SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com
Geen dank danquote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tweede steal van vandaag.. ik had niet echt een interessante TT maar toch.
EA kijkt alleen maar naar de vlag van Kameroen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Gewoon een type Serero.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Passing en dribbling is niet te slecht evenals pacequote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.
nope, dat kan je ook zien toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Bij ninja-edits staat het er nooit hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Eerst stond het dan altijd automatisch bij de post..wazig
Kom je nou mee. Nu heb ik al gehuild.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?
Was ook niet erg serieus bedoeld hoor
Castillaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
haha noobquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
Dan letten mensen toch echt niet opquote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
Gaat voor 9k.![]()
Die gaat bij mijn collectie.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan letten mensen toch echt niet op
Voor hoeveel gaat hij?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die gaat bij mijn collectie.
[ afbeelding ]
Hem linken met Almebäck en Thygesen.quote:
AZ wint met 0-1.quote:
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.quote:
quote:
En veel GTA zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.quote:
quote:
Et moi.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.
HÉquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Sorry.quote:
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |