SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com
Geen dank danquote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tweede steal van vandaag.. ik had niet echt een interessante TT maar toch.
EA kijkt alleen maar naar de vlag van Kameroen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Gewoon een type Serero.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Passing en dribbling is niet te slecht evenals pacequote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.
nope, dat kan je ook zien toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Bij ninja-edits staat het er nooit hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Eerst stond het dan altijd automatisch bij de post..wazig
Kom je nou mee. Nu heb ik al gehuild.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?
Was ook niet erg serieus bedoeld hoor
Castillaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
haha noobquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
Dan letten mensen toch echt niet opquote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
Gaat voor 9k.![]()
Die gaat bij mijn collectie.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan letten mensen toch echt niet op
Voor hoeveel gaat hij?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die gaat bij mijn collectie.
[ afbeelding ]
Hem linken met Almebäck en Thygesen.quote:
AZ wint met 0-1.quote:
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.quote:
quote:
En veel GTA zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.quote:
quote:
Et moi.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.
HÉquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Sorry.quote:
Sorry.quote:
En dan ook nog iedereen persoonlijk aanspreken. Ga pls bij de helpdesk van EA werken.quote:
voor hoeveel had jij Piazon gekocht? die moet ik ook nog hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn tweede team met investeringen. Dit gaat mij bakken met coins opleveren.
[ afbeelding ]
Share URL doet het niet.
Uw feedback is belangrijk voor ons.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan ook nog iedereen persoonlijk aanspreken. Ga pls bij de helpdesk van EA werken.
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.quote:
Het is nog die ene van ghazims3lvquote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor hoeveel had jij Piazon gekocht? die moet ik ook nog hebben
Baasquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.
Verder vanmiddag colleges gehad.
das wel nice. ik heb em toen ook gezien voor dat soort bedragen maar toen had ik de coins nog nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is nog die ene van ghazims3lv4,9k
FIFA met keyboard is echt niet te doen anno 2013. Vroeger speelde ik ook wel voetbalspellen op de PC zo, maar nu mis je dan echt teveel gewoonquote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hmm vind de demo best kut spelen. Maar misschien komt het doordat ik hem met keyboard speel.
Voelt heel erg alsof het niet mogelijk is om te spelen zonder dat je een hele truckendoos kent en met extra knopjes om allerlei nuances aan te brengen.
Dat is netjes zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.
Verder vanmiddag colleges gehad.
Eerste in 3 sets verloren. Tweede gewonnen. Het zijn 2 poules van 4 met kruisfinales en een finale.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baas![]()
Andere 2 potjes gewonnen neem ik aan?
gravelquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is netjes zeg.![]()
Regen is inderdaad even minder tijdens tennis, welke ondergrond?
Een voor 28k werd net niet eens verkocht.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
Alle andere gaan voor 100k+
Ja, dan is het met regen inderdaad al helemaal snel klaar.quote:
Ik zag hem net ook al.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
huh wat..100k?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
jupquote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2594483.page
Ja, dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
Hahah ik moet er nog steeds om lachen dat jullie er vanuit zijn gegaan dat EA geen half werk zou afleverenquote:
Best lame inderdaad, wel bossen in de BPL. En dat is eigenlijk het belangrijkste voor die Engelsen..quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Reemi het volgende:
Toch lame dat Eriksen nu in de EL speelt
nou vraag ik mij inderdaad af wat er dan fout is en waarom ze niet even zeggen wat er dan fout is. koop je allerlei spelers en kom je erachter dat je team niet meer klopt zometeenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
Mijn team klopt gewoon nog hoor, ik heb alvast het zekere voor het onzekere genomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ik moet er nog steeds om lachen dat jullie er vanuit zijn gegaan dat EA geen half werk zou afleveren
quote:
Echt te triest voor worden. Teams die ik wilde maken kunnen weer de prullenbak in.quote:
Ik had het gisteren ook wel 4x en telkens wanneer de wouten achter me aan zatenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat gister ook vast in een steen met een auto
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genotquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Echt te triest voor worden. Teams die ik wilde maken kunnen weer de prullenbak in.
Nationaliteiten teams maar weer maken zoals in FUT11quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genot
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genot
Ja, sowieso wel Belgen en Colombianen en af en toe gewoon maar neerleggen bij 1 of 2x wat minder chem. Scheelt alleen een klein beetje chemboost. En met manager en loyalty kan je ook nog wat compenseren.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nationaliteiten teams maar weer maken zoals in FUT11
Kwaliteitsusers.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Portugezen hebben echt een paar klasse silvers dit jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/407409/
Dit lijkt me wel een tof team.
Mtiligaquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
Almeback is echt heel slechtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
Portugal is dit jaar ook leukquote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel Belgen en Colombianen en af en toe gewoon maar neerleggen bij 1 of 2x wat minder chem. Scheelt alleen een klein beetje chemboost. En met manager en loyalty kan je ook nog wat compenseren.
Mooi teamquote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit team zit echt goed in elkaar:
http://www.futhead.com/14/squads/391729/
Het wordt nu wel helemaal verneukt door de nationaliteitlinks
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan je de early release downloaden uit de amerikaanse store en spelen op je nederlandse account?
ja schijnbaar. Das gewoon echt bagger want ik had dus ook een team in gedachten wat dus niet door zal gaan. nou heb ik het geluk dat ik nog niet veel heb gekocht. Snap zowiezo niet waarom iets veranderen wat goed is. typisch EA weerquote:
airjapes inderdaad. Die Jara is ook nog een stuk gestegen. had em echt moeten kopen wanneer hij zo goedkoop was, heb em zo vaak voor 1k gezien in het beginquote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
Kwam er te laat achter dat die Youtuber een team van Argentijnen had nu is dus Araujo goedkoop bij me weggegaan.
Fut 13 was top op de PC man.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FIFA met keyboard is echt niet te doen anno 2013. Vroeger speelde ik ook wel voetbalspellen op de PC zo, maar nu mis je dan echt teveel gewoon. Sowieso FUT op de PC
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Fut 13 was top op de PC man.
[..]
[..]
Fut op de pcquote:Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat was er nou weer mis met FUT 13 op de pc??? Lekker passen tikki takki naar de 16.
Heb je hem al opgezocht op de markt? Check de laagste BIN en dan weet je het wel ongeveer..quote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef Dhill0n het volgende:
Ik heb een welliton , maar kan nergens vinden hoeveel die nou waard is :p
Wanneer kan je de early access spelen op je europese accountquote:
waar heb je allemaal gezochtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef Dhill0n het volgende:
Ik heb een welliton , maar kan nergens vinden hoeveel die nou waard is :p
jezus man, waar halen jullie toch altijd die gifjes vandaanquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
jezus man, waar halen jullie toch altijd die gifjes vandaan
quote:
Ik kan niet meer, mijn ogen doen zeerquote:
En geluk dat ik op een andere console zitquote:Op donderdag 19 september 2013 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
+1
[ afbeelding ]
Heb jij even geluk dat Duarte net voor Willems staat op mijn lijstje
Sssttt, nu verpest je mijn grapquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En geluk dat ik op een andere console zit
Waar ben je nu ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
Michael die Trevor een hipster noemt![]()
![]()
Klopt. Ook Machado nog.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Portugezen hebben echt een paar klasse silvers dit jaar.
Heeft p's.quote:
Hij was vorig jaar echt een held, dus ik geef hem nu sowieso een kans om even te vergelijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Almeback is echt heel slecht
En die CM van Sporting heeft ook prima stats.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt. Ook Machado nog.
Die Eder van Braga lijkt me ook echt een baas.
Martins toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die CM van Sporting heeft ook prima stats.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is ook Zenden..naast Gyan:
Tjek die moves jongeuhh
[ afbeelding ]
Niet zo overdrijven joh, ik zie er nu al 3 ver onder die prijs staan..1.3k oaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
ik had die Arias zelfs 2x vanmiddag voor 200 coins, kreeg ze aan de straatstenen niet kwijt, nu gewoon 2k voor die knakker
ik zie ze ook. ik koop ze wel op voor onder de 1000quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven joh, ik zie er nu al 3 ver onder die prijs staan..1.3k oa
Hoe veel kilo weegt hij daar wel niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is ook Zenden..naast Gyan:
Tjek die moves jongeuhh
[ afbeelding ]
Op de PS3 gewoon nog voor 500 te koop. Ik denk dat ik er maar vast 20 insla, want jullie Xboxers zijn echte trendsettersquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zie ze ook. ik koop ze wel op voor onder de 1000
Gestreepte shirts he...dat kleedt niet afquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe veel kilo weegt hij daar wel niet?
Of lijkt dat?
Beetje gezichtsbedrog volgens mij.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe veel kilo weegt hij daar wel niet?
Of lijkt dat?
Arias wordt sowieso wel weer wat waard.. hopelijk evenveel als vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op de PS3 gewoon nog voor 500 te koop. Ik denk dat ik er maar vast 20 insla, want jullie Xboxers zijn echte trendsetters
zaterdagavond om 6 uurquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit in die EA Sports app te kijken en daar staat bij mij wel gewoon vanaf de 21e early access..maar wanneer gaat hij nou precies in..weet iemand dat?
Leest je moeder hier mee, jongen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zaterdagavond om 6 uur. ik ga normaal naar me ouders op zaterdag maar ik blijf nu thuis. Sorry ma, ik heb even geen tijd
Volgens mij zijn sommige al aardig duur...quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
Even alvast wat Chemistry styles voor mijn spelers kopen, want ik denk dat die bij de release wel wat duurder zullen worden...
Al die pace dingen, maar ik wil juist andere kopen om mijn team wat meer in balans te brengen. Marksman voor Bukharov bijvoorbeeld, Backbone voor Ledesma en Maestro voor Totti.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige al aardig duur...
Marksman.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga Pelle ook een leuke chem style ding geven, weet alleen nog niet welke, heb me totaal nog niet verdiept in die dingen
Ik denk dat ik die ongein pas ga kopen als ik merk dat ik zonder niet kan winnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Al die pace dingen, maar ik wil juist andere kopen om mijn team wat meer in balans te brengen. Marksman voor Bukharov bijvoorbeeld, Backbone voor Ledesma en Maestro voor Totti.
Dan gewoon wat simpele upgrades voor mijn CB's en mijn andere CM's en LB en RB laat ik ongemoeid.
ga ik gelijk even checkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marksman.
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Linkje naar alle.
Ik vind het leuk om er meteen mee te beginnen, want als het echt een verschil maakt, dan zit ik misschien iets sneller in Divisie 1 en dat levert kapitaal op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ongein pas ga kopen als ik merk dat ik zonder niet kan winnen
Of ik ga het kopen als het al op de speler zit
Hawk eerder man.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marksman.
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Linkje naar alle.
Die is dan opeens weer heel duur omdat er pace bij zit. Echt onzin.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit in die EA Sports app te kijken en daar staat bij mij wel gewoon vanaf de 21e early access..maar wanneer gaat hij nou precies in..weet iemand dat?
Van 67 naar 69 dribbel nog minderquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die is dan opeens weer heel duur omdat er pace bij zit. Echt onzin.
En van 67 naar 69 pace is ook niet zo'n verschil.
eigenlijk zijn die chem style kaartjes een soort van trainingskaartje, beetje cheatenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die is dan opeens weer heel duur omdat er pace bij zit. Echt onzin.
En van 67 naar 69 pace is ook niet zo'n verschil.
Maar dat ga je wel merken bij een eckte tank. Die pace maakt niet uit, want hij dendert overal toch al overheen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van 67 naar 69 dribbel nog minder
Daar geloof ik niks van ::')quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat ga je wel merken bij een eckte tank. Die pace maakt niet uit, want hij dendert overal toch al overheen.
Vraag maar aan Lindgren.. Die ging in FIFA13 helemaal kapot tegen mijn Bukharov.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van ::')
O ja, als Lindgren. kapot ging tegen jouw Bukharov is je punt meteen bewezen natuurlijk, dom van mequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vraag maar aan Lindgren.. Die ging in FIFA13 helemaal kapot tegen mijn Bukharov.
Alleen toen was zijn shot power nog wel wat beter, maar nu heb ik dat weer omhoog.
Iedereen ging kapot tegen mijn Bukharov.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja, als Lindgren. kapot ging tegen jouw Bukharov is je punt meteen bewezen natuurlijk, dom van me
Zijn die kaartjes ook maar tijdelijk dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn die chem style kaartjes een soort van trainingskaartje, beetje cheaten
neequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn die kaartjes ook maar tijdelijk dan?
Nee, wel vast.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn die kaartjes ook maar tijdelijk dan?
ik heb 1 bal, ik spaar ze later wel op wanneer ik pakjes ga openen. niet vergeten straks wel te gaan dealen in ballen wanneer de early release opkomt vanwege de manager task in futquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:33 schreef FCsuarez het volgende:
iedereen al een voorraadje ballen in ze club
Oke, heb er 1 gehad (Finisher) in een starterspack, even toevoegen aan Wallyquote:
oh dat weet ik niet. is dat zo dan ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:35 schreef Zhano het volgende:
Er was toch al bevestigd dat die bal geen managertaak meer was?
Ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet. is dat zo dan ?
niet ? iemand die dan het lijstje manager tasks heeft ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:35 schreef Zhano het volgende:
Er was toch al bevestigd dat die bal geen managertaak meer was?
Ik kan ook veel 5* skills van FIFA nog wel in het echt, maar of ik ze ook in een wedstrijd op elk moment kan doen, in de kleine ruimte... Of gewoon met wat simpelere bewegingen ergens tussendoor komen, dat is alweer een heel ander criterium.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
Wel vreemd trouwens dat Wallyson 5* skill heeft en maar 71 dribbelen
Wowie...mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan ook veel 5* skills van FIFA nog wel in het echt,
Ja, maar dat is wel het criterium voor een speler om in FIFA 5* skills te krijgenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan ook veel 5* skills van FIFA nog wel in het echt, maar of ik ze ook in een wedstrijd op elk moment kan doen, in de kleine ruimte... Of gewoon met wat simpelere bewegingen ergens tussendoor komen, dat is alweer een heel ander criterium.
Genoeg spelers die ze vaak doen in de wedstrijd, maar dan in de vervolgactie in de kleine ruimte er niet uit komen. Dan heb je gewoon een goede controle nodig en wat minder moeilijke skills. Dat bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel het criterium voor een speler om in FIFA 5* skills te krijgen
Ze krijgen geen 5* skills omdat ze op de training een trucje kunnen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan ook veel 5* skills van FIFA nog wel in het echt, maar of ik ze ook in een wedstrijd op elk moment kan doen, in de kleine ruimte... Of gewoon met wat simpelere bewegingen ergens tussendoor komen, dat is alweer een heel ander criterium.
Dit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel het criterium voor een speler om in FIFA 5* skills te krijgen
Ze krijgen geen 5* skills omdat ze op de training een trucje kunnen
En dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wowie...mag ik je aanraken?
Als de vervolgactie niet lukt krijg je geen 5* skill lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genoeg spelers die ze vaak doen in de wedstrijd, maar dan in de vervolgactie in de kleine ruimte er niet uit komen. Dan heb je gewoon een goede controle nodig en wat minder moeilijke skills. Dat bedoelde ik meer.
Precies. Daarom heeft Willems er ook geen 5quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als de vervolgactie niet lukt krijg je geen 5* skill lijkt me.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft Willems er ook geen 5
De vervolgactie staat vaak genoeg compleet los van de skill zelf. Dan kun je gewoon 5* skills met matige dribbling krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als de vervolgactie niet lukt krijg je geen 5* skill lijkt me.
Vind je dit zelf geen ontzettend zinloze discussie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De vervolgactie staat vaak genoeg compleet los van de skill zelf. Dan kun je gewoon 5* skills met matige dribbling krijgen.
Ik ben degene die iemand gewoon wil helpen met een antwoord, dan wordt er sarcastisch op gereageerd en dan begin ik een zinloze discussie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je dit zelf geen ontzettend zinloze discussie?
En niet even tegen ons zeggen??quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Bruma voor 500c BIN en ik had 5 coins te weinig
Snel iets discarden, maar te laat
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De vervolgactie staat vaak genoeg compleet los van de skill zelf. Dan kun je gewoon 5* skills met matige dribbling krijgen.
Ik was al te traag toen ik moest switchen naar mijn tradepile, laat staan met typen hierquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En niet even tegen ons zeggen??
Oke...ik had niet het idee dat Dion op zoek was naar een antwoord, maar dat was mijn interpretatiequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben degene die iemand gewoon wil helpen met een antwoord, dan wordt er sarcastisch op gereageerd en dan begin ik een zinloze discussie?
