SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com
Geen dank danquote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tweede steal van vandaag.. ik had niet echt een interessante TT maar toch.
EA kijkt alleen maar naar de vlag van Kameroen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Gewoon een type Serero.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overtoom heeft dus 82 pace maar als je hem zo ziet lijkt het eerder op 65 pace. En dat terwijl hij zijn naam mee heeft.
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
Fout gelezen dan![]()
Waarom is deze gast zo goedkoop ?
[ afbeelding ]
Passing en dribbling is niet te slecht evenals pacequote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon matige stats..verdedigend wel sterk en de rest is kut.
nope, dat kan je ook zien toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het ook verkeerd gelezen. Zal wel weer een vieze edit geweest zijn.
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Bij ninja-edits staat het er nooit hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, dat kan je ook zien toch?
edit: test?
Eerst stond het dan altijd automatisch bij de post..wazig
Kom je nou mee. Nu heb ik al gehuild.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet altijd, misschien pas als iemand na je gepost heeft ofzo?
Was ook niet erg serieus bedoeld hoor
Castillaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
haha noobquote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik krijg net een Real madrid kit uit in mijn daily silver pack. Maar er staan alleen maar gouden away kits op de markt?
Dan letten mensen toch echt niet opquote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf deze stond er al 90 seconden op.
Gaat voor 9k.![]()
Die gaat bij mijn collectie.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan letten mensen toch echt niet op
Voor hoeveel gaat hij?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die gaat bij mijn collectie.
[ afbeelding ]
Hem linken met Almebäck en Thygesen.quote:
AZ wint met 0-1.quote:
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.quote:
quote:
En veel GTA zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel SMLENO dealtjes van een hoop mensen.
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.quote:
quote:
Et moi.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, iedereen post over die onzin behalve Thorbinsky en ik.
HÉquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Sorry.quote:
Sorry.quote:
En dan ook nog iedereen persoonlijk aanspreken. Ga pls bij de helpdesk van EA werken.quote:
voor hoeveel had jij Piazon gekocht? die moet ik ook nog hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn tweede team met investeringen. Dit gaat mij bakken met coins opleveren.
[ afbeelding ]
Share URL doet het niet.
Uw feedback is belangrijk voor ons.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan ook nog iedereen persoonlijk aanspreken. Ga pls bij de helpdesk van EA werken.
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.quote:
Het is nog die ene van ghazims3lvquote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor hoeveel had jij Piazon gekocht? die moet ik ook nog hebben
Baasquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.
Verder vanmiddag colleges gehad.
das wel nice. ik heb em toen ook gezien voor dat soort bedragen maar toen had ik de coins nog nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is nog die ene van ghazims3lv4,9k
FIFA met keyboard is echt niet te doen anno 2013. Vroeger speelde ik ook wel voetbalspellen op de PC zo, maar nu mis je dan echt teveel gewoonquote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hmm vind de demo best kut spelen. Maar misschien komt het doordat ik hem met keyboard speel.
Voelt heel erg alsof het niet mogelijk is om te spelen zonder dat je een hele truckendoos kent en met extra knopjes om allerlei nuances aan te brengen.
Dat is netjes zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vele uren moeten wachten vanwege de regen. Deze week zijn de masters (beste acht tennissers van de regio Zuid-Holland Noord. Daar zit ik bij, ik zou vandaag mijn derde wedstrijd spelen maar door de regen is het verplaatst.
Verder vanmiddag colleges gehad.
Eerste in 3 sets verloren. Tweede gewonnen. Het zijn 2 poules van 4 met kruisfinales en een finale.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baas![]()
Andere 2 potjes gewonnen neem ik aan?
gravelquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is netjes zeg.![]()
Regen is inderdaad even minder tijdens tennis, welke ondergrond?
Een voor 28k werd net niet eens verkocht.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
Alle andere gaan voor 100k+
Ja, dan is het met regen inderdaad al helemaal snel klaar.quote:
Ik zag hem net ook al.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
huh wat..100k?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Buitenkansje:
[ afbeelding ]
jupquote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2594483.page
Ja, dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
Hahah ik moet er nog steeds om lachen dat jullie er vanuit zijn gegaan dat EA geen half werk zou afleverenquote:
Best lame inderdaad, wel bossen in de BPL. En dat is eigenlijk het belangrijkste voor die Engelsen..quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Reemi het volgende:
Toch lame dat Eriksen nu in de EL speelt
nou vraag ik mij inderdaad af wat er dan fout is en waarom ze niet even zeggen wat er dan fout is. koop je allerlei spelers en kom je erachter dat je team niet meer klopt zometeenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Mother. Fuckers.
Mijn team klopt gewoon nog hoor, ik heb alvast het zekere voor het onzekere genomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ik moet er nog steeds om lachen dat jullie er vanuit zijn gegaan dat EA geen half werk zou afleveren
quote:
Echt te triest voor worden. Teams die ik wilde maken kunnen weer de prullenbak in.quote:
Ik had het gisteren ook wel 4x en telkens wanneer de wouten achter me aan zatenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat gister ook vast in een steen met een auto
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genotquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Echt te triest voor worden. Teams die ik wilde maken kunnen weer de prullenbak in.
Nationaliteiten teams maar weer maken zoals in FUT11quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genot
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er een hoop gemaakt en toen werd bekend dat de nation link maar voor 1 zou gelden. Toen alles weggegooid. Toen kwam de webapp uit waarin het weer 1,5 was...heb ik alles uit de prullenbak gevist. En nu kan het weer terug. Genot
Ja, sowieso wel Belgen en Colombianen en af en toe gewoon maar neerleggen bij 1 of 2x wat minder chem. Scheelt alleen een klein beetje chemboost. En met manager en loyalty kan je ook nog wat compenseren.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nationaliteiten teams maar weer maken zoals in FUT11
Kwaliteitsusers.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Portugezen hebben echt een paar klasse silvers dit jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/407409/
Dit lijkt me wel een tof team.
Mtiligaquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
Almeback is echt heel slechtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
Portugal is dit jaar ook leukquote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel Belgen en Colombianen en af en toe gewoon maar neerleggen bij 1 of 2x wat minder chem. Scheelt alleen een klein beetje chemboost. En met manager en loyalty kan je ook nog wat compenseren.
Mooi teamquote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit team zit echt goed in elkaar:
http://www.futhead.com/14/squads/391729/
Het wordt nu wel helemaal verneukt door de nationaliteitlinks
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan je de early release downloaden uit de amerikaanse store en spelen op je nederlandse account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |