abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131232697
om de kabinetsplannen te betalen :Y)

Maar goed....vrijdagmiddag vrij en opruimen en dan zaterdag eters :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 12:20:41 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131233073
Hoe laat verwacht je ons P.?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_131234411
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?

Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.

Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
pi_131235286
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Hoe laat verwacht je ons P.?
Niet :P

CF en MrCF komen langs :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_131235329
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?

Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.

Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
Ik probeer mijn werktijden te beperken tot 17:00-17:30. Half uur later ben ik thuis. En afhankelijk van mijn energiepeil haal ik (te vaak :@ ) af of ga ik koken.

Als ik dan echt trek / honger heb, ga ik me echt heel beroerd voelen en dan wil ik gelijk eten eigenlijk :@
pi_131235404
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
pi_131235477
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
Ik probeer nu wat vaker te eten. Hopelijk werkt dat ook voor mij :) Meestal vergeet ik dat door het werk :@
  maandag 16 september 2013 @ 13:59:16 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131236419
Beste CUL hyvemind,

Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.

Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:

- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft

- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken

- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.

Welke te nemen, als je er een wil nemen :?
Confidence through competence
pi_131236748
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,

Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.

- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft

- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken

- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.

Dat hangt ervan af. Die waterdichte zou ik je niet aanraden, die is voor ouderen en jonge kinderen (niet zindelijke mensen), is vrij ruw en dat voel je. Die eruit ziet als een hoeslaken gaat volgens mij sneller kreukelen en plooien. Ik zou er een met 4 elastieken in de hoeken nemen.
pi_131236761
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.

Wij eten ook tussen half 8 en 8. De man van een ex-collega van mij kwam pas 's avonds thuis tussen half 9 en 9... En dan ging zij snaaien rond 7 uur omdat ze honger had. Vind ik niet zo raar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2013 @ 14:10:08 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131236862
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 16 september 2013 @ 14:10:28 #12
55709 Stereotomy
pi_131236881
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.

Thanks Lein!

Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/

Die voor de bedplassers is idd zoiets waar Lein het over had:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152777/

Met de elastieken om de hoeken zou zoiets zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90252404/
  maandag 16 september 2013 @ 14:11:05 #13
55709 Stereotomy
pi_131236904
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heetten :? Ik dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
pi_131236947
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/

Er zijn andere winkels dan de IKEA 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131236984
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunch :9 Zomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
  maandag 16 september 2013 @ 14:13:23 #16
55709 Stereotomy
pi_131236990
Ik bedoel natuurlijk het type :) Ikea is makkelijk om te vergelijken.
  maandag 16 september 2013 @ 14:14:34 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131237028
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,

Ik heb een soort sloop om het matras, die met een rits dichtzit, een molton hoeslaken zonder rubber en een hoeslaken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 september 2013 @ 14:16:24 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131237089
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:

Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heetten :? Ik dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
Die had je vroeger nog niet. Hoesmoltons en hoesonderlakens en die molton van ons dateert nog uit de jaren 60. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131237561
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunch :9 Zomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
Niks mis mee :9

Ik besloot weer eens een beetje op mijn voeding (en mijn centen :+ ) te gaan letten en zat aan het brood net. Dat wordt echter ook een saaie boel. Maar eens kijken of ik niet gemakkelijk en goedkoop wat lekkere salades in elkaar kan draaien :9
pi_131237662
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt :+

Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen :9
  maandag 16 september 2013 @ 14:32:30 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131237689
Steer: als bovenste laag iets met elastieken voor de hoeken, die zitten imo het meest solide. Die zonder hoeken raken toch sneller los en gaan kreuken en vouwen, vind ik irritant.

Heerlijk concrete vraag dit ook trouwens, kon ik wel gebruiken met al het complexe gepuzzel hier vandaag w/
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_131237897
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt :+

Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen :9
Klinkt idd als een vage combi :o Ik had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek :9
pi_131238494
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef PdeHoog het volgende:

Klinkt idd als een vage combi :o Ik had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek :9
Dat is helemaal niet saai!
pi_131239039
Waarom is dit non-nieuws elk jaar weer 'nieuws' 8)7
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rookbommentest.html
Zo stupide.
pi_131239144
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet saai!
Wel. Ik eet dat nl. de rest van de week ook :P (iets met pakje vleeswaren moet op en zo :+ )
pi_131239158
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Zo stupide.
Dat heb ik met 50% van de meuk op NU.nl.
pi_131239215
Late lunch: simpel en smakelijk: dubbele volk. boterham met snee roggebrood, dun besmeerd met
roomboter en belegd met 1 plak gerookte Serranoham.

Al het andere vind ik té veel werk :Y)

Hoe veel nachtjes slapen nog, golfer?
En weten jullie de plaats van overnachting nu al?

Op ons bed ligt twee maal een molton hoeslaken, die regelmatig in de was gaat.
Trouwens wat Piet aangeeft, ook een ritsbare hoes, die ik lekker laat zitten.
Wat zijn de moltons dingen tering duur, trouwens. w/
# Hema aanbiedingen.
  maandag 16 september 2013 @ 15:09:12 #28
45206 Pietverdriet
pi_131239231
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Zo stupide.
Jep, ieder jaar weer.
en het is ieder jaar hetzelfde bericht, net als de nieuwe haring, die weer uitstekend is.
  maandag 16 september 2013 @ 15:57:07 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131241076
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:

Hoe veel nachtjes slapen nog, golfer?
En weten jullie de plaats van overnachting nu al?

Nog 9 nachtjes slapen en nee, we weten alleen de plaatsnamen van de overnachtingen, maar ontvangen volgende week woensdag op het vliegveld ter plekke pas de vouchers voor de diverse hotels.
Rest van de reispapieren, autohuur en vliegtickets zijn wel al binnen.
Vliegtuigstoelen (met extra comfort/beenruimte) wel al vastgelegd evenals de valetparking op Schiphol.

Nog even kattenoppas regelen en reserveren voor die week bij de overbuurvrouw.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131241534
Oh ja,,,ook even kijken naar de vlucht. Thx . :P
  maandag 16 september 2013 @ 16:15:13 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131241769
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja,,,ook even kijken naar de vlucht. Thx . :P
Hoop dat jullie wat betere vluchttijden hebben dan wij.
We moeten volgende week om 3:45 al op Schiphol zijn. :{
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131241889
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genieten :Y)
  maandag 16 september 2013 @ 16:24:40 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131242185
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef PdeHoog het volgende:

Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genieten :Y)
Dat wel. Alleen jammer dat we op de heenreis ook nog een tussenlanding maken en dus i.p.v. er 3 uur over doen er nu 4 uur en 10 minuten over doen voordat we er zijn. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131242221
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Oei.
Wij dezelfde tijd -----'s middags :P
Overigens vliegen wij met Transavia en kan pas 24 - 3 uur van tevoren inchecken !?

Het scheelt dat jullie in de buurt wonen.
Wij logeerden bij goede bekenden, die ongeveer ķp Schiphol wonen en kwamen alsnog maar
nét op tijd ! _O_
# Iets met drank en verslapen...
  maandag 16 september 2013 @ 16:41:24 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131242824
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef AnneX het volgende:

Overigens vliegen wij met Transavia en kan pas 24 - 3 uur van tevoren inchecken !?

Wij vliegen ook met Transavia.
Inchecken kan inderdaad pas online vanaf 24 tot 4 uur van te voren, maar je stoel alvast vastleggen en reserveren kan je al vanaf 20 dagen van te voren:
http://www.transavia.com/hv/main/service?id=stoelreservering
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 16 september 2013 @ 16:43:05 #36
45206 Pietverdriet
pi_131242892
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
  maandag 16 september 2013 @ 16:48:08 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131243096
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
Dat zijn we zeker van plan om te doen. Nog wel 9 nachten aftellen. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131245364
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:

Ik ook :9
pi_131245458
Nog 2 dagen werken *O*

En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren *O* *O*
pi_131245478
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Tnx zooo'n zin in en ja van de wegen af is altijd leuker!!! O+
pi_131245655
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken *O*

En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren *O* *O*
*geeft ook een schouderklopje*
Hejje mooij doan :Y ;)

Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteel O+ en ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
pi_131245778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken *O*

Goed zo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131245798
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteel O+ en ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
Ook goed zo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131246381
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
Late lunch: simpel en smakelijk: dubbele volk. boterham met snee roggebrood, dun besmeerd met
roomboter en belegd met 1 plak gerookte Serranoham.

Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?
Of je dubbele boterham 'belegd' met roggebrood met daarop 1 plakje ham :?

Ik eet liever helemaal geen brood, soms bolletjes als ik honger heb. Anders crackers. Brood word ik niet heel blij van.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_131246448
Straks naar een model- en dansinformatieavond in Rijswijk (Sir Winston Churchill). Er worden audities gehouden en mij werd gevraagd de dansauditie te geven.
Leuk want mag meejureren en sowieso hebben we goede choreodanseressen nodig. Alleen één ander meisje en ik kunnen choreo dansen van onze hele groep -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 16 september 2013 @ 18:23:54 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131246472
Mooi stuk lende-rosbief bij de slager gehaald en gegaard in de oven. Was goed gelukt. dankzij ook de nieuwe digitale vleesthermometer de kerntemperatuur goed in de gaten kunnen houden. :9
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131246664
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?
Of je dubbele boterham 'belegd' met roggebrood met daarop 1 plakje ham :?

Ik eet liever helemaal geen brood, soms bolletjes als ik honger heb. Anders crackers. Brood word ik niet heel blij van.
Het tweede denk ik. Net zoals een houtsnip.
Van lekker brood word ik erg blij. Hier is het brood van de Hema heerlijk en goedkoop.
Er is ook een dure ambachtelijke bakker en zijn speltbrood van zuurdesem eet ik kaal of hooguit met boter. :9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131246767
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:

Tnx *O*

Waarom juist de maandagen?
Lekker haken, of lezen, of vegen, of naar buiten staren, das goed als je stress e.d. uit de systeem moet krijgen.
pi_131246945
Ik heb dat op de maandag omdat ik vaak een hoop doe op zondag. Geen idee waarom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131248238
Vanavond een lekkere bonen-tonijn-salade gemaakt. Morgen op kantoor de andere helft :9
pi_131248696
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tnx *O*

Waarom juist de maandagen?
Lekker haken, of lezen, of vegen, of naar buiten staren, das goed als je stress e.d. uit de systeem moet krijgen.
Omdat ze na het weekend totaal de structuur weer kwijt zijn.. kost allemaal veel meer moeite merk ik.
pi_131249315
Ik hoef trouwens niet meer op te passen.
En het gaat goed met het huiswerk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131249769
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een lekkere bonen-tonijn-salade gemaakt. Morgen op kantoor de andere helft :9
Lekker!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131249872
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar een model- en dansinformatieavond in Rijswijk (Sir Winston Churchill). Er worden audities gehouden en mij werd gevraagd de dansauditie te geven.
Leuk want mag meejureren en sowieso hebben we goede choreodanseressen nodig. Alleen één ander meisje en ik kunnen choreo dansen van onze hele groep -O-
Cool dat je mag meejureren! Hopelijk vind je een paar goede meiden.
pi_131250166
Ik moest het ijzerdraadje wat mijn bril bijeenhoudt, aandraaien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131250211
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest het ijzerdraadje wat mijn bril bijeenhoudt, aandraaien.
:+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131252874
Kan ik kip 2 dagen na datum nog gebruiken? Ruikt wel een klein beetje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131253808
Lekker gewandeld :9 Ook een ijsje gegeten :')
pi_131253830
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou het niet doen :)
  maandag 16 september 2013 @ 21:49:27 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131257955
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan er niet veel dommer en debieler door worden dan degene die je in je user-icon hebt staan, dus gewoon doen, zou ik zeggen. *)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 21:54:17 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131258326
Van Rey stapt over naar nieuwe partij _O-
Straks zit de onderkoning weer op zijn troon in Roermond. :s)
pi_131261787
En terug van vergaderen in de nieuwe functie van secretaris van het Bestuur. w/
Nu de notulen nog...
# poof

Hoe dom en brutaal kan een liberale vvd'er zijn. Van Rey 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 17-09-2013 01:09:44 ]
pi_131262133
Gefeliciteerd mw. de secretaris generaal Batz :D Leuk *O*
  maandag 16 september 2013 @ 23:33:06 #64
55709 Stereotomy
pi_131264256
Crosspost uit het IKEA topic :6

'Af' *O*

PAX AULI, 200x60x236 met zachtsluitend beslag :9
NORDLI bed
SULTAN Laxeby 2x lattenbodem
SULTAN Halberg 2x pocketveringsmatras met latex laag
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek
GOSA PINJE zijslaper met KUNGSMYNTA ondersloop

Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS O+ ) en een LACK plankje :@

Dekbed is een Australisch Wollen dekbed niet van de IKEA :6 :+

Vanavond voor het eerst slapen in mijn 'nieuwe' slaapkamer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 16-09-2013 23:48:59 ]
pi_131264300
@ Bloes ( want Steer kwam ertussen) Eerder las ik dat het je AL goed afgaat achter de balie! *O*
Tenminste....dat jijzelf tevrden bent.
Hoe verliep de meeloopdag van excollegadinnetje eigenlijk?

En stoelreservering wil niet lukken -O-
Alsmaar een ( onduidelijke) foutmelding.

En Steer...ik moest zojuist het bed nog opmaken. :O
Onderlakens van Bella Donna https://www.google.nl/sea(...)&hl=nl&client=safari
Heerlijk materiaal, als je nog kunt kiezen. w/
En voor je verjaardag http://www.bedshop.nl/w/z/lf/s-dekbedovertrekken-112/

Is je Pa nou afgelopen weekend geweest om je te helpen bij de kast? w/
Of hebbie dat helemaal alleen gedaan _O_

Slaap lekker! :Z
Sleep tight and dream right w/
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 23:34:44 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131264331
Plaatjesgate >:)
Steer het plaatje doet het niet.
  maandag 16 september 2013 @ 23:38:51 #67
55709 Stereotomy
pi_131264504
Plaatje gefixt :'(

@AnneX, pa is langsgeweest. :) Is altijd stressen, hij wil het altijd zonder handleiding doen, en dat is nou net niet de bedoeling bij die bouwpaketten :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 23:46:25 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131264872
Lookin Good Steer. ^O^
  dinsdag 17 september 2013 @ 01:45:08 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131267737
Er ontbreekt een kussen Steer. :')
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 17 september 2013 @ 06:30:02 #70
45206 Pietverdriet
pi_131268581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:45 schreef golfer het volgende:
Nee, er mist een ŧlaf
pi_131268693
quote:
Psies. Tweede kussen erbij ook al slaap je meestal alleen. Gewoon voor de looks :s)
pi_131268697
Mogguh :O
pi_131268766
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 06:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, er mist een ŧlaf
"Ons" Cul.talenwonder. _O_

Hoe is het eigenlijk met het Mandarijn, Steer?
Is het net zo leuk als salsa...

# vroeg ik mij laatst af.

Goeiemorgen P., veel plezier vandaag !
P.S. op welke zender zitten de Newsroom- kijkers? uit het topic daaro.
Ik alleen op België op vrijd.avond.
pi_131268872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 07:12 schreef AnneX het volgende:

Goeiemorgen P., veel plezier vandaag !
P.S. op welke zender zitten de Newsroom- kijkers? uit het topic daaro.
Ik alleen op België op vrijd.avond.
HBO :) Daar was de aflevering gister op On Demand beschikbaar en werd volgens mij 's avonds uitgezonden. Was wel een tof einde van seizoen 2 O+
pi_131268899
Buuh, ik ben al een uur aan het werk, en dan post Steer zo'n comfortabel opgemaakt bed. }:| :P

En Sun, de maandag is weer achter de rug! ^O^

En, deze ochtend kan ik zelfs mijn gebruikelijke herriemuziek niet aan, dus koffie en Wouter Hamel:

Is er iets ter wereld meer om op te vreten dan Wouter Hamel? Als ik toch eens een appetijtelijke homojongen was, dan zou ik 'm subiet schaken. :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 08:40:44 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131269473
Vanavond spaghetti met avocadopesto maken :+.
pi_131269609
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Crosspost uit het IKEA topic :6

[ link | afbeelding ]

'Af' *O*

PAX AULI, 200x60x236 met zachtsluitend beslag :9
NORDLI bed
SULTAN Laxeby 2x lattenbodem
SULTAN Halberg 2x pocketveringsmatras met latex laag
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek
GOSA PINJE zijslaper met KUNGSMYNTA ondersloop

Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS O+ ) en een LACK plankje :@

Dekbed is een Australisch Wollen dekbed niet van de IKEA :6 :+

Vanavond voor het eerst slapen in mijn 'nieuwe' slaapkamer.
Je hebt een kussen te weinig!

En je woont in de ikea showroom!
pi_131269618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Je hebt een kussen te weinig!
_O- ^O^
pi_131269665
Sommige mensen zijn echt heel bot he :o Zit ik even te praten met collega A, komt collega B binnen met haar telefoon om een foto te laten zien aan A en hangt vervolgens echt een heel verhaal op :') Ik ben na een paar minuten maar weggegaan :')
pi_131269920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- ^O^
de rest had ik nog niet bijgelezen. Wij hebben dit weekend ook een nieuw bed gekocht, steer! Ook ikea.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:27:25 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131270198
quote:
Hij zorgt erg slecht voor zijn one night stands :|W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_131270239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:27 schreef TAV74 het volgende:

Hij zorgt erg slecht voor zijn one night stands :|W
Het is ook niet de bedoeling dat ze blijven slapen!

En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
pi_131270383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
vind ik wel fijn juist, een kale slaapkamer. wij hebben ook niets aan de muur in de slaapkamer. Er staat een bed, twee nachtkastjes en een stoel voor kleding, meer niet!
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:41:58 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131270401
Volgens mij kan alleen een man alléén kiezen voor een kledingkast met spiegeldeuren. Arty had dat ook! :D

Maar hij had wél twee kussens. *;

Goedemorgen allemaal! Ik heb er zin in vandaag. En jullie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131270502
quote:

[..]

:D
pi_131270520
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Goedemorgen en check *)
pi_131270631
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij kan alleen een man alléén kiezen voor een kledingkast met spiegeldeuren. Arty had dat ook! :D

Maar hij had wél twee kussens. *;

Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.

Als onze hypotheekverstrekker nu potverdorie ook nog eens over de brug komt met die bloody goedkeuring dan is het helemaal feest, want ik wil onderhand wel eens weten of ik in oktober kan gaan verhuizen of niet.
pi_131270705
quote:

Sjips. Dat doet me eraan denken... Ik en lief hebben zeven jaar geleden in een dwaze bui ons slaapkamerplafond helder turquoise-blauw geschilderd, en wanneer we ons huurflatje straks (hopelijk!) kunnen opzeggen vrees ik dat dat plafond nog minstens vijf lagen witte verf nodig heeft om weer terug te keren in originele staat. Aiaiai.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:58:47 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131270783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.

Als onze hypotheekverstrekker nu potverdorie ook nog eens over de brug komt met die bloody goedkeuring dan is het helemaal feest, want ik wil onderhand wel eens weten of ik in oktober kan gaan verhuizen of niet.
Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!

Is Wouter Hamel homo? Hij trad hier laatst op op de Grote Markt en toen hield hij hele verhalen over leuke meisjes die hij op tournee ontmoette. Ik stond er een beetje van te kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131270791
..en het is ook maar de vraag of de gatenplant die in de loop der jaren ongeveer de helft van de huiskamer is gaan overheersen ertoe te bewegen is om los te komen van alles waar ze zich in vastgeworteld heeft. :D

(Nee, ik woon dus niet in een catalogus. Eerder in Villa Kakelbont. >:) )
pi_131270873
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!

Is Wouter Hamel homo? Hij trad hier laatst op op de Grote Markt en toen hield hij hele verhalen over leuke meisjes die hij opmtoernee ontmoette. Ik stond er een beetje van te kijken.
Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging. :Y Wellicht dat -ie recent zijn doelgroep heeft uitgebreid naar de meisjes. Dat zou leuk zijn, al verslond ik 'm veel liever als knul dan als mezelf. :+

Wat huis betreft, dit is na 1 huurhuis en 1 huurflat inderdaad onze eerste koop. Als het allemaal lukt. Hypotheekaanvraag loopt.
Rijtjeshuis uit de jaren vijftig, met flinke tuin waar de hele dag zon in schijnt.
Ergo: moestuin! *O*
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:10:23 #92
45206 Pietverdriet
pi_131271079
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Is Wouter Hamel Homo?
Wie is Wouter Hamel?
pi_131271163
Jazzzangertje.

+ check filmpje op vorige pagina.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:58 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131271194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging. :Y Wellicht dat -ie recent zijn doelgroep heeft uitgebreid naar de meisjes. Dat zou leuk zijn, al verslond ik 'm veel liever als knul dan als mezelf. :+

Wat huis betreft, dit is na 1 huurhuis en 1 huurflat inderdaad onze eerste koop. Als het allemaal lukt. Hypotheekaanvraag loopt.
Rijtjeshuis uit de jaren vijftig, met flinke tuin waar de hele dag zon in schijnt.
Ergo: moestuin! *O*
Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen. :+

Je beoogde huis klinkt heerlijk. Een moestuin, tjonge! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131271476
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen. :+
Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet. ;) Ik had de link niet echt gelegd moet ik zeggen en ik krijg er een beetje de kriebels van, want Benny Neyman vind ik tamelijk onaangenaam! :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:32:34 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131271592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet. ;) Ik had de link niet echt gelegd moet ik zeggen en ik krijg er een beetje de kriebels van, want Benny Neyman vind ik tamelijk onaangenaam! :D
Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.

In zijn jonge jaren had hij net zo'n koppie als Hamel. En van die golvende lippen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131271704
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.

In zijn jonge jaren had hij net zo'n koppie als Hamel. En van die golvende lippen.
Als jij het zegt zal ik Benny binnenkort eens trachten te herwaarderen. :Y Mening niet meer bijgesteld sinds ik klein was en ik het een enge man vond.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:38:55 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131271748
Een vrijgezel die gaat pas slapen w/
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:48:06 #99
45206 Pietverdriet
pi_131271981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:14 schreef minilot het volgende:
Jazzzangertje.

[ afbeelding ]

+ check filmpje op vorige pagina.
Zou hem doen
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:52:31 #100
45206 Pietverdriet
pi_131272092
Benny Nijman is een betere zanger dan dat men hem meestal credit geeft, komt waarschijnlijk omdat hij Nederlandstalig zingt
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:59:05 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131272240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:38 schreef TAV74 het volgende:
Een vrijgezel die gaat pas slapen w/
Als hij alle kasten heeft geplaatst.
Als hij van zijn spiegels heeft genoten
Als 'ie zegt 'het kussen staat paraat'.
Snobs have more fun!
KLIK!