Ik snap wel wat je wil zeggen maar ik ben het gewoon niet met je eens, en ik ben blijkbaar niet de enige.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben degene die iemand gewoon wil helpen met een antwoord, dan wordt er sarcastisch op gereageerd en dan begin ik een zinloze discussie?
Geef het op joh. Als ik Tbakkert ooit eens een keer zijn ongelijk zie toegeven dan ga ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
oeps.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke...ik had niet het idee dat Dion op zoek was naar een antwoord, maar dat was mijn interpretatie
Was ik ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke...ik had niet het idee dat Dion op zoek was naar een antwoord, maar dat was mijn interpretatie
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef het op joh. Als ik Tbakkert ooit eens een keer zijn ongelijk zie toegeven dan ga ik
[ afbeelding ]
.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oeps.
Lees het nu terug en het was inderdaad meer een soort kreet uit frustratie.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef het op joh. Als ik Tbakkert ooit eens een keer zijn ongelijk zie toegeven dan ga ik
[ afbeelding ]
Tim, volgens mij heeft Tiemo de Bakkert zojuist je ongelijk bewezenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oeps.
Lees het nu terug en het was inderdaad meer een soort kreet uit frustratie.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Tim, volgens mij heeft Tiemo de Bakkert zojuist je ongelijk bewezen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oeps.
Die eerste.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuram is een held dit jaar zo te zien, maar hij speelt in de Pro Leaguequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
Die Vercoutre van Lyon is gewoon weer de beste GK in Frankrijk van de silvers.
Snap er geen hol van dat hij nog op 1,5k zit![]()
Als je 1 speler het beste kan pricefixen is hij het wel.
Wacht gewoon 5 min op je daily gift johquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga slapen, want ik moet morgen om 7 uur op. Welterusten allemaal.
Om 2 uur pas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht gewoon 5 min op je daily gift joh
jupquote:
Had al 2 dagen 500c en vanmorge 1kquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Nonde... dan pak ik dat cadeautje morgenvroeg ook wel uit
Ik heb alleen maar zilveren en bronzen packsquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had al 2 dagen 500c en vanmorge 1k![]()
Zal hij duurder worden na de release of zit ie nu op zn top?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verrek! Tref ik me nu toch nog een Jara aan in mijn clubs. Die zullen we eens even snel listen
Ik heb geen xdoos jonguhhhhquote:
Ik denk dat hij niet veel meer stijgt eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zal hij duurder worden na de release of zit ie nu op zn top?
Ik heb er ook nog 1 en 7 a 8k is best lekker.
Mja, als CF niet, maar als ST wel denk ik. En als ik m goedkoop kan converteren pak ik er misschien wel meer op. Twijfels.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet veel meer stijgt eigenlijk...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen weer het wekkertje om 6 uur, truste peepz
Eentje had ik zelf, de ander stond er 5 minuten na mijn post en toen was hij weg ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:03 schreef Maver24 het volgende:
ik zie ze niet meer staan, die zanka's , al weggekocht
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker
Voor 400c gekocht
Ik snap echt niet hoe die trade profit werkt..ik heb 650 coins en de rest zit in teams en toch heb ik ruim 17k daarquote:
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die trade profit werkt..ik heb 650 coins en de rest zit in teams en toch heb ik ruim 17k daar
En ik heb denk ik voor 3k getrade ofzo
Ja alleen je positieve dingen worden opgeteld geloof ik, aankopen worden er niet af gehaald.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die trade profit werkt..ik heb 650 coins en de rest zit in teams en toch heb ik ruim 17k daar
Heb je ook teams?quote:
Wat voor team?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een gedeelte, heb de helft van de spelers die ik wil hebben
Waarom Piazon dan? Ook duur om hem op 9 chem te krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
moeten nog een aantal spelers worden gekocht. weet alleen nog niet welke. ik wil ook nog Piazon hebben voor op de plek van Van Ginkel
Voor hoeveel heb je v. Aanholt gekocht?, die wil ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
moeten nog een aantal spelers worden gekocht. weet alleen nog niet welke. ik wil ook nog Piazon hebben voor op de plek van Van Ginkel
kan het ook anders, Piazon op CAM en dan Hernanes op de rechter CM, das eigenlijk nog een betere optie. kan ik Lucas op RW zetten en Dani Alves op RBquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Piazon dan? Ook duur om hem op 9 chem te krijgen.
Aanholt was cheapquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je v. Aanholt gekocht?, die wil ik ook![]()
En Bakkali en Depay en v. Rhijn en Piazon
Netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Met de nieuwe chem haalt Lucas het dan niet he..die 10 chemquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan het ook anders, Piazon op CAM en dan Hernanes op de rechter CM, das eigenlijk nog een betere optie. kan ik Lucas op RW zetten en Dani Alves op RB
ooh ja, das waar ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de nieuwe chem haalt Lucas het dan niet he..die 10 chem
Echt verneukt is hetquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooh ja, das waar ookwas ik even vergeten
ja , het is zeker verneukt. snap dan zowiezo niet waarom de webapp dan nog niet goed is en waarom ze het pas zolaat weer zeggen als mensen al weer squads hebben gemaakt. enorme blunder van EA, kan het niet anders omschrijvenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt verneukt is het
Je moet dan altijd switchen naar een formatie waarbij de back linkt naar de winger (met bijv. Vd Wiel) maar dan heb je weer geen CAM en een compleet andere 433 variant.
Dat heb ik dus ook. dat wil ik helemaal niet zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Vet gay dat alle YouTubers die ik volg nu allemaal GTA5 filmpjes maken
But when she wants she'll pass you byquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:07 schreef DutchSL het volgende:
2x waardeloze bronze pack en 1x silver pack met een Engelse CM met een beetje pace (Trotter) die misschien meer dan discard waarde is.
Ik zocht net alleen tussen 350 en 2900 dus heb die gemistquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
het is niet eens een repost..deze stond er al 10 min op
Hij wordt gepricefixed op 2500quote:
Net stonden er 10 ofzo onder 1k..heb er nu 2 voor 950c en 1 voor 1300 op staan en die zijn niet verkocht hoor. Hopelijk zometeen dan.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net stonden er 10 ofzo onder 1k..heb er nu 2 voor 950c en 1 voor 1300 op staan en die zijn niet verkocht hoor. Hopelijk zometeen dan.
Dan heb ik mijn meest succesvolle FUT14 trading dag ooit gehad met 5k winst ofzo
Guess so...quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:06 schreef Thorb het volgende:
6 chem
[ afbeelding ]
Dat kan dus maximaal 8 worden (Manager + loyalty?)
Dan zijn die loyalty + manager dingen best wel nutteloos. Het enige dat je kan compenseren is een verkeerde positiequote:
Klopt...manager dingen zijn altijd nutteloos geweest, behalve voor de extra contracten die je kreeg, imoquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zijn die loyalty + manager dingen best wel nutteloos. Het enige dat je kan compenseren is een verkeerde positie
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. En ga je die CM's nog ombouwen naar CAM en CDM?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog 2 managers, in het tweede team Wenger (BPL + Frans). In het eerste team een Italiaan in Turkije of een Turk uit Italie? Als je speler zowel zelfde league als nation heeft krijg je dan meer dan + 1 (nee zeker?)
Misschien maar dat is nu nog 3k en 2k terwijl CM > Cam vorig jaar 200 coins was dus nu nog niet. Maak wel even een Italiaan naar Turkse league.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. En ga je die CM's nog ombouwen naar CAM en CDM?
Nepenthez had die shit uitgelegd, laat me het even zoeken..
Hier is het een beetje uitgelegd. Maar je krijgt dus voor een manager maximaal 1 chempoint erbij.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien maar dat is nu nog 3k en 2k terwijl CM > Cam vorig jaar 200 coins was dus nu nog niet. Maak wel even een Italiaan naar Turkse league.
En een bekend talent (nog van Chelsea natuurlijk).quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is Piazon zoveel duurder dan Overtoom? De laatste heeft duidelijk betere stats. Gaat het dan puur omdat Piazon 4* skills heeft, en Braziliaan is?
Ja maar natuurlijk, veel meer mogelijkheden voor een team.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is Piazon zoveel duurder dan Overtoom? De laatste heeft duidelijk betere stats. Gaat het dan puur omdat Piazon 4* skills heeft, en Braziliaan is?
Maar voor een gemiddeld Eredivisie-team is Overtoom dus een veel betere optiequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk, veel meer mogelijkheden voor een team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |