angelquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Kijk dan nog Angel, is een spin-off van Buffy.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen AngelZo... whiney
De VS gaat Saab Grippens kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer héél veel banen er bij voor de stad waar ik woon.
Maar goed, daar tegenover staat een gevangenis die volgend jaar sluit = heel veel banen verlies
quote:
Heb net wel wat traantjes gelaten voor Spikequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Vond hem in de loop van de serie zo schattig toen hij met zijn crush worstelde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef golfer het volgende:
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.Succes met het bespreken van de toekomst... Moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.Heftig hoor! Veel sterkte !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedden tekort denk...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo raar, nichtje werd gebeld of ze de kamer van haar moeder kon komen leeghalen
Ja want als je 24 uur niet op je (ziekenhuis) kamer bent moet ie leeg
Nog nooit van gehoord dat je na de OK en je ligt op de IC je familie je kamer moet leeghalen
(heeft ze ook niet gedaan hoor, ze woont op anderhalf uur rijden van het zkh vandaan)
Ik las het bij een excollega uit Utreg die daar nu net voor het eerst heeft gezeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, Bloes...heb ik nooit bij stilgestaan! Kamer (en bed) ruimen na 24 uur niet gebruiken.
Overigens is de verhuizing naar Leidsche Rijn een hel geweest de afgelopen weken met alles wat niet
functioneerde![]()
quote:
Ik heb daar serieus geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat is die apple store toch een ongelofelijk niet-intuītief programmaEn ben toch echt geen digibeet!!
Nergens last vanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat is die apple store toch een ongelofelijk niet-intuītief programmaEn ben toch echt geen digibeet!!
Volgens mij maak je het jezelf moeilijk,quote:Op woensdag 18 september 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik eindelijk gevonden hoe ik de podcasts op de ipod krijg, gaat ie héél lang bezig zijn met...facebook er op zettenof
Dus eigenlijk is Ross het probleemquote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar Ross heeft het me dus geleerd via de pc, via iTunes en dan kan je je iPod beheren vanaf de pc. Nog nooit via de iPod zelf gedaan.
Jawel hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
iTunes![]()
Ik heb precies het zelfde hoor Isa.. Is niet gemaakt voor mensen die graag zelf beslissen blijkbaar
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 september 2013 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen niet voor mensen die niet de Apple-manier van denken volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Ik snap de problemen nooit die mensen hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
iTunes![]()
Ik heb precies het zelfde hoor Isa.. Is niet gemaakt voor mensen die graag zelf beslissen blijkbaar
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:46 schreef golfer het volgende:
Terug uit het ziekenhuis.Sterkte voor jou en Bluez, laat je je vakantie niet verpesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Nee. We hebben met haar toestemming het overdrachtsdossier van de ICU naar de verpleegafdeling mogen kopiëren en als je dat dan leest (en met behulp van 'dokter Google' alle termen vertaalt naar begrijpelijk Nederlands) weet je gewoon dat het heel ernstig is.quote:
Dat ben ik nog wel van plan. Maar de ouders zijn allebei werkeloos.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo maar plotsklaps?
Of het over de opvoeding van het kind gehad met de ouders![]()
Daarom hoef ik niet meer op te passen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ben ik nog wel van plan. Maar de ouders zijn allebei werkeloos.
Jij vindt haar eng, dat is een reden om dat te melden bij de wijkagent.....quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel met haar te doen; vind haar ook een beetje eng, maar als ik hulp ga zoeken dan is dat met haar zoon in gedachten. Want die woont met haar in dat huis. Alhoewel, die heb ik al een paar weken niet gezien, dus misschien is hij wel bij zijn vader.
Voor haar zoon dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij vindt haar eng, dat is een reden om dat te melden bij de wijkagent.....
Google maar even, dat Is echt te weinig tijd!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo raar, nichtje werd gebeld of ze de kamer van haar moeder kon komen leeghalen
Ja want als je 24 uur niet op je (ziekenhuis) kamer bent moet ie leeg
Nog nooit van gehoord dat je na de OK en je ligt op de IC je familie je kamer moet leeghalen
(heeft ze ook niet gedaan hoor, ze woont op anderhalf uur rijden van het zkh vandaan)
Het is alweer achterhaald, want de spulletjes die ingepakt stonden zijn door ons vanmiddag weer teruggezet/gehangen omdat ze op diezelfde kamer weer teruggebracht is.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Google maar even, dat Is echt te weinig tijd!
Moet er nog steeds hardop om lachenquote:
Max die Alex uitlacht als ze de koets weer instappen werkt ook erg goed bij mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
Vooral die claxon op het einde
De opvolger is bekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Vroem, Vroemquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
Vooral die claxon op het einde
Een van de hoogtepunten van Lucky TV, net als "bestaat mijn baan straks nog"quote:
Die was ook hilarisch inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een van de hoogtepunten van Lucky TV, net als "bestaat mijn baan straks nog"
Vooral omdat hij zo na aan de realiteit was. De montage daarvan was onovertroffen.quote:
Wilde het net posten. Wist ook helemaal niet dat Muhren ziek was.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
Ze gaan weer met bosjes. Na Johannes van Dam nu ook Gerrie Muhren overleden.
Teveel nullen voor de komma?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef AnneX het volgende:
Transavia belt terug...bij stoelreservering hoef je niet de volledige vier voornamen in te vullen, daar is het systeem niet opgebouwd![]()
In de herkansing, nu wil de betaling niet lukken
Dat is helaas overal zoquote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez. Als je geen drogisterijartikelen of kleding nodig hebt heb je ook helemaal niks meer te zoeken in de binnenstand van een provinciestadje als Hengelo zeg, Was al niet veel, maar het is inmiddels echt helemaal niks meer.
Ik vond het altijd leuk om even in de binnenstad even wat audiozaken in te lopen, beetje tussen DVD's te snuffelen, eventueel even een sportzaak in te lopen. Maar ja, alle platenzaken zijn dicht (op een goede eenmanszaak na die wat verder weg ligt), electronicazaken zijn er inmiddels helemaal niet meer, er is een matig klein sportzaakje en zelfs de laatste nog overgebleven interessante DVD verkoper (V&D)'die veel series en muziekDVDs had staan is nu gereduceerd tot één miniscuul rekje DVDs. Dus V&D heeft zo ongeveer ook alleen nog kleding en drogisterijartikelen![]()
Nou ja, ben toch nog zelden op mijn plek hier, dan maar geen rondje binnenstad in de pauze. Scheelt wel impulsaankopen
En ik denk dat het alleen maar erger wordt. Steeds meer mensen kopen online en daar zijn de winkeliers die niet met hun tijd zijn mee gegaan de dupe van. Straks nooit meer lekker snuffelenquote:
Een positieve uitzondering is Haarlem. Daar nog relatief veel originele zaken. Maar echt 9 vd 10 steden zijn/worden eenheidsworst helaas.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk dat het alleen maar erger wordt. Steeds meer mensen kopen online en daar zijn de winkeliers die niet met hun tijd zijn mee gegaan de dupe van. Straks nooit meer lekker snuffelen
En ja, wat borisz zegt: de eenheidsworst hou je over. Elke plaats exact dezelfde ketens.
En ook nog eens veel leegstand. Ga eigenlijk ook vrijwel nooit meer op zaterdag ergens de stad in, alleen gericht naar winkels die meestal allang niet meer in de binnenstad zitten.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk dat het alleen maar erger wordt. Steeds meer mensen kopen online en daar zijn de winkeliers die niet met hun tijd zijn mee gegaan de dupe van. Straks nooit meer lekker snuffelen
En ja, wat borisz zegt: de eenheidsworst hou je over. Elke plaats exact dezelfde ketens.
Ik denk het ook jaquote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef AnneX het volgende:
Haha...dus kan ik muziek ván de aaipet afspelen via airport express
Lang leve ios7![]()
Dat gaat niet meer voorbij. Online is de nieuwe offlinequote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef AnneX het volgende:
Er zijn niet genoeg mensen die offline (willen) kopen?
Hoe lang gaat dit duren?
quote:En P. de bramenmuffins link heb ik opgeslagen
jaja, wij praten door elkaar!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer voorbij. Online is de nieuwe offlineTenzij Internet ontploft of zo
[..]![]()
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Probleem is: ik wil een aantal producten juist best in een real life zaak kopen, maar doordat die nu alleen maar verder teruggaan in assortiment wordt dat alleen maar minder aantrekkelijk.... Leuke spiraal.
BOL? Die is duur manquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef borisz het volgende:
Voor m'n broertje een nieuw Xdoosspelletje gekocht. Maar ja wel via Bol, voor een gamewinkel moet ik weer naar Beverwijk/Haarlem/Amsterdam![]()
Nog even los van de prijs. Dat scheelt via internet ook al gauw 20%.
Dat kon al een tijdje hoor, onder andere bij de beste slager/traiteur van Amsterdam:quote:Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel ontdekt dat je vlees ook online kan bestellen
http://www.limovlees.nl
Wist ik veelquote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kon al een tijdje hoor, onder andere bij de beste slager/traiteur van Amsterdam:
http://www.slagerijdeleeuw.nl/catalog/
of die bij ons in de buurt van Slagerij Chateaubriand:
http://www.dryagedmeat.nl/Dry-Aged-c-251.html
En ze zijn vaak duurder, de echte winkels. Die hebben natuurlijk veel meer overhead: pand, personeel etc itt online winkels die het met minder medewerkers en een magazijn af kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Probleem is: ik wil een aantal producten juist best in een real life zaak kopen, maar doordat die nu alleen maar verder teruggaan in assortiment wordt dat alleen maar minder aantrekkelijk.... Leuke spiraal.
Dankzij de aaipet én fok ( én golferquote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wist ik veelIk denk er niet echt bij na om dat soort dingen online te gaan zoeken
Beterschap!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef AnneX het volgende:
# Erik Satie klinkt rustgevend voor mensen/moi die zich beroerd voelt en weer
te bedde gaat.
enschede is een stuk beter wat dat betreft. Ook een stuk groter, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez. Als je geen drogisterijartikelen of kleding nodig hebt heb je ook helemaal niks meer te zoeken in de binnenstand van een provinciestadje als Hengelo zeg, Was al niet veel, maar het is inmiddels echt helemaal niks meer.
Ik vond het altijd leuk om even in de binnenstad even wat audiozaken in te lopen, beetje tussen DVD's te snuffelen, eventueel even een sportzaak in te lopen. Maar ja, alle platenzaken zijn dicht (op een goede eenmanszaak na die wat verder weg ligt), electronicazaken zijn er inmiddels helemaal niet meer, er is een matig klein sportzaakje en zelfs de laatste nog overgebleven interessante DVD verkoper (V&D)'die veel series en muziekDVDs had staan is nu gereduceerd tot één miniscuul rekje DVDs. Dus V&D heeft zo ongeveer ook alleen nog kleding en drogisterijartikelen![]()
Nou ja, ben toch nog zelden op mijn plek hier, dan maar geen rondje binnenstad in de pauze. Scheelt wel impulsaankopen
Diefstal,quote:Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze zijn vaak duurder, de echte winkels. Die hebben natuurlijk veel meer overhead: pand, personeel etc itt online winkels die het met minder medewerkers en een magazijn af kunnen.
Sociologische aanduidingenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef AnneX het volgende:
In a nutshell![]()
http://www.huffingtonpost(...)rc=sp&comm_ref=false
GYPSY's![]()
We gaan ervan uit dat ze het in ieder geval tot na onze vakantie van volgende week (we zijn 2-10 weer terug) vol gaat houden.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en ik wil graag Golfer en Bluezz een grote, virtuele knuffel geven. Het is zo dubbel, hopen dat ze niet te veel pijn heeft en dat het wellicht dan maar zo snel mogelijk over is, en hopen dat het nog even kan duren....
Poef.....gone! Šgolfer
Enschede is heel veel beter inderdaad. Hell, zelfs Almelo is beter dan Hengelo tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
enschede is een stuk beter wat dat betreft. Ook een stuk groter, natuurlijk.
Wij ookquote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb je bij ons in het dorp naaast de AH,G&G, Blokker en Kruidvat ook nog echte dorpswinkels van zelfstandige ondernemers: groentenzaak, poelier, slagerij, vishandel etc.
Daarnaast, geloof ik 23 dure (kinder)kledingwinkels en 16 schoenenwinkels en 4 bloemenzaken.
Ik weet.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sociologische aanduidingen
Generatie Y
Generatie X
volgens mij ben ik nog nooit in de binnenstad van almelo, behalve het station, geweest. Wij gingen vroeger altijd naar Hengelo als we naar 'de stad' gingen. Later is dat veranderd in Enschede.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Enschede is heel veel beter inderdaad. Hell, zelfs Almelo is beter dan Hengelo tegenwoordig.
En de jeugdvriend van mn.AnneX waarmee hij sinds kort weer zo'nquote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
Ze gaan weer met bosjes. Na Johannes van Dam nu ook Gerrie Muhren overleden.
En intussen heb je de geweldige resultaten van onze Nederlandse clubs in de EL gemist?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis. Lang avondje bij de fractie. Maar goed de structuurvisie staat ook op het programma. Het onderliggende document voor alle toekomstige bestemmingsplannen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Jullie afdeling hoeft toch niet weer te verhuizen hč, P?
Met citroensap misschien te verwijderen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren tomatensoep gemaakt van eigen tomaten, die dieprood en zeer goed rijp waren, aan de plant gerijpt. Heerlijk
Tot ik vanmorgen de afwasmachine uitruimde en vast moest stellen dat de kunststof snijplanken en de witte plastic trommeltjes oranjerood waren uitgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |